Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 124 250d 66kw külmast peast jätab mõni pütt vahele.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mure selline et külmast peast jätab vähemalt 1 silinder vahele ja kui soojkas läheb mootor siis toimivad kõikk pütid ilusti.
mootor on muidu suht kobe veel.2,5 d 66 kw
kes oskaks suunata millest võiks seda viga otsima hakata ise kahtlustan et pihusti otsad nöögivad?
tänud ette asjaliku info eest
eelsüüte küünlad hakkavad väsima. võib-olla juba 1 ongi läbi.
eks need vanad pihustid on ka nagu on. aga vaata või vaheta enne küünlad, need pole kallid ja vahetus pole ka raske. sisselase korra maha ja siis juba üli lihtne.
Heade võtmetega piisab kui õhupuhasti eemaldada, sisselase võib jääda.

Tee proovi. Peale käivitumist kui küünlad maha jahtuvad ja mootor vahele jätma hakkab keera süüde kiirelt välja ja kohe uuesti sisse, selle ajaga mootor välja ei sure, kuid hõõgküünlad lülitatakse uuesti tööle.
Kui nüüd hakkab mootor ühtlaselt tööle on küünlad terved kuid jama kas pihustiotstega või siis survega silindris.
Tänud mõlemale vastajale.
(14-03-2011, 10:58 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Heade võtmetega piisab kui õhupuhasti eemaldada, sisselase võib jääda.

Tee proovi. Peale käivitumist kui küünlad maha jahtuvad ja mootor vahele jätma hakkab keera süüde kiirelt välja ja kohe uuesti sisse, selle ajaga mootor välja ei sure, kuid hõõgküünlad lülitatakse uuesti tööle.
Kui nüüd hakkab mootor ühtlaselt tööle on küünlad terved kuid jama kas pihustiotstega või siis survega silindris.
päris lahe nippIcon_biggrinThumbsup samas kui peale võtme liigutust edasi puterdab siis on ikkagi küülad, pihustid või kuratteab misIcon_confused aga no proovi see süütevõtme trikk ära ja pajata meile siis uudiseidIcon_razz
(14-03-2011, 11:13 AM)joristaja Kirjutas: [ -> ]
(14-03-2011, 10:58 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Heade võtmetega piisab kui õhupuhasti eemaldada, sisselase võib jääda.

Tee proovi. Peale käivitumist kui küünlad maha jahtuvad ja mootor vahele jätma hakkab keera süüde kiirelt välja ja kohe uuesti sisse, selle ajaga mootor välja ei sure, kuid hõõgküünlad lülitatakse uuesti tööle.
Kui nüüd hakkab mootor ühtlaselt tööle on küünlad terved kuid jama kas pihustiotstega või siis survega silindris.
päris lahe nippIcon_biggrinThumbsup samas kui peale võtme liigutust edasi puterdab siis on ikkagi küülad, pihustid või kuratteab misIcon_confused aga no proovi see süütevõtme trikk ära ja pajata meile siis uudiseidIcon_razz

lähen teen kohe prooviSmile
Vahetasin 3,0 d hõõgküünlad nii ära et võtsin ainult õhufiltri eest, selle esimese poole mis ära tuleb ja küünaldele sain sissevõtu alt juurdepääsu(kõige tagumistele). Esimesi saab niisama pikenduste ja 'joodikute' abil. Minimaalne lammutus, maksimaalne efekt Icon_smile
Nüüd sain proovitud, külmast peast puterdab veits siis kui käimise aeg eel-süüte küünlaid anda lõpetab puterdamise ja kui küünal maha jahtub hakkab jälle puterdama,kas siis peaks olema küünlad terved ja arvatavasti pihusti jama hoopis?
Tervitades Vana-lõõts
Pihusti jama jahh.