Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 e220cdi 2000a. käigukasti mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!Vahendan siis sõbra muret.Juhtus selline asi, et järsult kiirendades viskas käigukast tühikäigu peale.Peale süüte välja keeramist toimis, selles mõttes et lasi tee pealt ära sõita.Peale seda sõitis veel ca.50 kilti.Järsult vajutada enam ei tahtnud.Avariireziimis ka vist pole, kuna käike vahetab.Muidu peaks jätma vist 2 või 3 käigu sisse.Oskab keegi öelda, milles viga.Tegemist automaatkastiga ja diiselmootoriga.Tänan vastajaid ette!!
(13-03-2011, 09:27 AM)Miido Kirjutas: [ -> ]Tere!Vahendan siis sõbra muret.Juhtus selline asi, et järsult kiirendades viskas käigukast tühikäigu peale.Peale süüte välja keeramist toimis, selles mõttes et lasi tee pealt ära sõita.Peale seda sõitis veel ca.50 kilti.Järsult vajutada enam ei tahtnud.Avariireziimis ka vist pole, kuna käike vahetab.Muidu peaks jätma vist 2 või 3 käigu sisse.Oskab keegi öelda, milles viga.Tegemist automaatkastiga ja diiselmootoriga.Tänan vastajaid ette!!

Ma ostsin hiljuti omale Mercedes-Benz ja eelmise omaniku väitel oli ka kastis õli korralikult vahetatud. Kohe ise ei kontrollinud kah. Aga peale sama triki tegemist mis su sõbral, siis võtsin kastiõli vahetuse ette. Selgus, et seal polnud vist auto sünnistsaadik õli vahetatud ja filter oli umbes, ja kiirendades ei jaksanud sealt vajalikul kogusel õlil läbi joosta mis kasti normaalseks toimimiseks vaja. Seega-filter ja õlivahetus esmajärjekorras.
Tänud vastajatele!!!