Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190 W201 2,0, 86a?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Selline küsimus siis, et mis head ja vead on vanakooli 83a 2.0 66kw bensukal. Kuidas väikset kw-d suudavad edasi liikuda? Kuidas mootor vastu peab? Mis on tüüp vead? Kas on rohkem peavalu või lõbu?Eusa_dance Kui kellegil kogemusi, siis andke julgelt teadaIcon_smile
Kui keegi oskab, võib ka juttu teha 2.0 96kw mootoristIcon_smile
Tere selline küsimus, et mis arvate sellest masinast http://www.okidoki.ee/item/839035/ ehk keegi teab mingit ajalugu? Või mis arvamused on sellest mudelist?Icon_smile
mudel on hea, mulle meeldib, mu isale meeldib ja ka teistele sellega sõita, samas mul automaat kastiga ning manuaali kohta ei oska rääkida.
üldiselt on mugav.
kaks asja on selle minu autoga
1)- suurem võiks olla. mul näiteks ikka taha istmele rahvast eriti ei mahu, samas mul iste ka suht taha lükatud.
Ja ka parklas tekib see tunne, et teistel on suurem. Sad
2)- minu oma ei taha sõita, pidevalt midagi viga, ja kui miskit korda saab siis mingi teine rike.
( aga see ei käi üldiselt 190ete kohta, vaid minu ja mu auto kohta. Minu sõnu ära kasuta kindla auto ostu puhul.)
Pole kunagi 2,0 66kw mootoriga kokku puutunud. Harilikult 2,0 on siiski 90kw. 2,3 96kw. 1,8 80kw mootori tüüp peaks muidu kõigil sama olema vist m102. Kui korralik mootor siis ei ole seal rääkida midagi. Vaheta õli ja muudkui sõida, minu meelest väga töökindel mootor. Kui huvi siis mul on üks 2,0 90kw mootor üle. Annaks selle ära odava raha eest.
(03-04-2011, 08:52 PM)rasmus.kuusemets Kirjutas: [ -> ]mudel on hea, mulle meeldib, mu isale meeldib ja ka teistele sellega sõita, samas mul automaat kastiga ning manuaali kohta ei oska rääkida.
üldiselt on mugav.
kaks asja on selle minu autoga
1)- suurem võiks olla. mul näiteks ikka taha istmele rahvast eriti ei mahu, samas mul iste ka suht taha lükatud.
Ja ka parklas tekib see tunne, et teistel on suurem. Sad
2)- minu oma ei taha sõita, pidevalt midagi viga, ja kui miskit korda saab siis mingi teine rike.
( aga see ei käi üldiselt 190ete kohta, vaid minu ja mu auto kohta. Minu sõnu ära kasuta kindla auto ostu puhul.)
Mulle endale meeldib ka just mudeli poolest. Selline mõnusa välimusega auto. Olen ka seda kuulund et vähe ruumikas auto, aga ega auto ise ka suht väikeIcon_smile.Aga mis põhiliselt jamab? Mootor ei taha käia korralikult? Või on viga veermikus`? Kuidas muidu küttekulug on...linnas ikka üle 10 ei võta?
(03-04-2011, 10:08 PM)arts24h Kirjutas: [ -> ]Pole kunagi 2,0 66kw mootoriga kokku puutunud. Harilikult 2,0 on siiski 90kw. 2,3 96kw. 1,8 80kw mootori tüüp peaks muidu kõigil sama olema vist m102. Kui korralik mootor siis ei ole seal rääkida midagi. Vaheta õli ja muudkui sõida, minu meelest väga töökindel mootor. Kui huvi siis mul on üks 2,0 90kw mootor üle. Annaks selle ära odava raha eest.
Okei panane kõrvataha! Et siis 2.0 90kw on hoopis? Ühel oli müügis 96 kw. Et kiidate heaks need mootorid?Eusa_dance
mul õnneks veermikus ainuke viga- vedrud mis lähevad kunagi varsti (ehk see kevad lausa) vahetusse, mootor oli hea mul on 2.0 87kw. oli kuni siis saaled koos kolvi, väntvõlli jne oma töö lõpetasid, ostsin mootori uue, kuid nüüd on käigukast mis ka tahab vahetust Big Grin
ülejäänud asjad olid sellised pisivead nagu salongi ventikas mis ei töödanud (-25kradiga ei ole tore sõita nii kui aknad jääs ja välja ei näe)
isiklikult olen raha paigutanud oma autosse ikka palju, aga loodan, et sul veab ehk paremini ja teed remontides kohe õigeid otsuseid.
Kütuse kulu kohta nii palju, et uue mootoriga pole veel seda teada saanud aga vanaga oli midagi 10 kanti küll ehk vähem aga ma eriti ei vaadanud seda.
(04-04-2011, 08:14 PM)rasmus.kuusemets Kirjutas: [ -> ]mul õnneks veermikus ainuke viga- vedrud mis lähevad kunagi varsti (ehk see kevad lausa) vahetusse, mootor oli hea mul on 2.0 87kw. oli kuni siis saaled koos kolvi, väntvõlli jne oma töö lõpetasid, ostsin mootori uue, kuid nüüd on käigukast mis ka tahab vahetust Big Grin
ülejäänud asjad olid sellised pisivead nagu salongi ventikas mis ei töödanud (-25kradiga ei ole tore sõita nii kui aknad jääs ja välja ei näe)
isiklikult olen raha paigutanud oma autosse ikka palju, aga loodan, et sul veab ehk paremini ja teed remontides kohe õigeid otsuseid.
Kütuse kulu kohta nii palju, et uue mootoriga pole veel seda teada saanud aga vanaga oli midagi 10 kanti küll ehk vähem aga ma eriti ei vaadanud seda.
Okei. Loodame et sellel masinal hirm palju vigu ei esineEusa_dance Aga aitäh kommenteerimastIcon_smile
loodame Big Grin aga kindel on see, et remondist ei pääse isegi kui see on mingi väike viga Big Grin
No selgeBig Grin
igaksjuhuks teen reklaami ka, kui mootori juppe vaja, siis mul garaazis vanast mootorist on asju ja mitte vähe. iseasi kas need sobivad Big Grin
Jätan meelde!Icon_biggrin
Ehk on veel arvamusi/kogemusi?Icon_smile
ma lammutasin ühe 66kw-ise ja enne laialitõmbamist sai isuga rehve küpsetatud. teisega enam ei jõudnud aga esimese ja tagurpidikäiguga sai jutid maha küllEusa_whistle ja küttekulu oli ka suht talutav. maanteel tuli umbes seitsme kantiIcon_rolleyes
okeiIcon_razz Aga keegi oskaks veel 90/87kw kohta pajatada? Mis tüüpilisteks vigateks nendel autol?
Aa ehk keegi oskab veel öelda mis norm õlisurve on koha peal? 1 millekagi vms?