Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 230CE uksed ja aknad (elektrilised) + mõned muud probleemid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1)Uste reguleerimise juures, et nad hästi käiks ja korralikult kinni jääks avastasin, et kui klaas all on, siis uks läheb kinni nagu uuel autol, aga klaas üleval, siis peab tõmbama seestpoolt paraja jõuga, et uks kinni läheks. On võimalik ehk kuidagi klaasi viia sellisesse asendisse, kus ta enne ära vajumist oli?
2)Juhiukse aken läheb alla, ootab ligi 15min ja siis saab alles teda üles sõidutada. Korraks juhiakna nuppu puudutades läheb aken tervenisti alla ja kui vajutada üles minemise nuppu, siis jääb seisma kuniks nuppu peal hoian. Eeldan et viga on relees, sest ülejäänud mootorid töötavad nii nagu peab ja mootoris endas ei saa viga olla, sest aken liigub ju mõlemat pidi. Relee teeb plõksu, kui aken all on, nagu teevad teised aknad üleval olles. Saab seda releed ise remontida või tuleb minna uue jubina peale?

Väike tehniline küsimus ka. On see normaalne, et kütusepump vihiseb põhja all kui auto käib? Väljas, kõrval midagi kuulda ei ole, aga kui auto all olla ja mootor töötab, siis sahiseb küll.
Klaase saab ikka reguleerida. Selleks on vaja padrunit nr.5.5. Eemaldad laia liistu ja seal all on kaks sedasama 5.5 poldipead, mida keerates saab siis klaasi asendit reguleerida. Reguleeritakse siis klaasi siine, mis omakorda reguleerivad klaasi likumisnurka. Mul oli siis 87a laia liistuga isend ja sellel sai nii asja paika...

Ja pump teeb ikka mingit heli. arvatavalt n2itab vali heli seda et pumba eluiga hakkab otsa saama, aga endal peris mitme autoga kogemus, kus siis eriti valju heliga pump mi oli salongi sisse kosta kestis mitu mitu aastat. Seega ei vaja see sinu t2helepanu enne kui otsas on...
Selge, suurimad tänud abisamast, kohe asi kõvasti edasi liikunud. Mõtlesin juba et pean uksepolstrid maha kiskuma, aga et nii ära saab siis on hea.

Pump pidi olema kunagi vahetatud, aga ilmselt kasutatu vastu.

Seega on hetkel üheks suureks anomaaliaks see relee, plõksub ja plõksub.. Omaniku väitel pidi ka nii klaasi kiirelt üles saama, et akuklemm maha korraks.
Väike lisaküsimus ka juurde. Kust võiks leida selle tüübi kütuse tagasivoolu klapi? Mingisugune punn on enne paaki, tagasivoolu toru vahel. Eeldan et see on läbi, käivitamine on natukene raskendatud. Millisest varuosapoest neid saada on võimalik? Kohalikud mehed siin seda tellida ei taha.
(14-03-2011, 06:38 PM)canyondrift Kirjutas: [ -> ]Väike lisaküsimus ka juurde. Kust võiks leida selle tüübi kütuse tagasivoolu klapi?
...

KE-Jetil (ma eeldan, et Sul on ikka EFIstamata isend) hoiab survet pritsesüsteemis rõhuregulaator, mis eluneb pritsepea küljes. Tagasivoolus ei tohiks küll enam mingit surveklappi olla...Doubt Samas ei oskagi öelda, mis jupstükk see olla võiks.

