Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 300D Temperatuur liiga kõrge?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
[Pilt: 65548-Pilt018.jpg]
Palju pole? Seda näitab nii 40-60 kruisides, muul ajal pole tähele pannud.
Vahemikud on 40, 60, 80, 100(millest üle läinud) ja 120.
Üle 100 seega pahasti?
Seieri võrra all pool 100 on normaalne, eeldusel, et andur korras.
See on W124 3,0D. Kus see jubin ennast peidab?
(14-03-2011, 04:48 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Seieri võrra all pool 100 on normaalne, eeldusel, et andur korras.
Minu 156sw-l oli ka selline jama,et vaikselt sõites läks kuumaks.Viga selles,et radikas satikaid ja muda väljast täis,õhk ei suuda sealt läbi suruda.Maanteepeal ok,leotasin ja tegin survepesu,aga seal selline kitt,aitas uue radika panek.
Pakun, et termostaat ei avane Eusa_whistle
Radikas on täiesti puhas ja midagi pole vahel, isegi mõlke pole seal.
*
Samas kui juba kuum oli siis ega see vent ka teab mis hooga ei jahutanud, äkki see termo-paisuv-ja-siis-kiiremini-käiv osa annab üle ja ei võtagi vunki enam üles?
(14-03-2011, 05:46 PM)ALFFAA Kirjutas: [ -> ]Minu 156sw-l oli ka selline jama,et vaikselt sõites läks kuumaks.Viga selles,et radikas satikaid ja muda väljast täis,õhk ei suuda sealt läbi suruda.Maanteepeal ok,leotasin ja tegin survepesu,aga seal selline kitt,aitas uue radika panek.
Praeguste ilmadega võib ilma ventilaatoritta sõita, mida ma olengi teinud vahest.
Aga kui suvi.. +20..+30 Icon_eek
Omastkäest veekeetja võtta?Icon_twisted

(14-03-2011, 06:32 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Praeguste ilmadega võib ilma ventilaatoritta sõita, mida ma olengi teinud vahest.
Laur räägib ju talvest, seda ennegi praktiseeritud.

Ma vahetaks su asemel algatuseks termostaadsi ära, pole kallis ja lihtne töö.
(15-03-2011, 02:43 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Aga kui suvi.. +20..+30 Icon_eek
Omastkäest veekeetja võtta?Icon_twisted



Loogiline, ära keema küll lase, lühendad mootori eluiga üsna oluliselt.

Mina esmalt vaataks kuidas on visko tihedus sooja mootoriga (seisatud), kui käega hoogu andes väntab nagu vurr siis on vent kutu.
Need vendid tuleb vanadel mersudel korras hoida, 90% juhtudest keevad suviste ilmadega R6 mootorid just selle pärast. Visko südamik on üsna kallis lõbu, alates 100 EUR minu arust viimati ja siis ta jääbki paljudel vahetamata..

Termostaat, radikas jne üle kontorollida on elementaarne.
Pagan, vent käibki liiga vabalt ringi kui soe Icon_neutral
Kordan veelkord, viga on mujal kui viskos, ka seal võib olla, kuid praeguste ilmadega ei saa töökorras systeem minna nii soojaks, et visko peaks rakenduma!
Eeldan, et auto sõidab ikka Eestis mitte Aafrikas.

Kohapeal töötava mootoriga soojendus jahedat ei hakka puhuma?
Kõigepealt veendu kas mootor reaalselt ka nii kuum.
Talvel ei pea ta sul mitte üle saja minema kui just radikas pappide ja vatitekkide vahel peidus pole! Kindel et termostaat kinni pole? Või vahetasid ära ja ikka üle saja? Icon_eek
Termostaat pole kallis jupp ca 10...15euri.
Homme näeb mis peale termostaadi vahetust teeb. Loodan et sellega asi piirdub ja saan südamerahus edasi sõita vanakesega.

(21-03-2011, 11:57 PM)ReinGSM Kirjutas: [ -> ]Talvel ei pea ta sul mitte üle saja minema kui just radikas pappide ja vatitekkide vahel peidus pole! Kindel et termostaat kinni pole? Või vahetasid ära ja ikka üle saja? Icon_eek
Termostaat pole kallis jupp ca 10...15euri.
Ikka osuti näitas õrnalt üle 100 märgi.
Norm oleks 83c Mul omal pole üldse ventikat ees ja püsib väga hästi normides. Kui just väga kaua kohapeal ei seisa. Kui ma mingi 40 minti kohapeal seisan siis läheb alles kaheksakümnest järgmise kriipsuni. Soendus käib siis püsib ka siis normis. Mul ka 3,0d.
Maanteel pole hetkel veel märganud et oleks üle 100 läinud. Vana termostaadiga läks küll üle 100. Nüüd linnas sõites läheb 100+. (samas vahepeal temp seier hüppab. ntx 100 siis 110, ja kukub tagasi alla mõne aja pärast 100 peale- äkki hoopis andur kütab segast?)
Kui salongipuhuri kõige tugevama peale keerad ja paned kõige kuumemaks, siis saad temperatuuri alla?
Kui temp. näit armatuuris hüppab, siis on andur otsad andnud.
Kui vahel hoopis nulli või põhja hüppab, siis on anduri juhe mäda.

Aga kas mõnda kokandushuvilist sõpra ei ole, kellelt sellist asja laenata...?

[Pilt: IMGP6417.jpg]

Lihatermomeeter on asja nimi ja näitab suht täpselt, mis toimub.
124jal tuleb ots küll paisupaaki panna, aga max. viiekraadise täpsusega on ikkagi pilt selge.
Mootor tuleb enne soojaks sõita ning tühikäigul ettevaatlikult kork maha keerata (kuuma veega põletusoht!)
Lehti: 1 2 3