Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 tahavaatepeeglis punane, roheline tuli vilgub kordamõõda
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline probleem siis, et tahavaate peeglis tulukesed vilguvad ja auto käima ei lähe. Manuaalist lugesin välja, et pöördu mb esindusse.
Kahjuks on autol üks võti.
Mis oleks tark edasi teha?
Kas on võimalik juhe sappa lüüa, ja õpetada võtit, immot?
Proovida võid seda, et võtta ülepingerelee maha(kui sel on muidugi) ja kontaktid sees trükiplaadil üle joota. Ühe w202 olen niiviisi elule tagasi saanud...

Ja mina arvutiga ligi ei pääsenud immo plokile. Võimaluse arvuti andis aga ühendust ei saanud...
Tänan abi eest.
Minu isend täpsemalt e290 td.
Pump sellel elektroonilise peaga.
Kui õigesti nüüd aru saan, siis tuleks ilmselt can kaabel sappa lükata ja infot lugeda.
Ja veel, kust saaksin can liidese ja tarkvara?
Ennem olin kõva audimees ja olemas sellele ODB II ja muu sinna juurdekuuluv. Mb ei tea suhtkoht tuhkagi.
Timmo
Ps: ka minu auto andis eelsüüte küünlaid ja ajas mootrit ringi kui roheline punane tuli vilguvad kordamõõda
MBga suhtleb ainult originaal tarkvaraga tester. Teatud veakoode saab ka universaalsete "asjadega" lugeda, kuid nojah need on ikka Icon_rolleyes
Audi VAG on ikka hoopis tõsisem asi.
Kas keegi oskab selle originaal tarkvara nn nime õelda.
Nii, selleks korraks võtmenuss läbi ja süda puhkab. Asi lahenes aga nii, et Poolakate käest sai tellitud immo emulaator ja nüüd ei koti enam aju miski, kisagu alarm, vilgutagu oma tulesi või tehku mis tahab.Lisa tehase alarm sai ka ära killitud. Põhimõtteliselt nüüd ei hakka enam omaniku vastu tõõtama ükski vargavastane seade.
See immo emulaatori sai toimima aga nii, et mootori ecu lauapeale laiali, immo kivi välja ja uus soft peale progetud. Emulaator läks aga 4 juhtmega ajukülge, 2 neist can liinipeale. Immoplokk lahtiühendatud ja oligi kõik.
Eelmine nädalavahetus üritasime muidu niisama immo kivi ümber progeda, et immo plokilt käivitamiseks luba ei taha, kuid korduvate katsetega ei andnud tulemust. Ja nii saigi poolakate käest see jublakas võetud.
Ja ega seda autot on nüüd ju väga raske teistel varastada ka.
(06-03-2011, 01:30 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Ja ega seda autot on nüüd ju väga raske teistel varastada ka.

Seda küll jah, kuid hetke emotsioon oli see, Kui tahan, saan starteri blokeeringu lihtsalt taastada, kui viskan alarmi plokile juhtmed tagasi külge. Varaste kohapealt veel niipalju, et saan aru, miks asi nii vargakindlaks on tehtud. Oletame, et oleks aasta 96 lõpp ja sõidaksid sellise punnsilmaga ringi, mis maksab jubeda hunniku raha. Ilmselt iga tänava nurgapeal oli 3 matsi, kes ilaste lõugadega vahtisid seda autot. 1 neist hakkas kohe ärandamis plaani tegema. Siis ju autoomanikul oli natuke raske ja lasi veel lisaks tehase signa ja teise immo panna. Selle teise saab aga taastada.
Nüüd aastal 2011, ei ole sel autol enam väärtust. Ükski endast lugupidav varas ei vaataks enam selle poole. Sisuliselt, võin auto käima jätta ja poodi minna, sest seda lõõtsa ei taha enam keegi, võibolla väljaarvata mõned külanolgid, kellel meeldiks lihtsalt paaru anda, aga ilmselt ei saa nad süütelukust jagugi.
Endast lugupidav varas saab aga karistada pea ühtemoodi, kas varastab vana punnsilma, või tutika G, seega milleks riskida vana punnsilmaga.
Ei ole see asi sugugi nii lihtne. Alles hiljuti TV-s näidati garaazi, kus seisid mitmed W124 juppideks võetuna. See summa, mis varas saab G eest, võrdub auto mõne kuu liisingumaksega.
(06-03-2011, 07:55 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Ei ole see asi sugugi nii lihtne. Alles hiljuti TV-s näidati garaazi, kus seisid mitmed W124 juppideks võetuna. See summa, mis varas saab G eest, võrdub auto mõne kuu liisingumaksega.

Eusa_doh
Kahjuks ei ole näinud seda klippi, kuid milleks varastada 124, neid ju pea igalpool vedelemas. Varuosadel väärtust pole, kui väljaarvata 3.0TD mootor
Ühele inimesele väärtusetu, teisele väga väärtuslik!