Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: S 124 detaili tihend?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleemiks siis leke.
Ja küsimus,et milline tihend sinna vahele käib? Kas O rõngas või tavaline,kummist "lehttihend"?
Hmm, mul lekib täpselt sama koht. Parasjagu nii kuidas tuju on.Icon_rolleyes
Ootame vastust...
Kusjuures lekkima hakkab just jahtununa.
Kriminaalne küll pole....aga häiribIcon_evil
(01-03-2011, 03:41 PM)Muhulane Kirjutas: [ -> ]Kusjuures lekkima hakkab just jahtununa.
Kriminaalne küll pole....aga häiribIcon_evil

Mul just samamoodiIcon_lol Siis kui auto hommikul alles käivitada, külmalt pressib tilkudes läbiIcon_sad
Huvitav, meid on siis hulgim. Mina küll enda omaga ei hakanud tseremoonitsema, asendasin lihtsalt torupõlvegaIcon_redface

Huvi pärast vaatan õhtul järele, kes seal elab.
Ärge pahandage, aga mina kasutaks seal silikooni.
Niisis sai asi ette võetud ning uuritud,et mis värk siiski on.
Pump küljest ära ning lauale,neli kruvi lahti ja
[attachment=4970] [attachment=4971][attachment=4972]
Kuna kaane ja korpuse vahel asub kummitihend,siis tilkumispõhjustaja käes.
[attachment=4973]
Tihend 1,5x2mm
[attachment=4974][attachment=4975]
Pumba sisemine ring 36-40mm
[attachment=4976][attachment=4977]
Kaane välimine ring 41-45 mm (aparaat tõrkus plõksu tegemast)
Iseenesest saaks selle tihendi asendada O rõngaga,kui kellelgi originaaltihend puruks.Minu tihend oli terve,lihtsalt pingutasin kruvisid veidi rohkem,lasin jahutusvedeliku 80kraadi peale ning nüüd ootan,millal mootor maha jahtunud...et kas ikka tilgub veel.
Mis pumbaga tegemist? Saaks pealkirja korrektsemaks teha.
Tänahommikune kontroll näitas,et leke on pidama jäänud.
Huvitab et sel kevadel nii paljudel see probleem. Eelmine nädal oli endal sama värk. Sai lahti võetud, puhastatud ja koostamisel kasutatud läbipaistvat santehnilist silikooni Icon_cool
Nüüd läheb kolmas päev ja on kuiv ning peab ilusti.