Kasuta otsingut - KE-Jeti kohta on üksjagu kirjutatud. Viidates Su varasemale teemale, peaksid läbi hammustama küll.Badgrin
(14-03-2011, 08:27 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Samas ei oskagi öelda, mis jupstükk see olla võiks.
Näeb täpselt samasugune välja nagu minu kolmel on vaakumvoolikute vahel, ainult et ühelt poolt ei tule kahte otsa vaid üks ainult. Visuaalselt on umbes samasugune.
Ega see võimalik ole, et kütusepumba vahetusega midagi peeti keerati ja mootor ei saa enam kütet korraga kätte. Vahet ei ole, kas on mootor soe või külm, ikka peab natuke aega starterit andma ja siis alles plahvatab.
Täna selgus relee põhiviga. Releeblokist leidsin üles juhiukse releed, puhastasin need põhjalikult, aga probleem on ikka alles. Relee magnet jääb peale, st tõmbab pidevalt. Lülitis viga ei ole, kontrollisin teise lülitiga. Puhastamisega läks asi küll natuke paremaks, aga siiski on asi aktuaalne, vahepeal võtab asi ka teise pöörde, jääb peale üles tõusmisel. Seega, et ma terve auto matte maha ei peaks kiskuma juhtmeotsinguil, siis kuhu jookseb välja relee juhi ja kõrvalistujapoolse pistiku mass?
(19-03-2011, 08:47 PM)canyondrift Kirjutas: [ -> ]Täna selgus relee põhiviga. Releeblokist leidsin üles juhiukse releed, puhastasin need põhjalikult, aga probleem on ikka alles. Relee magnet jääb peale, st tõmbab pidevalt. Lülitis viga ei ole, kontrollisin teise lülitiga. Puhastamisega läks asi küll natuke paremaks, aga siiski on asi aktuaalne, vahepeal võtab asi ka teise pöörde, jääb peale üles tõusmisel. Seega, et ma terve auto matte maha ei peaks kiskuma juhtmeotsinguil, siis kuhu jookseb välja relee juhi ja kõrvalistujapoolse pistiku mass?

Tead ma võin metsa panna, kuid kui räägid akendest ja üldistest lisavarustusest. Siis massid jooksevad neil kas äkki pruunide või siniste juhtmetega kõik tuhatoosi alla kokku. Seal on 2-3 mutrit, kuhu on kõik massid kokku kinnitatud.

[Pilt: 32542-mb_akende_mass.png]

Releesi ja selliseid asju ma enam ei mäleta, kuigi olen seda süsteemi piisavalt harutanud.. Aga väikene viivitus peabki sees olema, mis tuleb sellest.. et kui aken on automaatses modeis..siis w124 ei tunneta ju takistust vaid laseb lihtsalt teatud aja voolu peale.. Ehk see comfort süsteemi teema. Huvitav kas tal comfort on? Must block vasakul tagumise istme all?
Lülitite juurde sukeldudes nägin tõesti neid massjuhtmeid tuhatoosi all. Peaks üle vaatama. Mass jookseb mersul pruunides juhtmetes.
Selles blokis, mis on vasakul tagaistuja istme all ongi see relee mis seda tervet kremplit käitab. Sees on seal 2 trükkplaati omavahel ühendatud painduva ribaga. Ühel plaadil on terve postu releesid ja mõned dioodid, teisel aga igatsugu tarku kive. Ühtegi põlenud rada ma ei näinud. Kahtlustan ka tegelikult seda süsteemi, et ei peaks nuppu peal hoidma vaid korra vajutades laseb akna täies koguses üles/alla. Iseasi kas sellel 91 aasta kupeel sellist süsteemi on. Mootor peaks ju oma käsu saama koormusreleest, et nüüd aitab, st kui takistus vastu tuleb. Kui tal see mugavussüsteem peal on, siis eeldan et on seal relee juures mingi kondekas, mis türistori juhib mingi teatud aja ja see konde võib läbi olla, kuigi vahepeal töötas asi nagu peab, keera akent kuidas tahad ja millist tahad, kõik töötasid. Pool tundi hiljem aga vajutasid korraks nuppu, keeras automaatselt akna üles ja kui vastu ära keeras, siis lasi relee lahti ja võis tagasi alla tulla.
Juhul kui tal on peal see comfort režiim, et ühe nupuvajutusega sõidab klaas ise alla välja, siis on seda vb vaja programmeerida. Ei ole MB-ga sellega kokku puutunud, aga näitex Audil võtad akuklemmi maha ja lased veidi seista, et ära nulliks seaded, siis paned klemmi tagasi ja hoiad akna nuppu all mingi 5-10 sekundit. Sellega peax ta ära õppima akna asendid ja õigesti töötama hakkama.

Hiljuti just mässasin Audi A4-jal sellega. Klaasitõstemehhanism läx vahetusse ja pärast ei tahtnud klaas enam sulguda. Sõitis üles välja ja siis natuke maad alla tagasi. Tegin eelpool nimetatud protseduuri läbi ja hakkas kenasti toimima.

Teisex kontrolli kaitsmeid ja painuta nende pesasid kokku, kuna kui pesad on veidi laiali vajunud, siis silmaga paistab kõik ok, aga vool ei taha sealt enam nii hästi läbi käia.