Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 C200 CDI pöörded ei lähe üle 3000?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
auto siis aastast 2000 75kw
mureks siis see et armaturis põleb EPC tuli ja pöörded ei lähe üle 3000
ja töökojast öeldi et kütuse surve on liiga madal.
veaks pakuti et kütuse surve regulaator(aga polevat kindel)

Kas kellegil on sellist probleemi olnud ja kas keegi oskab aidata

ei tahaks ehkupeale juppe välja vahetama hakata
Ega seal ilma diagnostita ei pääse.

www.lesven.ee
Joonas 5232198
diagnost näitab aimult et kütte surve on liiga madal
aga miks ta madal on seda ei näita
(03-03-2011, 03:15 PM)makaak Kirjutas: [ -> ]diagnost näitab aimult et kütte surve on liiga madal
aga miks ta madal on seda ei näita

Ka pihusti võib lekkida
pihustid kontrollitud(korras)
uus diagnost andis veakoodi T1190
kas see võib olla kütuse surve regulaator?
igags juhuks lisan veel juurde et
viisin auto töökotta kuna ei läinud enam käima(ei tõmmanud kütet üles)
uurimisel selgus vaakum pumba tihend lasi läbi, sai ära vahetatud aga viga endiselt alles
edasisel uurimisel tuli välja et filtri korpus lasi läbi, sai ka see ära vahetatud ja paremaks läks niipalju et ei lasknud enam küttel alla vajuda
Aga siis oli järgmine mure
Käivitus oli liiga pikk. Algul arvati et pihustid. Võeti maha, kontrolliti üle, olid korras. Ennem tagasi panekut freesiti pihusti pesad üle pandi uued seibid ja pandi kokku tagasi.

Ja peale kogu seda jama hakkas autol EPC tuli põlema ja pöörded enam üle 3000 ei läinud

Kas mõni nendest töödest võis seda põhjustada?
Kuidas kontrolliti tagasivoolu pihustitel? Kas mensuuridega või niisama kuidagi? Kes tegi?
pihustitele ühendati algul mingid anumad taha et näha palju kütet sisse voolab
Selle järgi arvati et vähemalt kaks pihusti tuleks välja vahetada aga et täpsemaid tulemusi saada viidi kõik neli pihustit kuhugi kontrolli kus nad siis mingi masina külge pandi ja masin ütles et kõik neli pihustit on täiesti korras.
see kood P1190 on kolm põhjust.
mis sinu põhjus ?
Vaja teha teste ja mõõdab lugemise (parem "star diagnostic")
pihusti tagasivoolu üles 5 sm3 (starter pöörded , 10-20 sek)
Oleneb palju tagasivoolust mensuuridesse voolas ja kui pädev mees mõõtmised tegi! Sõltuvalt sellest ka vahetamise otsus. Kui voolas üle kriitilise piiri siis jah vaja usta uued pihustid või proovida remonti. Oleneb mis viga neil küljes on, saab osasid ka parandada. Olen ise Saksast taastatud pihusteid tellinud ja tuleb odavam kui BOSCHist Eestis võtta. Miinuseks on aeg. Suvalisi pihusteid külge ei tasu kruvida - võib lõppeda kolvi vahetusega.

Rõhulangust võib põhjustada ka muud asjad, kuid üks on muidugi liiga suur tagasijooks. Selle kõrvaldamisest tuleks alustada.
mootor 611.612.613
renoveeritud pihusti (saksamalt Ebay) 99(shipping include) euro ja uus 200 euro.
estonia renoveeritud pihusti 3700 eek ja uus 7200 eek
ka vaata madal rõhu pump .
mis sinu kõrgrõhu pump ?
auto korras
lahendus väga lihtne
akult klemm maha 5 minutiks ja peale tagasi
see kustutas mälust vea ära ja kõik toimib jälle
suured tänud kõigile!
Kahjuks niimoodi pihustite lekkeid ei ravita. Viga tuleb millalgi tagasi.
Icon_razz Mootori ajul pole niikuinii voolu peal ,kui süüde väljas. Vaevalt see voolu katkestus nüüd asja korda tegi.

Meenus siinkohal üks tore lugu ......W203 -e alguseaastatel oli probleeme pidevalt AUDIO 10 raadiotega. Jooksid kokku ja ei mänginud enam kuni resetini. Üks veider VENE MEES käis oma raadioga veaotsingus, et miks raadio jamab pidevalt. Loomulikult öeldi, et vaja on uut raadiot, sest see oli tollel hatkel juba teada ja tuntud teema.
Sellest oleks vist mingi osa pidanud klient maksma ja lõvi osa oleks jäänud tehase kanda . VENE MEES aga ei tahtnud uskuda meie diagnoosi ja kappas minema. Kahe päeva pärast oli ta tagasi rind kummis, käed puusas ja käskis diagnostikut kutsuda , et talle siis, raadio vea tegelik põhjus teatavaks teha. Kusagil lasnamäe garaasides puukastide virna taga olevat leitud raadio tegelik viga ülesse SPETS MEESTE poolt.
Viga oli olnud raadio taga olevas kaitsmes. Nimelt kaitsme ja kontaktide vahelises ühenduses. Tema silme ees oli SPETS MEES kaitsme välja võtnud, liiva paberiga kaitsme klemmid läikesse hõõrunud , piiritusega ära puhastanud, ja OH IME. Raadio hakkaski tööle. Sinna lõppu oli SPETS MEES veel lausunud,Doubt" See ongi nende masinate tüüpviga".
Äärepealt oleks mul peas veresoon lõhkenud, sest katsu sa ennast ogaraks naerda, seda välja näitamata Icon_biggrin
Et oleks võinud selle teatri see SPETS MEES ära jätta peale kaitsme välja võtmist. Probeemi ju lahendas ajutiselt ikkagi voolu katkestus raadiole. Vene mees aga kappas siiski järgmine nädal uuesti meile külla ja tellis uue raadio. Vaene lasnamäe SPETS MEES aga ei saanudki vist mitte kunagi teada, et ta väljatöödatud SPETS metoodika liivapaberiga ja piiritusega kaitsmete puhastamine vilja ei kandnud. Sest karta on, et ükski klient sinna enam mitte kunagi tagasi ei läinud.