Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: karbid ja põhi auguvabaks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
sai siis nädalavahetusel võetud karpide ja põhja korrastamine käsile. Alustasin sellest, et võtsin välja istmed, polstrid ning liistud. Seejärel sai kätte võetud rellakas ning hakkasin eemaldama mastiksit, mis võiks keevitamise käigus põlema minna. Ning teisipäeval on keevitaja juurde aeg kokku lepitud, pärast mida loodan, et oleks võimalik autot nii tõstuki kui tungrauaga üles tõsta.
Töö käigust ka mõned pildid:

[attachment=1127][attachment=1128]
[attachment=1129][attachment=1130]
[attachment=1131][attachment=1132]
[attachment=1133][attachment=1134]
[attachment=1135][attachment=1136]
[attachment=1137]
piltide järgi tundub nagu ,et uppunud auto kunagi olnud....
Vähemal on mees õigete riistadega töö kallale asunud
[Pilt: attachment.php?aid=1128]
:tongue:
Pindmist löga on väga paljudel autodel salongi põhjas(niiskus+sool), sageli keegi ei jõua põrandamati eemaldamiseni ja siis hea arvata, et kõik on megakorras....
Pärast soovitaks juba tõsise heliisolatsiooni ka ära teha kui juba laiali võtsid, uskumatu vaadata tegelt, kui "tühi" see auto isolatsioonist ikka on...Pigimatt+vilt...
Oijah...

Uskumatu, kuidas suhteliselt uus auto niimoodi läbi mädaneb... Jaksu selle põrandatuutlutuse likvideerimiseks!
pigimatt tuleb kindlasti ning pagasnikusse on see juba pandud
[attachment=1155][attachment=1154][attachment=1153][attachment=1152][attachment=1151][attachment=1150][attachment=1149]
appi.... mis toimunud on? uppunud + karide otsas hõõrdunud?
õudne vaade isegi minu 83a. w201 pole nii mädaConfusedhocked:
julm vaatepilt... suhteliselt uus auto ju, kuidas siis nii läbi ussitanudConfusedhocked: aga jah, jõudu ja jaksu remondiks
loodan, et hoiad meid oma tegemistega elevil ja aeg-ajalt uuendad pilte nagu seni oled teinud, et näeme mis sellest autost edaspidi saab.
Palju jõudu ja tahtmist !
Pigimattide kohapealt soovitan 4mm Nimesoundi, parim, mis on ja 4mm läheb nii täpselt, et hiljem ei ole kokkupanemsie mingeid probleeme....
Ja KINDLASTI pärast ujuta karbid karbivaha täis...
õhtul peaks valmis saama ning siis tulevad ka pildid
Sa oled ikka kõvasti opelite kõrval parkind
Alu Kirjutas:Sa oled ikka kõvasti opelite kõrval parkind

:bigsmile: Et nakkav või? :bigsmile:
auto valmis ning kes mäletab milline ta ennem välja nägi siis praeguseks on ta teinud läbi totaalse muutumise (see tähendab karbid). pildid tulevad kohe kui on valge ning võimalik need arvutisse panna.
PS: Kogu selle jama tekitas see, et kuna auto on matsu lasknud, siis need kes seda taastasid ei tundnud vist sellist nähtust nagu kvaliteet töö ja mastiks.
Alu Kirjutas:Sa oled ikka kõvasti opelite kõrval parkind
Ei ole küll OPEL-it omanud aga miks peaks OPEL nii sitt olema,et hullult kohe mädaneb. Nagu ükski teine auto üldse ei roostetaksAngry
Kes Opelit on omanud, teab selle roostelembust. Roostetab peaaegu sama hullult, kui Mercedes...:confusedangry:

Aga millegipärast on kogu Euroopas Opel roostetamise võrdkuju. Täpselt nii, nagu Ford tehnilise suutmatuse ja kõik Itaalia autod elektriprobleemide tõttu kõigil hambus on.UZIUZI

Ja MB on üleüldse idioodi auto. Confusedhocked: Pidavat jube kallis virmamärk olema, muidu täpselt sama, nagu teised...:evil::lol:Confusedhocked:Confusedilly:Confusedilly:

Teema algatajale tõeline respect siis, kui need augud ka viie aasta pärast puuduvad. Aga suur töö ja hea tegu (päästa üks MB ära mädanemast) igal juhul.:cool2:
Nüüd ka valmis töö pildid, kuid kahjuks pigimatti saab panema hakata alles siis kui rohkem aega on.[attachment=1162][attachment=1163][attachment=1164][attachment=1165][attachment=1166][attachment=1167][attachment=1168][attachment=1169][attachment=1170][attachment=1171][attachment=1172]
Räägi palju selline ettevõtmine ka rahakotti kergendas. Vaja omal ka varsti põhi ette võtta.
minul läks see maksma 2000-eeku, kuid sellinne hind oli seepärast et ma tegin eeltööd ise ning aitasin ka ise töökojas kaasa.