Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 kliimaplokil ec nupu punane tuli ei kustu ära
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nimelt nupul tuluke põleb ja vajutamisel ära ei kustu,
Seoses sellega kondi pump tööle ei hakka,
On kellelgi häid mõtteid, mida edasi uurida-teha?

Saab ka kliimaplokiga mingit infi lugeda, aga ei leia mitte nende numbrikombinatsioonide tähendust
Igasugune abi ja head mõtted teretulnud
Timmo
Kas nupp pole kinni jäänud - klõps vajutades ikka on ?
(11-05-2011, 01:37 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Kas nupp pole kinni jäänud - klõps vajutades ikka on ?

Toimetab nagu samamoodi, kui teised
Tere!

Süsteemis on ainet lihtsalt vähe/tühi ja sellepärast ta tööle ei hakkagi.
(11-05-2011, 06:27 AM)Pets77 Kirjutas: [ -> ]Tere!

Süsteemis on ainet lihtsalt vähe/tühi ja sellepärast ta tööle ei hakkagi.

Seda ka mõelnud, kuid lasin mingil kliimavanal manomeetri külge panna ja arvas oma kogemuse pagasile toetudes, et rõhku peaks küllaga olema, et täpselt õelda ka ei saa, kuna pump ringi ei käi
Seega, kliimajuhtploki kaudu peaks nagu igasugust tarka infi saama lugeda ja ka seda, miks too tööle ei taha hakata
mul oli kliima tühi ja nuppu sai ikka välja võtta (vajutades kustus tuli ära)
Üks huvitav lehekülg antud teema kohta - päris huvitavat saab teada, aga andmete interpretatsioon tuleb targematele jätta. Kuigi veakoodide tähendused saab ka netiotsinguga kätte.

http://www.eclassbenz.com/2010/02/how-to...functions/
Ei ole jõudnud seda ülemist linki uurida veel, aga siin foorumis oli kogi inf ja lingid, kuidas lugeda veakoode ja nende tähendusi
http://www.continentalimports.com/ser_ic40142.html
Nende järgi tuvastasin 6 viga, sun sensor, külmainet vähe, välis temp andur ja veel
Sai siis bosh'i obd II järgi pandud ja isegi pääses kliimaplokile ligi
Seal näitas kahte viga,(outside temperature sensor ja teist ei mäledagi, võin eksida, kui oli mingi knock sensor)
Tol hetkel olin ise väljas ja ei näinud mis ta tegi, aga autole kätt külge ei pannud, ilmselt kustutas ära need veakoodid ja käskis auto tööle panna ning ec nuppu vajutada ja voillaa, ec tuluke kustus ja pump hakkas tööle ning suht koheselt saabus ka jahe õhk
Eusa_dance
Oli endal hea ja lastel hea, jorinat jäi hulka vähemaks, kes ikka turvatoolis ja palavas autos ju olla tahab
Ehk julgeks soovitada, et külmainet kaa juurde lisada, sest ma kipun arvama, et need veateated tulevad varsti tagasi mille tõttu ta tööle ei läinud esialgu.Smirk
(11-05-2011, 05:43 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]Ehk julgeks soovitada, et külmainet kaa juurde lisada, sest ma kipun arvama, et need veateated tulevad varsti tagasi mille tõttu ta tööle ei läinud esialgu.Smirk

Esmalt käisin Curo külmameeste juures, viskas manoka külge ja kordas kunagi õeldud sõnu, et küll ja küll ning pump peaks igaljuhul töötama
No saingi teises kohas veakoodide kustutamisega pumba tööle ja läksin siis tagasi, et äkki ikka peaks välja imema ja värskema külmaine lisama (oli siis teine Curo mees)
Aga pikka juttu ei olnud, käis taskust digitaalne pika kabjaotsas termomeeter taskust välja ja torkas selle õhusuunajasse
Käskis siis LO peale panna, sealjuures ütles, et kui 9-10*c väljapuhub, on igati ok, Ootasime siis nati ja puhus 8,9*c, rohkem ei oodanud ja seejärel soovis ilustat kuuma suve