Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CL500 kohta infot vaja hädasti.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Plaanis samuti cl500 w215. Nüüdseks on ilmselt juba taoline pill rohkem levinud ja ehk vanemad targemad jagavad infot, mida peaks vaatama antud masina puhul kõige rohkem ennem ostmist, oodatud on kõiksugune informatsioon.
ABC-vedrustus raudselt üle lasta vaadata
eks ABC on jap üks kallimaid ja kulukamaid osasid.
Samuti elektrisüsteemid.Kui ostad vigase isendi võid pärast päris hädas olla....sest arved ei tule just väiksed.
Kui sa inglis keelt jagad siis vaata seda teemat.
Seal allpool on välja toodud teemad mida peaksid teadma.

W215 main things 2 know
Tänud, käisin vaatamas kahte müügil olevat isendit, üks siis : http://www.auto24.ee/used/785684 ja teine : http://www.auto24.ee/used/743241

Kas keegi nende kohta teab midagi? Tean, et mõlemad on tükk aega müügis olnud, hõbedane oli kunagi varem pikalt müügis ja nüüd tagasi tekkinud.
Andke andeks aga kas see hõbedane, härra K.Kuke oma ei olnud mitte mingi vahe müügis olulisemalt suurema LS-iga? Võin eksida aga 99% kindel selles.
Mul jäi see kuulutus silma minig vahe aga LS ehmatas tollal mind kohe ära.
AMG Body ja facelift teevad ta väga ilusaks autoks muidugi.
Soovitaks raudselt osta 2003-2006 FACELIFT mudel millel muuhulgas juba uuem suurema laiekraaniga DVD-baasil NAVI mis töötab ka Eesti kaartidega (vanemal CD-baasil) jne.

Levinuimad ja samas ka kalleimad probleemid ABC-vedrustusega ca 7000EUR (4 amorti+kompressor, amorte üksikult vist ei saa vahetada). Harva aitab remondikomplekt. Ilmneb muuhulgas just töstukilt allalaskmisega, edasisöitmine välistatud kuna vajuvad koopasse.

Eks seepärast pre-facelift mudelid ka nii odavateks muutunud.

Muide see höbedane AMG kerega facelift mudel ka minu üks eelistusi kui peaks ostma.

Teine variant haruldase Brabus B11 kere ja ka Brabus piduritega(?) kuid kahjuks pre-facelift mudel millele paigaldatud mitteoriginaal Alpine keskus. Hind veidi kröbe kuna juba piltidelt leidub pisivigu (möranenud kerelaiendid):

http://www.auto24.ee/used/805957
Mis vahet on 1999-2002 ja 2003-2005 w215 netel? kas ainult navi süsteemi vahe või on ka muid erinevusi, kusagilt on varemgi kuulda olnud, et soovitatakse 03-st alates w215 neid.
Vedrustus ehk siis ABC-süsteem peaks neil isenditel ju kõigil üks olema, ühtemoodi nõrk.

See must mis müügis on, tundus väga äralakutud olevat, salongis polnud kulumisjälgi ollagi 2001 aasta autokohta, läbisõit 148000km. mis on ilmselt siiski keritud?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_CL-Class:

"In 2003 the cars were upgraded with a newer electronics package that included a DVD-based navigation system instead of the CD-based COMAND system. Also, the engine options changed. The CL55 AMG became supercharged and the V12 CL 600 had turbochargers added and a slight engine reduction, from 5980 cc to 5513 cc. Both cars produced 500 PS (368 kW; 493 hp) the distinction, again, was the quietness of the CL 600 as compared to rather noisy CL 55 AMG. The more powerful CL 65 produced 612 PS (450 kW; 604 hp). The top speed of the car was limited to 250 km/h (160 mph)."

http://www.benzworld.org/forums/w215-cl-...c-bad.html:

"It would be much more reliable without the ABC but even with the ABC removed it still would not be reliable.

ABC can be worse than it is hyped up on line. When it fails, it is very very expensive to fix. It will fail and it will be expensive - kind of like death and taxes. It's gonna happen.

The only way I can see to avoid the ABC failures is to replace the hoses every 4 to 5 years. Replace any hydraulic hose that is rubber. It gets brittle and cracks under the intense heat in the engine bay. Once a hose fails, it takes out the pump and introduces metal particles in to the system. Once the metal particles are introduced into the system, it causes issues with your struts and control blocks and then goes full circle back into the pump leading to a shortened life span."

