Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 250D Pole j6udu ja muud vead.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Autoks siis 1985a 250D.

Siiani käis kõik ilusti. Ükspäev läks veidi näpust ja sõitsin läbi lumevalli. Auto jäi keskohaga kandma ja jeep tõmbas välja.

Senikaua kuni tõmbajat ootsaime , käis auto veel ilusti. Kui t6mbamiseks läks , läksin välja ja jätsin mootori seisma ja aitasin lükata.

Auto sai teele ja proovisin käivitada. Läks käima ja suri kohe välja. Teise katsega käivitus , aga selgus , et enam pole tyhikäiku.
Pole ka jõudu ja ajab metsikult musta tomu välja. Käivitub ka kuidagi kole kehvasti ja vaevaliselt.

Nüüd käisin lasin summuti ära keevitada , keskel oli pauna juurest ära murdunud. Torudel , ega summutil mingeid muljumise jälgi näha ei ole.
Sain teenindusest välja , siis umbes 1km jooksul lendas 5. silindri kyynal minema.
Kas süüde sai kuidagi paigast minna? Mootor ju vist ketiga?
Hääl on ka mootoril nagu valjem , ennem minumeelest laginat salongi ei kostnud , aga nüüd tuleb. Üldse tuleb nyyd koguaeg tald põhjas hoida , et vedada jaksaks.

Küttekulu tõusis umbes 10/100 , kuigi ennem oli kõbasti alla 7.

Mis jama on`?
Mis mõttes lendas küünal minema? Hõõgküünal? Rebis keermed plokikaanest?

Mina ei kujuta küll ette, kuidas lumevallist läbisõitmine võiks mootorit kahjustada...

Küll aga võis vana mootor mingil põhjusel lihtsalt otsa saada.

Teoorias võiks õlisurve kadumisel tõepoolest kett lõtvuda ja seiskamisel üle visata... Aga see eeldaks tõepoolest süsteemisurve langemist nullini.Doubt
Kas õhufiltrit ja selle torusid oled kontrollinud? Mul oli siin talvel ühe teise margiga jama, et peale vallist läbisõitu jõud kadunud. Põhjagaasiga 2000 pööret max. Põhjuseks oli siis see, et õhuvõtu toru oli liiga madalal ja tõmbas filtrikorpuse lund servani täis.
(07-04-2011, 11:30 PM)Nustu826 Kirjutas: [ -> ]Kas õhufiltrit ja selle torusid oled kontrollinud? Mul oli siin talvel ühe teise margiga jama, et peale vallist läbisõitu jõud kadunud. Põhjagaasiga 2000 pööret max. Põhjuseks oli siis see, et õhuvõtu toru oli liiga madalal ja tõmbas filtrikorpuse lund servani täis.

Õlirõhk on korras. Kas siis äkki auto kalde all olles sai keti üle visata?

Uued kyynlad olid ja 5. silindril jäi kyynla keerme osa alles , aga sisu lendas koos kleemiga minema. Keerasin välja ja nüüdseks pole enam välja tulnud.

Siiski käima ei lähe ja j6udu ei ole ja ajab tossu.

V6tsin õhupuhasti eest ära ja vastasin , et pumba kyljel oleval kaanel on kruvid lahti ja üks kruvi oli ära kukkunud. õnneks oli see põhjakaitsmele alles jäänud.

Selle kaane all on hoob , mille kylge kinnitub veel 5 hooba. Panin tagasi selle kaane . Pole veel proovinud , aga ma kahtlen , kas selles saab viga olla. Sealt ei tundud kyte läbi jooksvat.
Kui tõepoolest oli lahti plunšriruumi kaas, siis oli küll pisike ime, et see asi käis. Kui ma nüüd kirjeldusest õigesti aru sain...

Samal ajal ei tule see kaas maha avarii tõttu, vaid ainult hooletuse tõttu. See, kes seda viimati näppis, jättis kruvid pingutamata.

Kett saab suvalises asendis üle visata, kui pinguti on õlisurveta ja ketitõkised mootoris puuduvad.
Kütuse torustik mõlkis põhja all?
Kõrgsurvepumba ja väntvõlli hammakalt kett üle käia ei saa, seal on teatud piirajad. Nukkvõlli hammakalt ülekäimine on vähe tõenäoline (pigem ebareaalne) samas väga lihtsalt kontrollitav kas on õigesti.
(11-04-2011, 03:02 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kui tõepoolest oli lahti plunšriruumi kaas, siis oli küll pisike ime, et see asi käis. Kui ma nüüd kirjeldusest õigesti aru sain...

Samal ajal ei tule see kaas maha avarii tõttu, vaid ainult hooletuse tõttu. See, kes seda viimati näppis, jättis kruvid pingutamata.

Kett saab suvalises asendis üle visata, kui pinguti on õlisurveta ja ketitõkised mootoris puuduvad.

