Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 ja õhkvedrustuse teema
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Talvel külmaga, ööga taga ots alla vajunud, kui hommikul käivitades ja oodates kuna kere sirgeks kerkib, rohkem gaasi andes ja tundes kuidas autol taga ots kerkib - käis kurat sihuke pauk ja taga ots kukkus jälle maa. Rohkem ei miskit. Ei kõssu ka. Mis edasi? Torustikust tuli natsa vett, padjad said alt ära võetud aga kuidas neid nüüd kontrollida? Neil kattekumm ümber. Käega, natsa vahelt urgitsedes, pole nagu lõhkist osa tunda. Kas keegi kokku puutunud. Eelnevalt nädal varem, kui taga ots maas oli sai Tartu Silberis käidud, seal vahetati filter ära ja öeldi, et nüüd korras.
Kasutaja R129 on peale käigukastide vist ka Airmaticu/ABC-ga hakkama saanudThumbsup
Ses suhtes et me võimegi igas teemas korrutama jääda "wdb240" ja "r129" ...ma ei usu, et on palju asju millega see "duo" hakkama ei saaks. Igatahes - oma airmaticuga saad abi ka LESVEN OÜ's jne... Silberauto aga eelkõige.

Paugu tegi sul see padi ikkagi ma arvan...
(17-03-2011, 11:59 AM)voodoo Kirjutas: [ -> ]...

Paugu tegi sul see padi ikkagi ma arvan...

Täna sai siis katted maha keritud ja oh imet mõlemad lõhki nagu pajupillid.
Süsteem sai ka lahti võetud, polegi nii keerulist midagi aga vett tuli välja päris omajagu. Padjad on juba tellimuses, hind muidugi pole odavate killas aga siiski ...