Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210,95a, geneka rihma "kigin"
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks siis w210 95a, 2,2 diisel 70kw. Mureks siis see, et külmana "kigistab" õudsalt. Kui väljas miinus kraadid siis ei ole probleemi aga nüüd kus väljas plus kraadid on hakkanud rihm kigistama ( ja päris valjult). Rihm on vahetatud, pingutus rull vahetatud, pingutus vedru sai vahetatud, proovitud ka jahutus vendikat kinni hoida kuid ükski asi ei ole ära võtnud seda ääretut kigisemist. Kui auto töötemp on 80 kraadini jõudnud kaob ka kigin. Kui wd40 lasta natukene rihmale siis kaob ka hetkeks kigin. Kuidas sellest lahti saada või mis seda kigisemist põhjustab ?

Teine probleem samuti:
Sai vahetatud esimesed piduri kettad ja klotsid. Kuid pidurdades ebameeldivalt hüppab nagu kettad oleksid kõverad. Kas võib olla, et suportid vms kõverad ? Ja pidurdades samuti kigistavad nagu ühistransport. Ratas alt võttes ja ketast keerates siis ka silmaga näha veidi nagu kettas laperdaks.

Kolmandaks: Tean, et diislitel keeratakse kütuse pumpadest kütet peale jne. Ennast huvitab mis kruvi täpsemalt pean keerama ( Soojalt vahel harva käivitub veidi halvasti, 1 sek või 2 tahab käiamist saada ja ka minekut võiks rohkem olla ). Lucase kõrgsurve pump on.

Neljandaks: Kuna auto manual siis plaanis teha ümber automaadiks. Kindlasti 5k automaat peab olema. Milline kast sinna sobib ? Kas temal juhib aju ka kasti tööd ? Või tuleb praegune aju ümber programeerida ?
Uut diffrit ja kardaani vaja ? Eelnevalt e34 tdsa teinud manuaaliks kuid mersudel ei ole kokku puutunud.

Ei hakkanud iga küsimuse jaoks eraldi teemat tegema ja tegin siis kõik siia kokku. Sai küll pikk jutt aga ehk keegi oskab nende küsimustega abistada
Ettetänades abistajatele igaljuhul.
(08-04-2011, 03:58 AM)allstarz Kirjutas: [ -> ]..
Teine probleem samuti:
Sai vahetatud esimesed piduri kettad ja klotsid. Kuid pidurdades ebameeldivalt hüppab nagu kettad oleksid kõverad. Kas võib olla, et suportid vms kõverad ? Ja pidurdades samuti kigistavad nagu ühistransport. Ratas alt võttes ja ketast keerates siis ka silmaga näha veidi nagu kettas laperdaks.
...

Kui ketas laperdab, siis on kas praak (või sitt töö - sitt istepinnal ei lase kettal korralikult rummule liibuda). Kigisemine on klotside ja ketta koostöö. Mõni inimene on saanud abi klotsiservade ümardamisest.

Lucase pumpa ei soovitata näppida. Kuniks käib, on hää küll.

Mis puudutab automaadistamist, siis seal vist ajukirurgiast ei pääse - ümber seadistada nii vanadel suurt ei anna. Viiekäigulise kasti juhtimisest võib Hents ilmselt pajatada...

Kui rihm kigieb, on mõni ratas kiivas. Kuna hääl sõltub temperatuurist, siis mina süüdistaks veepumba ratast - see on ainuke, mis puutub otseselt kokku jahutussüsteemiga. Kigisevat ratast võid otsida ka nii, et lased toda vurtsu otse rattale. Milline ratas vaidistab, see ka kiginat põhjustab. Tõsi, iga katse eel pead laskama rihmal taas korralikult kigisema hakata.
(08-04-2011, 11:34 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-04-2011, 03:58 AM)allstarz Kirjutas: [ -> ]..
Teine probleem samuti:
Sai vahetatud esimesed piduri kettad ja klotsid. Kuid pidurdades ebameeldivalt hüppab nagu kettad oleksid kõverad. Kas võib olla, et suportid vms kõverad ? Ja pidurdades samuti kigistavad nagu ühistransport. Ratas alt võttes ja ketast keerates siis ka silmaga näha veidi nagu kettas laperdaks.
...

Kui ketas laperdab, siis on kas praak (või sitt töö - sitt istepinnal ei lase kettal korralikult rummule liibuda). Kigisemine on klotside ja ketta koostöö. Mõni inimene on saanud abi klotsiservade ümardamisest.

Lucase pumpa ei soovitata näppida. Kuniks käib, on hää küll.

Mis puudutab automaadistamist, siis seal vist ajukirurgiast ei pääse - ümber seadistada nii vanadel suurt ei anna. Viiekäigulise kasti juhtimisest võib Hents ilmselt pajatada...

Kui rihm kigieb, on mõni ratas kiivas. Kuna hääl sõltub temperatuurist, siis mina süüdistaks veepumba ratast - see on ainuke, mis puutub otseselt kokku jahutussüsteemiga. Kigisevat ratast võid otsida ka nii, et lased toda vurtsu otse rattale. Milline ratas vaidistab, see ka kiginat põhjustab. Tõsi, iga katse eel pead laskama rihmal taas korralikult kigisema hakata.

Niisiis sai kõikidel piduri klotsidel servad kumeraks lihvitud kuid kasu oli väike. Tugevamal pidurdamisel ikka nagu ühistransport kuid muidu sai enam vähem Smile Nüüd Sai otsitud natukene suurema pingega geneka pingutus vedru mis tõmbas rihma rohekm pingule ja kigin peaaegu, et kadunud ( külmana umb 1min veel kigistas ).
Kas keegi oskab õelda-kas 1986 aasta w124, 2,5D 66kw automaat kast istuks minu mootorile otsa ? Ja kinnitused ? Kast on 4 käiguline.