Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 C220 Jahutusvedeliku tuli
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Üsna tihti lööb põlema jahutusvedliku taseme tuli. Olen koguaeg juurde valanud, kuid vahest olen vaadanud, et radiaatori peal asetsevast reservuaarist tilgub ülejooksu toru kaudu välja.
Siis u. paari nädala pärast jälle tuluke süttib. Kas see peabki nii olema või on viga väsinud radika korgi vedrus, et kuumalt pressib ülejooksu voolikusse ja külmalt jääb tase madalaks?
Auto on siis 93.a. C220 ja radikas näeb välja selline.
See on siis ilma konditsioneerita mudel, mille reservuaar on radika peal.
Kas ma saan õigesti aru, et sellel mudelil paisupaaki ei ole? Huvitav...

Üldiselt ei tohiks jahutusvedelik niimoodi välja pressida. Aga teoorias võib, eriti mõranenud tihendi korral.
Vedelikku peaks sealt lekkima kui jahutus vedelik keeb (laseb sel juhul üleliigse surve välja). Osadel autodel tekib sarnane probleem ka juhul kui õhk on süsteemis.
Sellel masinal jah, on veider, et paisupaaki, nagu manuaalis näidatud, asukohaga õhufiltri ja ajuploki vahel, ei ole. Samas lugesin manuaalist, et mudelitel, millel ei ole konditsioneeri, asub see veider torukujuline moodustis otse radika peal. Kui aga õhk süsteemis sees, kus on õhutusnippel, et õhku välja lasta?
Paistab, et keegi ei tea, kus õhutusnippel võiks olla...
Mercedes-Benz õhutab ennast ise. Kui auto on paar tundi seisnud ja lõdvikud katsudes pehmed, pole seal mingit õhku sees.
Süda rahu ei anna siis aja auto nina kallaku peal püsti ja keera paisupaagi kork maha ja lase auto käima.