Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mingi varras/tala lahti w124.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mingipäev avastasin , et esimese stange alt töllab mingi raudjurakas välja.

See on vist stabikas? Nagu ma aru saan , siis on neid 2 , aga millest ma aru ei saa on see , et kuidas need omavahel ühendadtud on?

Kas see ots , mis läheb mutriga kuskilt eest kinni peab olema liikumatult kinni? Mis selle keerdumist peab takistama? Praegu vaatasin , et seal mingit kanti ei paista olevat(või on see ümaraks kulunud) , ning ka teine pool on kohe lahti tulemas.

Kas oleks hea mõte äkki need eest kuhugi kinni keevitada?
Tundub pooleks olema Big Grin
Peab olema üks tükk, ühest rattast teiseni.
(01-05-2011, 07:30 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]Mingipäev avastasin , et esimese stange alt töllab mingi raudjurakas välja.

See on vist stabikas? Nagu ma aru saan , siis on neid 2 , aga millest ma aru ei saa on see , et kuidas need omavahel ühendadtud on?

Kas see ots , mis läheb mutriga kuskilt eest kinni peab olema liikumatult kinni? Mis selle keerdumist peab takistama? Praegu vaatasin , et seal mingit kanti ei paista olevat(või on see ümaraks kulunud) , ning ka teine pool on kohe lahti tulemas.

Kas oleks hea mõte äkki need eest kuhugi kinni keevitada?

Ole hea ja tee mõni pilt ja lase Karlil siia üles panna, kuna su jutust ei olnud küll võimalik aru saada millisest detailist sa räägid. 124-jal on ees üx stabika varras, mis kinnitub otstega õõtsade külge ja keskelt 2-st kohast kere küljes olevate kronsade külge.
(01-05-2011, 11:45 PM)Werewolf Kirjutas: [ -> ]
(01-05-2011, 07:30 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]Mingipäev avastasin , et esimese stange alt töllab mingi raudjurakas välja.

See on vist stabikas? Nagu ma aru saan , siis on neid 2 , aga millest ma aru ei saa on see , et kuidas need omavahel ühendadtud on?

Kas see ots , mis läheb mutriga kuskilt eest kinni peab olema liikumatult kinni? Mis selle keerdumist peab takistama? Praegu vaatasin , et seal mingit kanti ei paista olevat(või on see ümaraks kulunud) , ning ka teine pool on kohe lahti tulemas.

Kas oleks hea mõte äkki need eest kuhugi kinni keevitada?

Ole hea ja tee mõni pilt ja lase Karlil siia üles panna, kuna su jutust ei olnud küll võimalik aru saada millisest detailist sa räägid. 124-jal on ees üx stabika varras, mis kinnitub otstega õõtsade külge ja keskelt 2-st kohast kere küljes olevate kronsade külge.

Ei no pilti oskan ikka ise panna.

Ei no vaatasin uuesti ja lasin päris käpukile.

Stabikas on jah täesti terve ja tagapool. Too varras on 10 cm ninapoole. Jookseb läbi põhjakatte ja kinnitub kuskilt radika all nurkades kronsadega kere kõlge mõlemast otsast.

Mis selle asja eesmärk seal on?
See peax vist tugevdama radika kandureid. Minu autol oli see toru läbi roostetanud ja lõikasin selle üldse vahelt ära. Siiamaani mingit negatiivset mõju täheldanud ei ole.
Hoopis karterikaitse kinnitus oli. Sai kronstein tgasi väänatud ja kinni pandud.