Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 94a. E 300 diisel kiirendades üle 60km/h ei lähe? - korras
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Autoks on 94 aasta W124 E300 diisel, autom, 100kW. Siiamaani on kiirendamisega kõik hästi olnud, masin kiirendab end igal kiirusel reipalt kui pedaal põhja vajutada. Alates tänasest selline jama, et näiteks 30 nega sõites ja siis järsult gaasipedaali põhja vajutades kiirendab auto ainult kuni 60 km/h ja pöörded tõusevad lõpuks kuni 3000~3500, rohkem edasi ei lähe(kas auto kaitseb mootorit või kasti millegi eest, et ainult 60km/h-ni läheb)? Kiirendus on olematuks muutunud. Kui aga rahulikult sujuvalt gaasi vajutan siis läheb normaalselt üle 60km/h jne. Mootor oli iseenesest 80 soojakraadi, ühtegi märgutuld armatuuris ei põle. Huvitav, mis talle ei meeldi nüüd?
Küttefilter äkki? Ilmad ka ju külmad. Kas kohapeal läheb pöördesse?
autom. kast jah? kaks võimalust, kas külmaga õli nii paks, et kast normaalselt ei taha toimida või on kast aastatega n-ö väsinud. siis on ka nii, et kui lapp põhja lüüa siis kõrgemal pöördel käiku ära ei vaheta. vahetab siis kui gaasi tiba järgi anda. ja mida kõrgem käik seda madalamal pöördel vahetab. nii oli vähemalt minulIcon_cool
(17-02-2011, 08:23 PM)Nustu826 Kirjutas: [ -> ]Küttefilter äkki? Ilmad ka ju külmad. Kas kohapeal läheb pöördesse?

Küttefilter...millal seda viimati vahetatud on seda nüüd küll ei tea...kohapeal läheb ilusti pöördesse, mingit tõrget ei ole.

(17-02-2011, 08:23 PM)joristaja Kirjutas: [ -> ]autom. kast jah? kaks võimalust, kas külmaga õli nii paks, et kast normaalselt ei taha toimida või on kast aastatega n-ö väsinud. siis on ka nii, et kui lapp põhja lüüa siis kõrgemal pöördel käiku ära ei vaheta. vahetab siis kui gaasi tiba järgi anda. ja mida kõrgem käik seda madalamal pöördel vahetab. nii oli vähemalt minulIcon_cool

Õli külmast paks ei olnud, sest enne sõitu alustamist oli masin 8 tundi plus 23 kraadises soojas garaazis. Käigukast vahetab käike nii nagu tavaliselt, käiguvahetus toimib.
selge. kui nüüd kastis õli ka sees piisavas koguses (mõõda töötava mootoriga parkingu peal) siis on kastis siduripakid õhtal. ehk kulund kast. aga noh see ainult minu arvamusIcon_razz
Kuna esimene diisel MB, siis vabandan lolli küsimuse pärast aga mind huvitab, et mida küttefiltri korpusel see stop nupp seal peal tähendab, reguleerib midagi? Nool paremale ja stop, kas seda ei tohi täitsa kinni keerata?

[Pilt: 17022011769.jpg]
Koha peal paarutades ei vaja mootor kuigi palju kütet - ka peaaegu umbes filter annab piisavalt läbi, et mootor piirajani lasta. Teine on asi siis, kui autot reaalselt kiirendatakse - 25-30 l/h on hoopis teine kulu ja seda juba mingist peaaegu ummistunud filtrist läbi ei pressi.

Samas võib põhjusi olla ka teisi - õhk kütuses, mõlkis ettandetoru põhja all, paksuvõitu kütus paagis...

Avariirežiimi ei tohiks sellel veel olla. Kuigi, mine tea - käigukast ilmselt on juba 5-käiguline, eks.

Ega sel ometi EGRi klappe ei ole, mis võiksid kuhugi kollektoritese kinni jääda ja sellega õhuvõttu blokeerida?
Eile õhtu vaatasin niisama kapotialla õhtul ja näppisin kütusefiltri seda nuppu, kus STOP kiri peal on. Algselt oli ta pooles asendis aga keerasin selle täitsa pingule kinni. Nüüd õhtul alles tulin sellepeale, et keerasin selle eile kõvasti kinniIcon_mad. Käisin keerasin selle nüüd tagasi poolepeale, sõitsin mootori soojaks ja proovisin Järvevana teel jälle kiirendust, ning ennäe imet, kiirendus on jälle tagasi ja enam 60 km/h peale pidama ei jää vaid jätkab ilusti hoo kogumist. Teinekord enam tühja mootoriruumis näppima ei hakkaSmirk
küll läks hästi, et läks hästiIcon_biggrin
ei tasu igasugu asju kruvida kui ei tea milleks nad onIcon_biggrin
vähemalt lahenes seekord asi hästi ja sa ei pea kasti ega mootorit remontimaIcon_cool