Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W126: kolin tagaratta juures
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vajaks targemate-kogenenumate abi W126 tagasilla kolina suhtes. Parempoolse tagaratta juures kostub sõites ebasoliidseid kolksatusi, mida põhjustab fotol punasega tähistatud metallosa (detail nr 95).

Mercedes W126 tagavedrustus

See detail liigub õige pisut ja kolksub ilmselt vastu detaili nr 20. Vasakpoolse ratta juures sellist liikumist pole ja kolinat kah ei kostu.

Kas kellelgi on detailiga nr 95 kokkupuuteid? Mis võib liikumise põhjustada? Selle sees on laager, mille kulumine ei tohiks seda detaili sedasi liikuma lasta. Kas detail saab ise ära kuluda? Huupi ei julge uut osa ostma hakata.
(25-04-2011, 12:23 PM)Ruusakas Kirjutas: [ -> ]Vajaks targemate-kogenenumate abi W126 tagasilla kolina suhtes. Parempoolse tagaratta juures kostub sõites ebasoliidseid kolksatusi, mida põhjustab fotol punasega tähistatud metallosa (detail nr 95).

Mercedes W126 tagavedrustus

See detail liigub õige pisut ja kolksub ilmselt vastu detaili nr 20. Vasakpoolse ratta juures sellist liikumist pole ja kolinat kah ei kostu.

Kas kellelgi on detailiga nr 95 kokkupuuteid? Mis võib liikumise põhjustada? Selle sees on laager, mille kulumine ei tohiks seda detaili sedasi liikuma lasta. Kas detail saab ise ära kuluda? Huupi ei julge uut osa ostma hakata.

Jah, laager seal on. Ning selle laagri veerevad elemendid lahkuvad kulumise tõttu tööpostilt, jättes asemele just sobiva suurusega lõtku, esitamaks igas augus äärmiselt ebasajakahekümnekuuelikku audioefekti.

Ainsana pakub sobivat osa Silber, mis oli hinna poolest vastuvõetamatu juba enne MASU. Väikese treitöö tulemusena saavat aga asendada kitsamate laagritega, mille ost ka palgasaajat oimetuks ei lööks. Kindlasti on selle tee läbi käinud Karl... Kuna mul endal seisab sama töö sel kevadel ees, siis palun siinkohal Karli, et ta meenutaks, ehk ilmuvad kusagilt mälusopist välja laagri number (või häda korral mõõdud) ning vajaliku vahepuksi mõõdud (ehk isegi joonisRolleyes)
sellesama laagri vahetus just homme ees, hind lesvenis ca 166€/tk, ei mäleta kas km-ga voi ilma
Kitsam laager maksis ~150 eeku ja treial küsis distantsröngaste eest 100 eeku, vahetasin ise ja sai väga hea, 250 eegu eest siis.
Laagri ostsin Kavialist, Peterburi tee 71 vist oli.
Kas kuue- ja kaheksasilindrilise W126 tagasild on ühesugune (kui me räägime nivoovedrustuseta autodest)?
(25-04-2011, 11:44 PM)secman Kirjutas: [ -> ]Kitsam laager maksis ~150 eeku ja treial küsis distantsröngaste eest 100 eeku, vahetasin ise ja sai väga hea, 250 eegu eest siis.
Laagri ostsin Kavialist, Peterburi tee 71 vist oli.

On Sul mingit märki maas, mis laagri number olla võis? Kas treial jättis mingi märgi maha ka vaherõngatest? Mingi eskiisi, mõõtudega suitsupaki, joonise?
(26-04-2011, 09:35 AM)Ruusakas Kirjutas: [ -> ]Kas kuue- ja kaheksasilindrilise W126 tagasild on ühesugune (kui me räägime nivoovedrustuseta autodest)?

Ei, V8 on alumiiniumõõtsaga ning laagril pidurikanduriga.

R6-d ja diislid on terasõõtsaga, millel pidurisadula kinnitus on valatud koos rattarummuga üheks tükiks. Ehk samasugused, nagu W114/W116/W123. Ainult mõõdud erinevad.

Nivoo olemasolu ei muuda õõtsa ehitust - see on mõlemal juhul sama. Iseenesest oleks huvitav teada, kas kõigil maisnatel on olemas ka nivoosüsteemi jaoks kereläbistused?Icon_rolleyes
(25-04-2011, 04:55 PM)Kaboom Kirjutas: [ -> ]sellesama laagri vahetus just homme ees, hind lesvenis ca 166€/tk, ei mäleta kas km-ga voi ilma
ise vahetasin eelmine sügis enda autol mõlemad need laagrid. tüki hind oli 2750.- EEK
niiet see pole odav lõbu.
Kallis laager jah. Silberautos 170 eurot ja ega nad lihtrahvale eriti allahindlust kipu tegema. Kuna tegu on liikuva laagriga, kas keegi oskab öelda, kui suure jõuga võib selle kinni keerata? Tugevasti, aga vist mitte liiga tugevasti?
kahjuks märke pole - viisin uue ja origaallaagri treialile ja ütlesin et palun sellised puksid mis mölemad laagrid ühepaksuseks teevad nng tehtud ta sai, samas on vana originaal mul riiulis olemas selle järgi saaks laagri ja puksid eelnevalt valmis teha

[='v6sa' pid='153527' dateline='1303799930']
(25-04-2011, 11:44 PM)secman Kirjutas: [ -> ]Kitsam laager maksis ~150 eeku ja treial küsis distantsröngaste eest 100 eeku, vahetasin ise ja sai väga hea, 250 eegu eest siis.
Laagri ostsin Kavialist, Peterburi tee 71 vist oli.