Panen tankiaku laadima ja plvetan , et oli selle vigaSmile
Sealtsamast kaane alt toimub kütuse etteande suurendamine sellesama hoova liigutamise abil - kui ikka õige kaan oli. Kontrolli igaks juhuks et kas seal kaane all ikka kõik mutikad ilusasti kinni. Ja sealtsamast kontrolli, kas gaasihooba liigutades kogu see kompott ilusasti liigub. On juhuseid kus seesama kompott on lihtsalt lahti(või katki) läinud peahoova küljest ja siis sama jama. Käima ei lähe jne.

Kuna iseenesest need kaane kruvid lahti ei tule, siis nagu eelpoolmainitud - on seal keegi meistrimees kallal käinud. Niisamuti võib ta olla näppinud seda peahooba ja jällegi unustnud miskit kinni keerata....
(11-04-2011, 09:02 PM)Nustu826 Kirjutas: [ -> ]Sealtsamast kaane alt toimub kütuse etteande suurendamine sellesama hoova liigutamise abil - kui ikka õige kaan oli. Kontrolli igaks juhuks et kas seal kaane all ikka kõik mutikad ilusasti kinni. Ja sealtsamast kontrolli, kas gaasihooba liigutades kogu see kompott ilusasti liigub. On juhuseid kus seesama kompott on lihtsalt lahti(või katki) läinud peahoova küljest ja siis sama jama. Käima ei lähe jne.

Kuna iseenesest need kaane kruvid lahti ei tule, siis nagu eelpoolmainitud - on seal keegi meistrimees kallal käinud. Niisamuti võib ta olla näppinud seda peahooba ja jällegi unustnud miskit kinni keerata....

Nii:
Kruvisin kinni ja kasu ei miskit. Prooviks keerasin lahti tagasi ja mingit vahet ei täheldanud. Hooba liigutasin ka . Liikus ilusti ja miski lahti ei olnud.

Küll aga tegin avastuse: Lasin sellele tagumisele klapile otse vaakumi peale ja peale seda tekkis tühikäik. Minekut kül ei ole , aga vähemaltkäib nyyd kohapeal.
Täna muidugi otsustas järgmine kyynal minema lennata. 1 veel vahetada siis on kõik uued .

Kruvisin maha klapikambrikaane. Rihmarattalt keerasin ot ja ülevalt olid kriipsud kohakuti. Paremal pool paistis mingi plastist tald ka olevat ,mille peal kett jookseb.

Seega mina kahtlustaks , et on kas pump küpse , mootor küpse või siis pumba juurest kett üle visanud.

Samas m6eldes , et kraavipervel kiikudes käis veel auto ilusti. Viimane käimine oli siis , kui t6mmati ja auto vajus juhipoolsele kyljele viltu. Siis jätsin kohe mootori seisma. V6ibolla siis sel hetkel j6udis õlir6hk korraks kaduda.

Oskab keegi öelda , kuidas saaks pumba õigesse hambasse , Kus asuvad märgid? Millised märgid?

Ise vaatasin , et pumba vastasküljel asub vaakumpump. Kas selle tagant pääseks midagi tegema?

Nohjah , Läbisiõitu näitab 400K , aga ilmselt mill v6i paar rohkem sõitnud. Tehase takso ka veel ju. Peabgi hakkama otsi andma
Mina kahtlustan, et ilmselt on selle mootori juures mitu viga korraga. Ning nende diagnoosimine ning eemaldamine nõuab kogemusi ja aega ning ei saa toimuda neti teel.

Ühest ma ei saa aru - kuidas Sul küünlad minema lendavad? Kohe täitsa ise lendavadki?Retard
(12-04-2011, 04:49 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mina kahtlustan, et ilmselt on selle mootori juures mitu viga korraga. Ning nende diagnoosimine ning eemaldamine nõuab kogemusi ja aega ning ei saa toimuda neti teel.

Ühest ma ei saa aru - kuidas Sul küünlad minema lendavad? Kohe täitsa ise lendavadki?Retard

No mingihetk hakkab sellist häält tegama nagu käivitusmootor ja kapoti alt suitsu tulema.[Pilt: glowplug_info_004.gif]
Kaande jääb alles metal shell ja kõik muu mudru lendab sealt seest välja.

Ilmselt on süüde vale. Ilmselt siis põlemiskambris tänu sellele tekib kõrgem temperatuur ja küünlad ei pea vastu ja lagunevad ära.

Seega oleks vaja mingit 6petust , kuidas need pumba märgid paika saada. Ning millised need on ja kus nad asuvad.
(13-04-2011, 12:45 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]Kaande jääb alles metal shell ja kõik muu mudru lendab sealt seest välja.
Ilmselt siis põlemiskambris tänu sellele tekib kõrgem temperatuur ja küünlad ei pea vastu ja lagunevad ära.

