Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W140 S350TD lonkab ja ajab sinist?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis järgmine: sai ära vahetatud vanad hüdrotõukurid(tiksusid kõvasti),süüte nurk ja märgid uuesti paika aetud ,kuid auto käib nüüd longates ning kütab kõvasti sinist suitsu tagant.Mis teadjamad mehed arvavad,milles asi võiks olla?Rolleyes
Kontrollitud:Nukamärk paigas (alt 15kr peale 0 ja pumbal küljepealt keel paigas.)Nukkvõll märgis PS.Maha käis samal ajal ka kõrgsurve pump- käis lihtsalt kontrollis- seal kõik pidi korras ja normis olema.

Mis teadjamad mehed oskavad arvata sellisest asjast?Icon_rolleyes
Mõni hea nõuanne kuluks praegu marjaks äraEusa_dance
Reegel, et viga otsi sealt mida näppisid. Kahtlustaksin pihusteid aga kui neid ei puudutud siis vaevalt viga seal. Esimene mõte mis pähe tuli, et äkki pihustitorud pumba peal vahetusse läinud? On juhtunud ka teadlikes meestel - tasub kontrollida igaks juhuks.
Just,mõtlesin samu asju aga kontrollides olid torud õigesti siiski.

Aga see uue hüdrotõukuri paigaldamise teooria- et äkki hoiab natuke klappi lahti millegipärast,ei võiks toimida?Kuda praktika näitab sellekohapealt?Rolleyes
arvan et süüte nurk on vale!
Syytenurk või kett valesti!
(04-05-2011, 03:53 PM)zeka Kirjutas: [ -> ]arvan et süüte nurk on vale!

Süütenurk sai ära kontrollitud ja seal märgid ilusti paigas...Rolleyes
palju läbisxit on? tavaliselt kett venitub ja märgid enam ei ole õigel kohal!
(04-05-2011, 04:59 PM)zeka Kirjutas: [ -> ]palju läbisxit on? tavaliselt kett venitub ja märgid enam ei ole õigel kohal!

tont seda teab,ees on nagu ikka 260000km.
Kas keti venimist annab kuidagi hinnata ka et kas väga veninud?Icon_rolleyes
Kui enne pumba mahakäimist mootor töötas korralikult ja nüüd enam mitte, siis ikka keti märgid või süütenurk.
Keera pumba esimene pihustitoru maha, puhu toru kinnituse kohale jäänud kütus ära, keera käsitsi mootorit ringi, gaas põhjas ja vaata mis hetkel hakkab kütus kerkima. Mitu kraadi enne ÜSS. ??
Sinine suits = põlemata küttesegu või õli aitab kaasa põlemisel.
Põlemata saab ta jääda kahel põhjusel.
(EELDAME, ET IKKA ON 100% GAASIJAOTUSE AJASTUS PAIGAS)

1)Kas süütenurk on vale ja kütus ei jõua töötsükli jooksul täielikult ära põleda.
2)Ei jõua ära põleda, kuna kütus on liiga suurte piiskadena põlemiskambrisse visatud.(pihusti lekkib,,,,maakeeli kuseb).

On ka realne mingilmäral, et pumba erinevad sektsioonid annavad samaaegselt erinevaid koguseid. See aga kontrollida ja paika saada on pumbastendi mehe ülesanne.

Sellel kõrgsurve pumbal on eelsüüte regulaator tsentrifugaal regulaatori põhimõttel ja sealt võib selle kulumise tagajärjel tekkida ikkagi vale eelsüüte nurk mootori töötamisel.

Paljudel 3,0D mootoritel olen tähendanud seda probleemi just ca 2800-3000rpm hoidmise vahemikus. Mingil hetkel hakkab mootor vahele jätma ja tagant hakkab sinist suitsu tulema. Mitte kunagi aga ei teki seda mootoril millel on töökoormus taga.(sõidureziim)
Kisun siis ikka igaksjuhuks nädalavahetusel klapikambri kaane maha ja vaatan igaksjuhuks märgid üle,äkki ikka on asi selles...
Nonii,asja võib siis korrasolevaks jälle nimetada.Viga oli siis hoopiski hüdrotõukuris,mis oli nn ületäidetud.Nimelt hoidis siis ühe silindri sisselaske klappi koguaeg natuke irvakil.Surveks siis sellel silindril oli ainult 3 Icon_eek

Tõukur sai välja vahetatud ja asi funktsib jälle suurepäraseltEusa_dance