Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Abi W116 osade valikul
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist kallid MB foorumlased


Sai siis soetatud endale S-klassi Mercedes-Benz keremudeliga W116. Auto on aastast 1978.a Auto tüüp on S280 aga peale on paigaldatud 3,0 diisel mootor millel 54 kw ja edasi veab teda 3 käiguline automaatkast . Kuid vahetamata on jäänud tagadiffer. Siit ka siis küsimus. Kas sinna alla sobib iga teine sama mootori tüübi differ või peaks ta olema just selle keremudeli oma ?? Igasugune abinõu on teretulnud.

Asjad mis vajaks veel vahetust on esitiivad(nii parem kui vasak) leidsin uued ladu24.ee. Hind on 92 eurot mitte püsikliendile tk eest... Kui keegi oskab suunata kuhugi kust seda osa odavamalt leida oleks väga tore... kui ei ole kuskil siis peab leppima sellega ( kasutatud plekki ilmselt ei taha, kui just üüratumat hinnavahet ei tule ja väga korralik plekk on)

Vahetust vajab esiklaas mida kaunistab mõra diagonaalselt üle klaasi. Kust peaksin küsima otsima ?? aitäh informatsiooni eest.

Tahomeeter ei tööta, kas seda on üldse võimalik selle tüübi mootoriga õigesti käima panna ?

Vaja vahetada veel taguamordid, esipõll ja salongist paar vidinat ( nendega probleemi pole )

Muus osas on auto hea ja korralik ja nii ta jääb ka olema.

Kõike paremat ja vastuseid ning infotmatsiooni ootama jäädes Värske Mercedes-Benz omanik Algis
Tere tulemast MB omanike sekka.
Selliseid isendeid suht vähe liikumas.
Tee mõned fotod ja pane teemasse "huviliste autod".

Osadest- Motonet.fi
Taga-amordid 37.90tk tavalised, 59.90tk vähe paremad (kohapeal)
Esitiib 89.90 (tellimisel- ca 10päeva)

Tahhomeetri saab tööle, kuid eeldab vähe rohkem teadmisi ja varuosi.
Difri koha pealt oskavad targemad sõna võtta.

Edud.
Janek.
Sellise keremudeliga on lausa kohustus "Huviliste autod" teemasse oma topic tehaIcon_arrow
Autost teemat oodates küsin mootorist pilti. Kust see 54 kW pärineb? Ma kaldun arvama, et seal on ikka OM617 oma 65 kWga.

Sellel on ikka tavalised, mitte nivooamordid (need tunneb ära amorti mineva õlitoru järgi)? KAsuta ikka õliamorte, S gaasi ei taha...

Tahhomeetri saab panna tööle iga mootoriga. Kui tahad ise teha, uuri kasutaja hannes_s teemasid. Kui tahad lihtsalt näitama saada, siis suhtle kasutaja hents99-ga - tema Tartu kandis toimetab.

Kas keegi lükkab ümber mu väite, et sellele mudelile istuvad füüsiliselt alla kõik tavalised (ilma ABS/ASR) 114/115/123/126 difrid? ABSi sellele ju ei ole?

Tarviktiivad vajavad palju ümbertegemist, et hästi istuma saada. Selles mõttes on originaalid paremad. Paljud teevad nii, et lõikavad ostetud tarviku küljest vajalikud tükid ja paikavad ära originaali. Nii jäävad jooned ja üleminekud paika. Roosteta originaali leidmise tõenäosus läheneb nullile...
(13-05-2011, 10:46 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Autost teemat oodates küsin mootorist pilti. Kust see 54 kW pärineb? Ma kaldun arvama, et seal on ikka OM617 oma 65 kWga.

Sellel on ikka tavalised, mitte nivooamordid (need tunneb ära amorti mineva õlitoru järgi)? KAsuta ikka õliamorte, S gaasi ei taha...

Tahhomeetri saab panna tööle iga mootoriga. Kui tahad ise teha, uuri kasutaja hannes_s teemasid. Kui tahad lihtsalt näitama saada, siis suhtle kasutaja hents99-ga - tema Tartu kandis toimetab.

Kas keegi lükkab ümber mu väite, et sellele mudelile istuvad füüsiliselt alla kõik tavalised (ilma ABS/ASR) 114/115/123/126 difrid? ABSi sellele ju ei ole?

Tarviktiivad vajavad palju ümbertegemist, et hästi istuma saada. Selles mõttes on originaalid paremad. Paljud teevad nii, et lõikavad ostetud tarviku küljest vajalikud tükid ja paikavad ära originaali. Nii jäävad jooned ja üleminekud paika. Roosteta originaali leidmise tõenäosus läheneb nullile...

Ei ole sellel masinal ABS i ega mingeid muid uhkeid sõitmist mõjutavaid lisasid..... Kas siis iga 123 ja 126 mingi 2.64 differ sobiks alla ??