Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kustutada
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
peab olema 85bar või rohkem. võiks asuda lõuna eestis.
pakkumisi teha postkasti kuna telefon läks tosoolivanni ujuma.
OM603.912 peaks olema mootori tüüp.
sobivad ka 2.0 ja 2.5 diislite roolivõimu pumbad. põhiline, et 85+ bar
Pumbad peaks vast samad olema. Rihmaratta mõõt on ehk erinev. Mul üks disla oma üle (108kW 3.0 TD)
Ahjaa, unustasin mainida, et mul on rihmaratas ainult Retard
Võibolla on pump ka kusagil.
mul on üks pump. pärint ta muidu 2,6 bensaka pealt. välimuse järgi on ta sama nagu disla omagi. aga kust ma tean palju tal rõhk onIcon_confused ega´s ma enam teda kuidagi mõõta saaIcon_confused
OT, aga mis vahet seal on, kui mitu bar`i rõhku toodab? Roolikarbid ju enivei samad.
(03-05-2011, 11:50 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]OT, aga mis vahet seal on, kui mitu bar`i rõhku toodab? Roolikarbid ju enivei samad.

Icon_ideaIcon_ideaIcon_idea
(03-05-2011, 11:50 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]OT, aga mis vahet seal on, kui mitu bar`i rõhku toodab? Roolikarbid ju enivei samad.

Ilmselt see vahe, et raske keerata - kerge keerata...
Muud nagu ei saa olla ju.

Lattroolid sõidavad veel suurema rõhuga, mingi 130 - 150 barri we..
(03-05-2011, 10:51 PM)joristaja Kirjutas: [ -> ]mul on üks pump. pärint ta muidu 2,6 bensaka pealt. välimuse järgi on ta sama nagu disla omagi. aga kust ma tean palju tal rõhk onIcon_confused ega´s ma enam teda kuidagi mõõta saaIcon_confused
Bensaka oma ei sobi, st sobib aga õhufiltri kinnitust tal pole, selle koha pealt teistmoodi. Tahtsin kah panna aga võta näpust Icon_evil
(04-05-2011, 09:28 AM)V@hh Kirjutas: [ -> ]
(03-05-2011, 10:51 PM)joristaja Kirjutas: [ -> ]mul on üks pump. pärint ta muidu 2,6 bensaka pealt. välimuse järgi on ta sama nagu disla omagi. aga kust ma tean palju tal rõhk onIcon_confused ega´s ma enam teda kuidagi mõõta saaIcon_confused
Bensaka oma ei sobi, st sobib aga õhufiltri kinnitust tal pole, selle koha pealt teistmoodi. Tahtsin kah panna aga võta näpust Icon_evil
Huvitav, mul on alati bensaka pumbad külge sobinud. Õhufiltri kinnitus on üldse eraldi detail!
(04-05-2011, 08:53 AM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(03-05-2011, 11:50 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]OT, aga mis vahet seal on, kui mitu bar`i rõhku toodab? Roolikarbid ju enivei samad.

Ilmselt see vahe, et raske keerata - kerge keerata...
Muud nagu ei saa olla ju.

Lattroolid sõidavad veel suurema rõhuga, mingi 130 - 150 barri we..

W124 ei ole lattroolid levinud.
Minu silm pole veel erinevaid(erineva rõhu tootlikkusega) pumpasid näinud, ei W124 bensakatel ega diislitel, sellest ka sedalaadi küsimus.
mul 3 erinevat roolivõimu pumpa. ühel kinnitus katki, sellel on 85 bar peale kirjutatud(rool mõnusalt kerge tollega)
teine mis sobib peale on 65 bar peale kirjutatud. see vahe on, et rooli kergem/raskem keerata. kuna peale läheb pisike sportrool autole siis oleks parem kui rool kerge.
kolmas pump on üldse teistmoodi ja läbi omadega.
lattidest ei oska midagi öelda sellel puhul.
õhufilter kinnitub roolivõimu pumba külge. bensukatel ja diislitel on erinevad õhufiltrid aga kinnitus on õhufiltri küljes, mitte pumba, niiet bensuka omad sobivad ka.
pikk jutt aga vast arusaadav
on olemas pump 95bar hind 80euri !
asukoht tallinn
55940333
(04-05-2011, 02:19 PM)arturmalcik Kirjutas: [ -> ]on olemas pump 95bar hind 80euri !

wowIcon_eek kas pumbad nii kallid? jooksen kohe hommikult garaazi neid bar-e vaatamaEusa_danceIcon_biggrin
aga kui mul 85+ bar-ine on kas siis on huvi? annaksin 40 euriga äraSmirk
ja miks ei ostnud siis? kas hind ei sobind?
mis hinda siis ühe 85+ bar-ise eest ostetavaks pead?