Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kuidas kinnitub w124 300d rihma pingutusrullik?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi teab kuidas w124 300d masinal on rihma pingutusrullik küljes? Selles mõttes et kas puks on kiige küljes ühes tükis või on see seal eraldi jupp. Mul jookseb pingutusrulliku pealt rihm viltu ja kas ainult uus rullik aitab?
Või ongi rullik ja laager väsinud ja läheb vildakaks.
Pole aega kuskile viia kah et uurida, masin pidavelt kasutuses. Äkki keegi aitab?

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22359
Siin on pilt ka.
(25-03-2011, 02:34 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab kuidas w124 300d masinal on rihma pingutusrullik küljes? Selles mõttes et kas puks on kiige küljes ühes tükis või on see seal eraldi jupp. Mul jookseb pingutusrulliku pealt rihm viltu ja kas ainult uus rullik aitab?
Või ongi rullik ja laager väsinud ja läheb vildakaks.
Pole aega kuskile viia kah et uurida, masin pidavelt kasutuses. Äkki keegi aitab?

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22359
Siin on pilt ka.

Rihma pingutusrullik on poldiga kiige küljes. Puksi saad eraldi ka vahetada. Sa võta rihm maha ja keera pingutusrullikut käega, siis tunned kas on laager läbi või mitte. Ma ei usu millegipärast, et sul rulli laager nii läbi, et rull kõveraks ise läinud, sest siis see rihm seal peal enam ei jookseks, kuna rullik NII kõveras asendis enam ringi ei käiks. Asi on lihtne, võta rihm maha ja vaata, mis asendis see rull on ja kas käib ilusti vabalt ringi, kui asend on õige ja käib vabalt ringi, siis viga ei ole selles aga loomulikult ei tee paha vahest ka rihma pingutusrulli vahetamine. Kui rullik kontrollitud ja korras, siis sel juhul on sul kiige puks läbi ja pead selle ära vahetama.
See kaherealine kiige laager kui on kulunud siis mõneks ajaks aitab kui lihtsalt natuke teisse asendisse keerata, kuuskantpolt lahti ja katseliselt asendit muuta. Rullik käib eraldi ära ja tema laager pole vahetatav.
Enamusel juhusel kui viltu jookseb on läbi siiski kiige laager.
Ning ettevaatust tema kuuskantpoldi väljakeeramisel, veepumba rihmaratas tuleb ära võtta, mitte üritada polti temast vägisi mööda pressida, vastasel juhul vajad ka uut rihmaratast.
Homme võtan ette!
Tehtud. Kiige sees on lai laager mis omadega väsinud. Tegin ka nii et panin 2 tavalist laagrit ja treial lasi õiges mõõdus seibi vahele ja kokku läkski.

[Pilt: 22859-IMG_0160.jpg]
[Pilt: 69373-IMG_0161.jpg]
Siin mees teab mis mees teeb Eusa_whistle
[Pilt: 46474-IMG_0162.jpg]
2 tavalist laagrit (42/20mm) ja seib vahel.
[Pilt: 48878-IMG_0163.jpg]
Nüüd jookseb rullik otse, rihm on küll servaga täiesti triiki(ideaalis võiks olla 1-2mm väljapool), kuid rullik pole enam viltu.
Laagrite hind kokku 3,2 eur. See pani põntsu põllumajandusele Eusa_dance
Ehhee Icon_biggrin
Sai kah kunagi pandud 2 vene laagrit, 35 eeki tk, täpselt istusid, mõõtu enam ei mäleta, ja seib vahele. Ainult pool aastat pidas vastu. Ju siis olid sitad laagrid
Loodame ikka parimat!