Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: W123 rattalaagrid eluiga?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere huvilised

Küsin nõu/kogemust.
Kas kellelgi kogemust kaua peavad vastu originaal W123 rattalaagrid väljalase 77-80 a
Plaan minna euroopasse ning ilmselt tasuks uued vahetada.

Tänan,
Tegelikult lõppevad rattalaagrid puuduliku või aegunud määrde tõttu (originaalid küll).
Ma usun, et mitte keegi ei oska Su küsimusele vastata... Üldiselt on enamuse tänaste laagrite arvutuslik iga 9-12 miljardit pööret. Seda nõuetekohase hoolduse korral ning ülekoormusteta. Rattalaagri korral ilmselt ei täitu kumbki nõue...

Enamasti oodatakse rattalaagrilt ikka sadadesse tuhandetesse kilomeetreisse ulatuvat läbisõitu. Seega, arvesta ise, kui kaua Su auto laagrid on veerenud (ning väheusutav, et need enam uued on).

Samas ei maksa laagrid kuigi palju ja meelerahuks võib ju investeerida uutesse laagritesse...

Samas ei koole laager reeglina ootamatult, vaid häälitseb enne suremist üksjagu. Häda on muidugi selles, et see hääl tugevneb aegamisi ja inimene harjub sellega ära.
(09-03-2011, 03:30 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Tegelikult lõppevad rattalaagrid puuduliku või aegunud määrde tõttu (originaalid küll).

olen suht samal seisukohal. võid korra lahti võtta ja värsket määret täis lüüa ja siis jooks parajaks reguleerida, peamine, et pooma ei hakka, pigem lõdvem kui kinnisem ja voilaa tuld!Eusa_dance

aga kui kunagi selle orika tänapäevase saasta vastu ära vahetad siis jäädki neid aasta-kahe tagant vahetama.
Rattalaagri eluiga vähendab märgatavalt lai velg ja vale ET-ga velg.
Ei tasu kindlasti mitte.
Lihtsalt tõsta auto üles (neljakäpalisel tõstukil), keeruta ratast ja pane sõrm õrnalt vastu vastava ratta vedru.
Kui vedru ei vibreeri, on laager korras.
Ja rohkem ära näpi.
(Kui sa just kõiki nelja ei viitsi profülaktika mõttes lahti võtta, puhtaks pesta, uuesti määrida ja kokku panna....Aga vaevalt.)

Kunagi sai euroopa poole teele asutud 1993a oma pool milli sõitnud Omegaga, millel tagaratta laager kergelt undas.
Manchesteris sai ära käidud, sai koju tagasi ka, aga siis ulus juba tugevalt.
Pole hullu.