Tere,
paar MB klubi kasutajat lausa nõudsid Haapsalus, et me ka sellesse foorumisse teema tekitaksime... egas midagi!
Autot veab edasi Mercedese vanakooli kolmene masuudipress, mis arendab meelevaldsed 65 kW. Jõud rändab ratasteni läbi neljakäigulise automaatkasti. 7 (lisaistmed on allaklapitavad) inimese edasiliigutamiseks on see üllatavalt enam-kui-küll. Kuna tegemist on 1981. aasta Mercedesega, on praeguseks tehtud korralikud keretööd.
Eestimaa pinnal peaks olema tegemist üsna haruldase isendiga - säherdusi on registris vaid 3.
Mõned klubilised on seda autot kindlasti märganud ning õnnelikumad isegi saanud selle tagaistmel peole/koju/armukese juurde sõitu nautida.
Nimelt pakume nädalavahetuseti selle ning 2 "väikese" W123'ega soodsat ja loodussäästliku transpordi võimalust koju, peole või armukese juurde!
Auto teeb erilisemaks fakt, et sõidab ta puhtalt toiduõlist tehtud biodiisli pealt.
Terv,
GoGreen
(29-04-2011, 01:13 AM)GoGreen Kirjutas: [ -> ]Auto teeb erilisemaks fakt, et sõidab ta puhtalt kasutatud toiduõli pealt.
Terv,
GoGreen
See mootor sõidaks ka kasutatud mootoriõliga. Sinna kalla mida iganes sisse
Lahe elukas, kuid kas tõesti sellel kastil 3 käiku?
COOL apparaat... heheee nattuke minu poolt varuosi !
Mis maksu ja tolliamet sellest naljast arvavad
Mitte pahapärast kuid lihtsalt tekkis selline küsimus ..
Maksude küsimuse peale vastaks, et tegutseme MTÜ-na ning tutvustamegi selle autoga inimestele roheliste liikumisviiside võimalikkust tänapäeva maailmas, kus inimene emakest maad risustab rohkem, kui loodus seda taastada suudab. Seetõttu ei oota me ka inimestelt tasu sõidu eest, vaid ainult toetust MTÜ-le projekti jätkamiseks kuna ka toiduõli ei ole tasuta saadaval. Kasumlik see projekt kindlasti pole, kuna auto vajab siiski pidevat hooldust ning omalt poolt oleme õnnelikud, et saame hoida sellist klassikut elus.
Ning katuse/kapoti kohta ütleks seda, et jälgisime nõrku kohti ja vältisime neid ning istusime tõesti vaid servadel. Ühtegi mõlki ega kriimu tekitatud pole, kuid uskmatud võivad selles ise nädalavahetuse õhtuti veenduda
(29-04-2011, 10:44 AM)Karl Kirjutas: [ -> ]Lahe elukas, kuid kas tõesti sellel kastil 3 käiku?
4 ikka. Esimene tuleb "L" peal või "kick downiga", sul pole w123'e olnud vää?
Mul on olnud 123 300D, kuid kepikastiga.
Kas tegemist sama pilliga mis tükk aega müügis oli ja mille kuulutus ka Lesveni teadetetahvlil vahepeal rippus?
(30-04-2011, 05:48 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Kas tegemist sama pilliga mis tükk aega müügis oli ja mille kuulutus ka Lesveni teadetetahvlil vahepeal rippus?
Sama neh. Sai kah mingi aeg kiibitsetud, aga vajas kõvasti keevitust mis pole kahjuks minu tugevam külg, seetõttu jäi kah diil ära.
See on ju endine Toivo masin, kes kunagi Joes Garages töötas.
(30-04-2011, 07:21 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ] (30-04-2011, 05:48 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Kas tegemist sama pilliga mis tükk aega müügis oli ja mille kuulutus ka Lesveni teadetetahvlil vahepeal rippus?
Sama neh. Sai kah mingi aeg kiibitsetud, aga vajas kõvasti keevitust mis pole kahjuks minu tugevam külg, seetõttu jäi kah diil ära.
Sama masin tõepoolest. Murettekitavad kohad on keevitatud.
Mõne päeva eest lisandus meie autobaasi säherdune W123:
kuid sellest pikemalt õiges teemas lähiajal!
Teretulnud ettevõtmine ja õnnestunud autovalik.
Ilmselt peeti maksuküsimusega silmas pigem seda, et toiduõlilt pole ju vajalikke kütuse riigimakse laekunud Sinna Kuhu Vaja...
Seni, kuni tegevus püsib marginaalsena, ei huvita see ka kedagi. Aga kui MTÜ hakkab tõsisemalt pakkuma taksodele konkurentsi, võib MKM aktsiiside osakond küll hakata oma noolima.
Idee ei ole halb! Uurime-mõtleme!
Pole paha- nagu "klassikud" on lausunud...
Aga jõudu ja jaksu. Pigem kindlat meelt- seda ega need üks-kaks-kolmed KRT ei lagune ju.
Need on ju viimased AUTOD.
Edud.