Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: w124 250TD automaat 1995a sureb ristmikel ja hing on kinni
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto on hakkanud viimasel ajal foori all oodates välja surema, vahest ka tagurpidi käiku kasutades. Selline tunne nagu pidurile vajutades võtaks hinge kinni. Samuti on probleemid kiirendamisega, vaiksel sõites võtab hoo üles, aga kui gaasi järsemalt vajutad on hing kinni ja viskab musta suitsu.
Kütuse filtri vahetasin ära, midagi ei muutunud. Õhufilter on paar kuud tagasi vahetatud. Paagis vaakumit ei ole. Viimasel ajal olen vahest salongis armatuuri tagant nagu kerget sisinat kuulnud. Kas see võiks viitada mingile veale seoses vaakumi lekkega.
(14-04-2011, 05:26 PM)gustavson Kirjutas: [ -> ]Auto on hakkanud viimasel ajal foori all oodates välja surema, vahest ka tagurpidi käiku kasutades. Selline tunne nagu pidurile vajutades võtaks hinge kinni. Samuti on probleemid kiirendamisega, vaiksel sõites võtab hoo üles, aga kui gaasi järsemalt vajutad on hing kinni ja viskab musta suitsu.
Kütuse filtri vahetasin ära, midagi ei muutunud. Õhufilter on paar kuud tagasi vahetatud. Paagis vaakumit ei ole. Viimasel ajal olen vahest salongis armatuuri tagant nagu kerget sisinat kuulnud. Kas see võiks viitada mingile veale seoses vaakumi lekkega.

proovi paaki puhastada !
Mis mootoriga see on? Turboga või turbota? Kitsa kaanega mootoreid vist siis enam ei pakutudki...

Kui anda kütust otse pudelist, kas siis kah see viga on?

Vaakumist ei tohiks sellist häda tekkida... Pigem peaks olema probleeme seiskamisega.
Olen ka Võsaga päri- vaakum mitte.
Kontrolli küttetorud ja voolikud üle.
Võivad olla umbes, kortsus, filtri korpuses mingi jama sees jne...
See täiesti sama viga, mis tuleb, kui Suured külmad ja auto ei saa vanadest torudest, kus parafiini palju, enam kütet kätte.

P.S. vahetasid sa ka selle väikse küttefiltri, mis asub seal kuskil sisselaske kolle all?

Edud.
Janek.
(14-04-2011, 10:49 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]Olen ka Võsaga päri- vaakum mitte.
Kontrolli küttetorud ja voolikud üle.
Võivad olla umbes, kortsus, filtri korpuses mingi jama sees jne...
See täiesti sama viga, mis tuleb, kui Suured külmad ja auto ei saa vanadest torudest, kus parafiini palju, enam kütet kätte.

P.S. vahetasid sa ka selle väikse küttefiltri, mis asub seal kuskil sisselaske kolle all?

Edud.
Janek.
Väike küttefilter sisselaske kollektori all? seda küll ei vahetanud.
(14-04-2011, 06:41 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis mootoriga see on? Turboga või turbota? Kitsa kaanega mootoreid vist siis enam ei pakutudki...

Kui anda kütust otse pudelist, kas siis kah see viga on?

Vaakumist ei tohiks sellist häda tekkida... Pigem peaks olema probleeme seiskamisega.
Mootor on ilma turbota, selline lai pealt. Otse kapoti alt kütuse peale andmine vist ei anna tulemust, sest koha peal nagu pöördesse läheb ilusti ja välja suremisega on ka nii, et kui hakkad proovima siis ei sure, juhtub see nagu kaotilselt ja just foori all. Mingit väikest kütuse baaki vist pole mõtet kapoti alla ehitama hakata, selleks et foori alla proovima minnaIcon_smile
Kui kiirendamisel hing kinni, lase gaas korraks lahti ja tõmba neutraalile, kui siis vabalt pöördesse viskab, on hoopis mingi kastijama.
Nii, viga leitud- EGR. Praegu on voolik tagant ära ja punn ees.
Kõik klapib LAUR-i jutuga:
Tsitaat:"Uuematel autodel läheb mootor avarii reziimi kui EGR ei tööta korralikult. Sellepärast on ka diislitel õhukulu lugeja. Kui EGR avatakse, tahab mootori tööd juhtiv "aju" näha õhukoguse vähenemist, kui seda umbse EGRi pärast ei juhtu ettenähtud kogustes, siis tõmmatakse mootori jõud maha."
viide antud teemale.
Kõge huvitavm oli muidugi see, et see EGR klapp ise nagu toimis. St. kui avada ja näpu toru ees hoida, siis kinni ei läinud. Ei teagi kas viga on kuskil ajus või on viga vaakumpumbas, mis seda teatud ajal avama peab. Kas minna kuhugi diagnostikasse ja hakata probleemi lahendama või lasta ilma EGR-ita edasi. Vaakumiga mingid jamad külma mootori korral siiski esinevad- piduri pedaal kõva nagu kivi ja suretamise probleem.

Muidugi ei leitud seda EGR-i viga esimesena ja kuna kahtlus langes kõige pealt katalüsaatorile, siis sai see ka vahelt välja visatud- tundub et ilma asjata. Kuigi remondi mees väitis et see oli ka nii kui nii umbes???? Ilmselt peab läbi puurima ja tagasi panema. Olen aru saanud, et ülevaatusel ei tohiks jama tekkida, kui kopsik ikka all on?
(28-04-2011, 11:29 AM)gustavson Kirjutas: [ -> ]Muidugi ei leitud seda EGR-i viga esimesena ja kuna kahtlus langes kõige pealt katalüsaatorile, siis sai see ka vahelt välja visatud- tundub et ilma asjata. Kuigi remondi mees väitis et see oli ka nii kui nii umbes???? Ilmselt peab läbi puurima ja tagasi panema. Olen aru saanud, et ülevaatusel ei tohiks jama tekkida, kui kopsik ikka all on?

Katalüsaatoril on tegelikult hoopis teine ülesanne kui ülevaatuse onule silmailu pakkuda.
Ta nimelt vähendab heitgaasides saasteaineid hoopis. Kas tühi paun vähendab? Vaevalt.