Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 mootori vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Kuna mu enda W124 300E sõideti tagantpoolt segamini ning auto kerest enam asja ei saa, tunneks huvi, kui keeruline on tõsta see mootor ja automaatkast teise kere peale. Nimelt doonoriks oleks 230E mootoriga W124, manuaalkastiga. On seal mingeid imetegureid ja võtteid, millele peaks tähelepanu pöörama? Elektriosa sobivus?

Mina, kes on ainult diislist diisli teinud, ei oska ette kujutada bensiinikatega sama töö tegemist. Algul tundub ju kõik nii lihtne, kuid hiljem siiski...

Andke ideid ja jagage kogemusi, eriti oodatud need, kes sellist asja üle on elanud Icon_smile

Otsingut kasutades leidsin, et paljud kiruvad selle raskuse üle.. Aga sooviks just täpsemalt teada. Ma tahan, et keegi veenaks mind hea põhjendusega ümber, et ma seda tegema ei hakkaks
Miks sinu autost asja ei saa?RolleyesIcon_redface See lömmis taganurk tuleb maha lõigata ja uus sirge asemele keevitada, sellist asja tehud küllNod Ja vägagi korralikult - omast käest näide Audi 80 b4 2.8 guattro, sai taha paugu samasse nurka ja kolme kuuga tehti Viimsis asi äraNod

Asi on selles, et mul hakkab kahju sinu autost, mis on ilus ja valgeDoubt
Proovi, ära kaota lootust..
Kindlustus ütles, et remont kuskil 2-3000 eurot, nemad seda kindlasti nõus maksma ei ole. Tagumise otsa on paigast ära löönud, ustevahed ei klapi enam... Kui ma võtan sealt remondiraha, pakuvad nad mulle a'la mingi 500 eurot ja selle eest seda autot küll korda ei tee. Endal pole aega sellega tegelemiseks ja pole ühtegi tuttavat remondimeest ka, kes selle kätte võtaks...
Nojah, sellist porri pole mõtet teha, et keevitada autole teine esi- või tagaots.
W124 pole just kõige haruldasem auto, et peaks sellist tööd tegema.

Aga teemakohast niipalju, et tuleks vaadata, kas näiteks kommutaatori juhtmed/pistikud on samad?

Sõltub aastakäikudest. Esiotsa juppe saad ju kõike ringi tõsta. Sul läheb vaja stabikavarrast kindlasti, ilmselt ka vedrusid.

Radikas vaja R6 oma panna.

Selles mõttes on lihtne, et sul on kõik jupid olemas, mida vajad. Pead ainult ringi hakkama tõstma.

Isegi kui pead juhtmestiku välja vahetama, ei näe mina selles mingit probleemi. Kõik käib kenasti küljest ära ja saab samamoodi ka külge panna.