On Sul mingit märki maas, mis laagri number olla võis? Kas treial jättis mingi märgi maha ka vaherõngatest? Mingi eskiisi, mõõtudega suitsupaki, joonise?
(26-04-2011, 09:35 AM)Ruusakas Kirjutas: [ -> ]Kas kuue- ja kaheksasilindrilise W126 tagasild on ühesugune (kui me räägime nivoovedrustuseta autodest)?

Ei, V8 on alumiiniumõõtsaga ning laagril pidurikanduriga.

R6-d ja diislid on terasõõtsaga, millel pidurisadula kinnitus on valatud koos rattarummuga üheks tükiks. Ehk samasugused, nagu W114/W116/W123. Ainult mõõdud erinevad.

Nivoo olemasolu ei muuda õõtsa ehitust - see on mõlemal juhul sama. Iseenesest oleks huvitav teada, kas kõigil maisnatel on olemas ka nivoosüsteemi jaoks kereläbistused?Icon_rolleyes
[/quote]
Tänu Secmanile on nüüd teada, et meil tuleb leida laager, mille strateegilised mõõdud on järgmised:
1) välisläbimõõt 100 mm;
2) siseläbimõõt 80 mm;
3) laius 15 mm.

Mõõdud võivad tegelikult mõne kümnendiku võrra kõikuda - laager on mahavõtmisel natuke vägivalda tunda saanud ja ei ole päris veatu.

Kui nüüd keegi omab ligipääsu heale laagrikataloogile, siis oleks hea teada, kas kusagil sihukest pesitseb?

Väidetavalt on olemas miskine kitsam, mis vajab distantspuksi. Sestap kuluks ära info asendavate laagrite kohta...
Alas-kuul AS

http://www.alas-kuul.com/wwwtooted.nsf/r...g!openpage

80/100/10 mm

Caliban OÜ, Kavial OÜ.
(05-05-2011, 04:46 PM)Heinar Kirjutas: [ -> ]Alas-kuul AS

http://www.alas-kuul.com/wwwtooted.nsf/r...g!openpage

80/100/10 mm

Caliban OÜ, Kavial OÜ.

Tänud, see aitab algusesse. Huvitav, kas too 2RZ lisandiga laager võiks olla kahepoolse tolmukaitsega...

Huvitav, kummale poole laagrit see vahepuks panna tuleks? Või üldse 2,5 mm rõngad kummalegi pooleEusa_whistle Ning kummal pool peaks olema ping: rummul või suppordikanduril...

Secman, kuidas Sina tegid?
Siiski kõik V8-ga isendid ei ome dur.alumiiniumõõtsasid, esineb ka plekkõõtsasid, eriti Japsist tulnutel.
Kui mu mälu mind ei peta oli kurb veel see, et kui osta uus originaallaager, siis tolmukatet sellega ei tule ja mingi kate või asi seal siiski oli vist?
Rolz, oled kindel, et see nii on tehasest? Ma ei kahtle Su tähelepanekutes, lihtsalt tahaksin eraldada aretised originaalidestEusa_whistle

Pildi järgi on seal kaks lukustusrõngast, tolmukaitse ja laager. Kusjuures laager on kujutatud lahtisena. Secmani toodu on aga mõlemalt poolt kinnine...
(06-05-2011, 02:30 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Rolz, oled kindel, et see nii on tehasest? Ma ei kahtle Su tähelepanekutes, lihtsalt tahaksin eraldada aretised originaalidestEusa_whistle

Pildi järgi on seal kaks lukustusrõngast, tolmukaitse ja laager. Kusjuures laager on kujutatud lahtisena. Secmani toodu on aga mõlemalt poolt kinnine...

Laager peab kindlasti seal kinnine olema, katted mis kummagil pool on, on plekist ja sugugi mitte tolmukindlad. Mina tegin nii, et vana laager välja, uus sisse , siis distantsrõngad , kate ja stopperrõngad.
Praegu igatahes on kõik veel hästi Icon_smile
Minu auto teemas peaks ka mõõdud ja värgid olemas olema.
Mul on terasõõtsad 420 Selil. Kõhutunne ütleb. et tehasest aga kindel ei ole. Tegu on siis II-gen masinaga. 84 aasta 500 SE-l olid alumiinium õõtsad