Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190E w201 ei jää käima
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline, et kui autot käivitada, siis ta algul nagu läheks käima, aga kohe sureb välja tagasi. Tõmmates jääb tuuritades käima. Võtsin lahti tagasivoolu vooliku ja kui pumpa anda siis bentsu tuleb korralikult. Vaatasin üle ka õhufiltri oli ok, vahetasin ka jagaja kaane. Ei tea mis tal viga võib olla???
Ei oska tõesti vist keegi kosta midagi kui sa hoiad saladuses mis mootoriga üldse tegu Rolleyes
Jutus õnneks selgus vähemalt, et pole diisel.
Mootoriks on 2,0 87kw. Lisaks veel seda, et enne käisin õues ja kallasin bentsu õhupuhasti kaudu otse toitesüsteemi. Siis käis mingi 30sek ja suri uuesti välja.
(21-03-2011, 03:37 PM)eraisik911 Kirjutas: [ -> ]Mootoriks on 2,0 87kw. Lisaks veel seda, et enne käisin õues ja kallasin bentsu õhupuhasti kaudu otse toitesüsteemi. Siis käis mingi 30sek ja suri uuesti välja.

Raske läbi juhtme olukorda lahendada, aga ära sa enam sisselaskesse bensiini vala. Sinu enda ja su auto mootori huvides.
(21-03-2011, 05:29 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]
(21-03-2011, 03:37 PM)eraisik911 Kirjutas: [ -> ]Mootoriks on 2,0 87kw. Lisaks veel seda, et enne käisin õues ja kallasin bentsu õhupuhasti kaudu otse toitesüsteemi. Siis käis mingi 30sek ja suri uuesti välja.

Raske läbi juhtme olukorda lahendada, aga ära sa enam sisselaskesse bensiini vala. Sinu enda ja su auto mootori huvides.


Olgu enam ma nii ei tee
omast kogemusest pakuks seda, et kas mõni vaakumi voolik(mis on tegelt suur võimalus, sest nagu ma olen arusaanud siis Mercedes-Benz mootor töötabki ainult vaakumi voolikutega) , või klapid. kuigi kui oleks klapid peaks mootor kolisema vist rohkem kui normaalne oleks.??? kontrolli silindrite surve ära, kõige lihtsam.
Teisi põhjuseid ma oma 190el pole leidnud mis takistaks mootorit töötamas
Mul oli nii, et õhupuhasti all oli mingi voolik lahti tulnud ja võttis lisa õhku.
Seda voolikud silmaga raske näha, aja käsi õhupuhasti alla ja otsi.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=13486
vot vot.
mul ükskord oli näiteks nii.
Askeldasin midagi mootoriga sai õhufilter maha võetud ja see voolik mis läheb filtri korpuse küljest klapikambri külge ja jaguneb vahepeal edasi( vist vaakumpumpa??) oli lahti ununenud, ei mõistnud miks auto ei käivitu aga kui olin natuke jalutanud ma mõtisklenud , läksin garaazi panin 2 vooliku poolt tagasi kokku ja kõik korras. kusjuures filtri korpuse küljes ei pea olema kinnitatud kuid vahepeal kus toimub jagunemine kolmeks sealt peab kinni olema.
mul oli kah sihuke mure aga siis märkasin et pritse pea küljes on mingi surve regulaatur või midagi (Pressure actuator) ja see oli juba mõnda aega läbi immitsenud ja nüüd jättis teele. Sain selle uue ja jälle käib aga ega seda vist kuskil lammaris pritse peast eraldi ei müüda, se nagu rohkem käsikäes