Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 c220d 1993a. sureb suvaliselt välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem siis selles,et auto sõidab teatud momendini ilusti ja sooja mootoriga hakkab lambist lonkama,viskab EDC tule põlema ja sureb välja.Koheselt käivitades läheb ketramise peale käima,EDC põleb ja pöördesse ei lähe.Natuke aega ootad,läheb käima ja sõidab jälle mingi aeg.Diagnost näitas vändaandurit ja suretusklappi.Nüüd on mõlemad uued,aga ikka sama jama.Ka pandi küttevoolikule vaakummeeter vahele,kõik korras. Servises soovitati uut pumpa otsida.Vahetati ka kõik kummirõngad ära,aga torust on ikka õhumulle näha.Äkki on kellegil sellise probleemiga kokkupuuteid olnud ja oskab aidata.
(02-04-2011, 01:15 AM)Reps Kirjutas: [ -> ]Probleem siis selles,et auto sõidab teatud momendini ilusti ja sooja mootoriga hakkab lambist lonkama,viskab EDC tule põlema ja sureb välja.Koheselt käivitades läheb ketramise peale käima,EDC põleb ja pöördesse ei lähe.Natuke aega ootad,läheb käima ja sõidab jälle mingi aeg.Diagnost näitas vändaandurit ja suretusklappi.Nüüd on mõlemad uued,aga ikka sama jama.Ka pandi küttevoolikule vaakummeeter vahele,kõik korras. Servises soovitati uut pumpa otsida.Vahetati ka kõik kummirõngad ära,aga torust on ikka õhumulle näha.Äkki on kellegil sellise probleemiga kokkupuuteid olnud ja oskab aidata.

Kas diagnosti tehti Stariga või tavalise Boschiga? Kas vead ikka kadusid detailide vahetusega?
Kas pump on Lucase jaotur? See kipub küll kuluma ja siis ei aita muu, kui põhjalik remont või uus.

Samas tekitab kahtlusi see "vaakummeetri" kasutamine... Kütusetrassi vigade välistamiseks tasub ikka teha tavaline kanistritest. See muidugi eeldab, et etteandepump on mootori küljes ja mitte paagi all. Ma pole päris kindel, kas see antud mootoril nii on...Doubt
Panna prooviks mootor kütust võtma kapotialusest kanistrist (sinna ka tagasivool) - kui nüüd viga ei ilmne, on põhjuseks umbes etteandetrass. Näiteks paagisõelEusa_whistle
Diagnosti tehti Silberautos ,sest Boschiga ei saanud sisse.Vändaanduri viga kadus,aga suretusklapp tuleb tagasi.Paagis tal sõela ei ole,nii palju kui ma olen uurind.On ainult kaks ujukit kummalgi pool ja tagasivooluga töötav pump.
Kanistritestiga oli kõik sama.