Müstika. Kuidagi raske uskuda, et pumpa on võimalik niimoodi valeks keerata, et diisel kõrgemal temperatuuril plahvatama hakkab...Samas, siis oleks ka temperatuurinäidikust näha, et liig kuumaks läeb, andur asub ju plokikaanes...
Ja tavaliselt on ju nii, et kui pump on vale, siis ei lähe käima ja kogumoos.

Bensiini pole kogemata sisse valanud?
Või see töökoda, kes sumpsi remontis...?
(13-04-2011, 12:45 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]
(12-04-2011, 04:49 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mina kahtlustan, et ilmselt on selle mootori juures mitu viga korraga. Ning nende diagnoosimine ning eemaldamine nõuab kogemusi ja aega ning ei saa toimuda neti teel.

Ühest ma ei saa aru - kuidas Sul küünlad minema lendavad? Kohe täitsa ise lendavadki?Retard

No mingihetk hakkab sellist häält tegama nagu käivitusmootor ja kapoti alt suitsu tulema.[Pilt: glowplug_info_004.gif]
Kaande jääb alles metal shell ja kõik muu mudru lendab sealt seest välja.

Ilmselt on süüde vale. Ilmselt siis põlemiskambris tänu sellele tekib kõrgem temperatuur ja küünlad ei pea vastu ja lagunevad ära.

Seega oleks vaja mingit 6petust , kuidas need pumba märgid paika saada. Ning millised need on ja kus nad asuvad.

3 koha märgid peavad ühtima, nukk, väntvõll, pump,

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22111
(13-04-2011, 01:01 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(13-04-2011, 12:45 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]Kaande jääb alles metal shell ja kõik muu mudru lendab sealt seest välja.
Ilmselt siis põlemiskambris tänu sellele tekib kõrgem temperatuur ja küünlad ei pea vastu ja lagunevad ära.

Müstika. Kuidagi raske uskuda, et pumpa on võimalik niimoodi valeks keerata, et diisel kõrgemal temperatuuril plahvatama hakkab...
Tavaliselt on ju nii, et kui pump on vale, siis ei lähe käima ja kogumoos.

Bensiini pole kogemata sisse valanud?
Või see töökoda, kes sumpsi remontis...?

Mootorid ju kuumenevad üle kui süüde näiteks liiga hiline on?
Vahet ei ole. Need küünlad tegelikult ei ole hetkel teema. Smile
(13-04-2011, 01:07 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22111


Kas see pumba märk peab olema kohakuti üss aeg v6i 15kraadi peal?
(13-04-2011, 01:09 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]Mootorid ju kuumenevad üle kui süüde näiteks liiga hiline on?
Vahet ei ole. Need küünlad tegelikult ei ole hetkel teema. Smile

Bensiinimootorid, tahtsid sa öelda...Icon_smile
Ja need küünlad on väga teema, see pole üldse normaalne, et nad minema lendavad...
Mina prooviks puhta diisliga pudelist otse pumpa, kas siis ka mingi jama on...1km kannatab niimoodi sõita küll.
Või 1minut 2000 pööret kohapeal hoida, teeb sama välja.
Varane süüde tõstab mootori tempi küll, mis pikema aja peale võib kolvid sulatada, küll aga mitte küünlad. Aga see süüde ikka nii naljalt valeks ei lähe midagi ja mingi põrutuse pärast ei visku kett üle hamba.
Esimese asjana vaatasin 6hufiltrit. Teisena kyttefiltrid.Koju j6udes panin kohe voolikud kanistriga kapoti alla ,kasu ei miskit.

Ma ei arvagi , et p6rutus viga tegi , sest põrutust ei olnudki. Auto lihtsalt jäi keskohaga valli peale kandma. Nina jäi kraavi kohale rippuma. Ise arvan , et kui t6mbamise ajal auto küljele viltu vajus , siis kadus korraks äkki õlirõhk ja kuna ma siis samal ajal auto seisu jätsin , siis sai kett üle hypata.
Pool minutit hiljem oli auto ilusti sirgelt teel ja kui käivitama hakkasin , siis selgus , et pole tyhikäiku ja muud hädad.

See on ainuke loogiline seletus.

Katsun kuidagi pumba märgi ära kontrollida.
Kui tahad veenduda, kas kett on üle pumba hammaka viskund, siis kontrolli tifti olemasolu vaakumpumba all, kui tift alles, siis kett üle ei visku. Kuna ise kodus pole siis ei saa ka ühtegi head pilti siia lisada sellest mida mõtlen.
(13-04-2011, 04:26 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]kui tift alles, siis kett üle ei visku.

Hannes, kas seda tihvti pidasid silmas?


[Pilt: eestvaade.jpg]
See sama jah, huvitav miks see pildil oleval mootoril mootori ploki külge on jäetud, aga las ta siis olla...
Lehti: 1 2