28-11-2011, 09:13 PM
Ju spidokas paneb teist tiiru juba, sellest ka probleemid. Kõige lihtsam mine proovi mõnda sama sugust autot, millel muidugi peaks kõik korras olema ja saad ka teada kas on ikka õige. Persedüno järgi
(28-11-2011, 09:13 PM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Ju spidokas paneb teist tiiru juba, sellest ka probleemid. Kõige lihtsam mine proovi mõnda sama sugust autot, millel muidugi peaks kõik korras olema ja saad ka teada kas on ikka õige. Persedüno järgi
(29-11-2011, 12:19 AM)Alkohoolik Kirjutas: [ -> ](28-11-2011, 09:13 PM)siimruz Kirjutas: [ -> ]Ju spidokas paneb teist tiiru juba, sellest ka probleemid. Kõige lihtsam mine proovi mõnda sama sugust autot, millel muidugi peaks kõik korras olema ja saad ka teada kas on ikka õige. Persedüno järgi
autoajaloo järgi ja selle hooldus raamatu järgi ei usu et on,
tolle järgi nagu(esimesed aastad) on ca 17k aastas sõidetud
viimane hooldus mis raamatusse kantud on ca 170-180k vist või selle ringis aastal 2003vist
ja eelmine midagi 130k kandis vist aastal '00 vist või selle kandis
edit: kerekohapealt on ka auto nagu uus, põhja alt pole autol mitte midagiviga, ei ütlekski et juba 17 aastat maanteed näinud,
ainuke rooste mis on on sumpa ja need igaratta ülestõstmis kohad ,tungi augud, muud roostet nagu ei ole
sellejärgi muidugi ei saa läbisõitu mõõta aga nii teoreetilises mõttes peaks see 311k õige olema mis praegu ees,
mai hakka vaidlema et õige kah sest kes teab mida enne saksast toomist või enne müüki panemist tehti
(03-12-2011, 01:48 AM)Alkohoolik Kirjutas: [ -> ]oskaks keegi aidata kust saaks seisupiduri trossi pingutada?
ja kui raske pääseda jne ?
(03-12-2011, 10:47 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ](03-12-2011, 01:48 AM)Alkohoolik Kirjutas: [ -> ]oskaks keegi aidata kust saaks seisupiduri trossi pingutada?
ja kui raske pääseda jne ?
Otsing->seisupiduri tross.
Kõigepealt trumlitest paika ja siis vajadusel leevendist järgi. Aga reeglina ei pääse liigendite hooldusest. Kui need ei liigu, siis ei tööta pidur ega tagastu tross (pedaal).
(03-12-2011, 06:59 PM)Alkohoolik Kirjutas: [ -> ]mul kettaspidurid ees ja taga, aga tänud
(03-12-2011, 06:59 PM)Alkohoolik Kirjutas: [ -> ]mul kettaspidurid ees ja taga, aga tänud
(03-12-2011, 08:24 PM)Laur Kirjutas: [ -> ](03-12-2011, 06:59 PM)Alkohoolik Kirjutas: [ -> ]mul kettaspidurid ees ja taga, aga tänud
Oled kindel, et seisupidur pole trumliga?
Vaata ja imesta.
(04-12-2011, 10:49 PM)Alkohoolik Kirjutas: [ -> ]ja seisupiduritrossi pingutamist ma ka otsisin aga mdea, ma ei leidnud ühtegi millest abi oleks vbla otsisin valesti ..
(05-12-2011, 07:07 PM)stihl Kirjutas: [ -> ](04-12-2011, 10:49 PM)Alkohoolik Kirjutas: [ -> ]ja seisupiduritrossi pingutamist ma ka otsisin aga mdea, ma ei leidnud ühtegi millest abi oleks vbla otsisin valesti ..
Asi selles, et seisupiduri trossi ei pingutatagi - süsteem on isepingutuv ning korras olekus hooldust/regulli ei vaja.
Kui seisupidur ei tööta, tuleb kõigepealt viga üles leida.
Võimalikud vead: automaatregulaatorid roostes ja kinni, trossi kinnitused piduripleki külge mädanenud, piduriplekid ise mädanenud või mõni tross katki.
Harvemal juhul ka mõni klots lõpuni kulunud. (siis pidurdab ka, aga kipub käuksuma)
Regull ise pärast korralike asjadega kokkupnekut on üsna lihtne: läbi piduriketta augu togid automaatregulaatorist piduri peale ja siis paar nõksu tagasi, et ratast ei takistaks. That`s it.