Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 124 d 200 ei taha soojalt käima minna
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere jälle, suvel tulnud selline probleem, et kui sõidan autoga pikalt ringi ja panen ta korra seisma kuskil, siis pärast enam ei taha käima minna.Käivitan ja käivitan ja siis tõmbab veel täis ka ja kui mingi aeg teen käivitamisega pausi sisse siis kuidagi ikka läheb, milles võib asi olla?Ise mõtlesin, et äkki akus, sest aku päris vana juba ja äkki ei saa kohe auto käivitades seda piisavat laengut kätte.
PS. filtrid kõik vahetatud ja õli, peale seda sõidetud 3000km.
Väga kulunud diisel teeb nii. Külmalt käivitub soojalt mitte.
Järsku hakkas selline asi või?
Kui juba kaua olnud ja on süvenenud tasuks surved ära mõõta.
Mingit aimu saad seisukorrast ka töötaval mootoril õli korkki maha keerates.
Keerad korgi lahti, jätad lahtiselt peale, kui kork hüppab kõvasti siis rõngad läbi.

Lugedes su eelnevaid postitusi, tundub kõige kasulikum sul minna kuhugi autoremondi töökotta.
Laur Kirjutas:Väga kulunud diisel teeb nii. Külmalt käivitub soojalt mitte.
Järsku hakkas selline asi või?
Kui juba kaua olnud ja on süvenenud tasuks surved ära mõõta.
Mingit aimu saad seisukorrast ka töötaval mootoril õli korkki maha keerates.
Keerad korgi lahti, jätad lahtiselt peale, kui kork hüppab kõvasti siis rõngad läbi.

Aga kui rõngad läbi kas siis ei peaks suitsema mootor?Sellel autol pole nagu üldse tossu näha, ainult siis kui "täis tõmbab"Confusedad:
Ei pea tingimata suitsema... Aga reeglina suitseb.

Ilma kompressiooni mõõtmata ei saa midagi öelda. Kulunud KP võib ka seda põhjustada. Samas ei kao kompressioon üleöö kuhugi, kui see viga äkki tekkis.

Sõites ei teki tunnet, et ei saa kätte? Umbes paagituulutus võib tekitada probleeme kütuse pealeandmisel... Aga need on tunda ka sõites...

See korgi test ei pruugi veel tõde olla. Meie säästukal on surved ühtlaselt 23 kandis ja korgi võib peale jätta lahtiselt, kuhugi ei hüppa. Samas 123 lendas küll kork minema samade survetega mootorilt...
Ega keegi ei tea palju surve mõõtmine maksab?Ja mis on üldse normaalne surve?
Teiseks, viimasel ajal kuidagi nagu jõnksutab küll auto sõites ja päris närvi ajab kohe.Kus see paagituulutus muidu asub?
Hm, minul maksis TestRemis 500 koos uute pihustiseibidega.
Surve võiks ikka >25 bar olla. Meie säästukal 23 ja see Autodata järgi remondipiir kah.

Paagi tuulutus on universaalil toodud auto alla, tagasilla ette. Seal on ühe toru otsas sihuke tore kõver kummijulla, mis peaks siis õhku läbi laskma ja saasta mitte. Kus see sedaanil võiks paikneda, ei tea.Kõige paremini saab selle toimimatusest aru, kui värskelt sõidust tulles paagi kork maha võtta. Kui susiseb, on tuulutusega kitsas. Samuti kaob umbes tuulutuse probleem korgita sõites.

Aga see tuulutuse teema on hetkel väheusutav... Kuid võimalik.

Vaevalt akus viga on, kui külmalt siiski käivitub. Samas tahab diisel kiiret pööret ja aeglaselt pöörlev starter võib seda mitte anda...

Kas hõõgküünlad ikka töötavad?
Tuleb välja, et kogu viga oli akujuhtmetes mis ei saanud lihtsalt ühendust, nüüd jälle käivitab nagu peab!:hump: