Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 250D 94a. Probleem käigukastiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere MB huvilised.

Ei suuda kuidagi minu töö loom ennast tervena hoida Crybaby just hiljuti sai kõrgsurvepump korda nüüd järgmine mure.

Probleem: Käigukast (AT) rapsib ja vahetab ülesse käike jõnksuga ja väga jõuliselt, arvasin, et äkki õli vähe vaatasin nagu oleks vähevõitu (kontrollisin töötava mootoriga P peal). Valasin törts juurde tiirutasin ringi kuid häda ikka sama. Alla vahetab nii et ei saa arugi.
Kelle juurde ma peaks selle murega Tallinnas pöörduma, palun soovitage isikut või ettevõtet.

Väga nõutuks teeb selline asi, ei tahaks pihtima hakkata oma rasket elu kuid iga autoga mis mul olnud on ikka suuremad sorti kallid hädad olnud mis ei mõju rahakotile ja närvidele väga tervislikult, muidugi saan aru et sellise vanakesega peab arvestama sellise asjaga nagu remont aga kurat kolme autoga viie aasta jooksul hunnik hädasi Crybaby
Siis ei tasu autosid nii tihti vahetada - te üks korda ja naudi sõituIcon_razz

Mis pööretel kast üles vahetab? Kas kastile minev vaakumvoolik on ikka kinni?

Lesvenisse võib iga murega minna, Tuuliku teel on kastispetsid, kelle tööl pole väga viga ja eks neid on veel... Märjamaal üks kodanik teeb.

Aga kui tahta asja korda saada, siis tuleb suhelda R129ga ja valmistuda Rakveret ründama...
(26-04-2011, 09:52 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Siis ei tasu autosid nii tihti vahetada - te üks korda ja naudi sõituIcon_razz

Mis pööretel kast üles vahetab? Kas kastile minev vaakumvoolik on ikka kinni?

Lesvenisse võib iga murega minna, Tuuliku teel on kastispetsid, kelle tööl pole väga viga ja eks neid on veel... Märjamaal üks kodanik teeb.

Aga kui tahta asja korda saada, siis tuleb suhelda R129ga ja valmistuda Rakveret ründama...

Praegu hakkasin mõtlema, et millal see probleem tekkis,tekkis peale seda kui käisin mootori õli,õli filtrit, kütte filtrit ja õhu filtrit vahetamas äkki tõesti see kes seda tegi kakus kogemata midagi lahti mis seda põhjustama hakkas.Kuna ennem seda probleemi polnud. Külma mootoriga talvel vahetas küll esimest käiku suht kõrgetel pööretel seal 2500 ja üle kuid kui soojaks läks siis kadus see ära ja teise käike ei rapsinud.
Nüüd rapsib iga käigupeale.Peab jah Lesveniga ühendust võtma ja laskma neil see asi üle vaadata äkki on pisike lootus, et saab vähe odavamalt läbi kui kastile kap.remi teha Eusa_pray
Nii saatsin Lesvenile kirja ära vaatame kas nad võtavad minu ja minu mure käsile.Eusa_pray
Nii masin sai viidud lesvenisse nüüd peab hakkama Eusa_pray ,et saaks mitte väga kulukalt asja korda.

Siis ma lubad, et saab ka auto teema ära tehtud kus nutta ja halada Icon_lol
Kui sõitma alles hakkan külma mootoriga siis esimene vahetus natu alla 2500 edasi külmalt 2000 kui mootor saavutab normaalse töötemperatuuri siis natu alla 2000 kõik vahetused. Eks näis mis lesvenis ööldakse.
Kunagi mootori juures askeldades, õlivahetus vms, kogemata olin ühe vaakumvooliku ühenduse lahti ajanud. Sõitma minnes vahetas käike üles ebamugava jõulise jõnksuga. Vaata kõik ühendused üle.
Juhtus mul selline asi ka kui auto silberist kätte sain, Tartu peale sõitma minnes sain kohe aru, et vaakumühendus kuskilt lahti. Viisin auto siis kohe tagasi, meister ühendas kiirelt ära ja asi ok.
Jumal vastas minu palvetele Icon_lol nagu eelpool v6sa ja allgoes mainisid siis oligi kasti ja mootori vaheline vaakumvoolik lahti, sain täna lesvenist auto kätte ja kõik tipp-topp korras. Suurimad tänud Lesven.ee-le kiire tegutsemise eest Thumbsup