ABC on peamine pöhjus miks ise senini kahevahel oma C140 väljavahetusega W215 vastu-meie teede juures kuluks närvirakke üsna kenastiBadgrin Pidevalt peab valmis olema 7k eur väljaminekuga mida edasimüües keegi sulle hiljem ei kompenseeri. Ja mis köige hullem-pole kindel et see ei kordu!
Plaanis see must cl500 töökotta tassida, et järgi uurida, mis olukord valitseb nii vedrustusel kui mujal. Omast kogemusest cl500-ga tean, et üks nõrk koht on ukse juhtplok(id) mis suvalise kohapealt lõpetavad funktsioneerimise edasi umbes 1k euri plokikohta nagu ma aru olen saanud.
Kui süsteemis pesu teha, siis on ka see ABC suhteliselt töökindel. Vana ja musta värvi õli muidugi ummistab klappe ja kulutab pumpa. Uus õli ja peenem filter ja andke minna.

See töökoda - loodan, et neil on MB tester ja teavad mida kontrollivad (teevad pumba testi).
Lugesin huviga selle toreda ABC vedrustuse ja pumba kohta, kas siin leidub inimesi, kes on suutelised süsteemi kontrollima, kellel on kõik vajalikud vahendid ja kes oleks suuteline seda hooldama, läbi pesema vms. kui ma nüüd õigesti aru olen saanud.
Palju juhipoolne ukse pakettklaas maksta võiks? mingil põhjusel on sellel mustal kas kondents vms klaasivahele tekkinud.
(20-02-2011, 09:05 PM)kuku Kirjutas: [ -> ]Palju juhipoolne ukse pakettklaas maksta võiks? mingil põhjusel on sellel mustal kas kondents vms klaasivahele tekkinud.

Yles nurga vahele?
(20-02-2011, 09:42 PM)ville Kirjutas: [ -> ]
(20-02-2011, 09:05 PM)kuku Kirjutas: [ -> ]Palju juhipoolne ukse pakettklaas maksta võiks? mingil põhjusel on sellel mustal kas kondents vms klaasivahele tekkinud.

Yles nurga vahele?


Jah, täpselt nii, üles nurgavahel on selline sinakas lärakas, tundus nagu kondents.
Tundub siiski, et hetkeseisuga Eesti turult CL500 ei leia. Natuke uurimist ja leidsin müüjate kohta siis sellist infot: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php...759&page=3
ja sellelt lehelt hargneb veel teemasi edasi, soovitan soojalt lugeda kes veel ei ole kursis.

Tegemist on siis esialgselt Automixx OÜ / A1-Automobile / Alterauto Kadaka tee 185B Tallinn.
Põhimõtteliselt selliste inimestega tegemist ei tee, auto tundus igati viisakas aga mingeid lambapäid ma toetama ei hakka. Tundub, et mehed saavad enda klientuuri mahapanekuga ikka edukalt hakkama. Need kadakatee automüüjad on tundub, et juba poolel linnal perse lohku rebinud ja viimases hädas firma nime vahetanud, või vähemalt esinevad uue nime all.
Igaks juhuks mainin ära ka, et jutt käib sellest pillist : http://www.auto24.ee/used/810700
Asi tundus juba vaatama minnes tegelikult veidi kahtlane, kuna seda pilli müüdi auto24.ee-s kahe erineva firma poolt, kontaktnumbrid olid erinevad ja mis kõigeparem, et erinevatest autodest olid kuulututel pildid.
[quote='kuku' pid='148062' dateline='1298299727']
Tundub siiski, et hetkeseisuga Eesti turult CL500 ei leia.


Mis raha eest Cli-i otsid? BRC-s on muidu yks päris asjalik, kuldne. Seest ja väljast nagu uus. Hind oli vist mingi 369000 vana vääringu järgi.
Naersin ikka korralikult seda linki lugedes-hea teada kuidas aastal 2011 Euroopa Liidus klienditeenindus toimibThumbsup

Ehk siis Ville viitas sellele vist (üsna pikalt müügis olnud): 7/2004, 23.000.-, nr hea 444BBB, samas hooldusraamatut polnud märgitud, muidu sisu väga lux valge nahk/hele puit kuid väline värv veidi igav, piltidel tundub töesti korralik:

http://www.auto24.ee/used/803170
(21-02-2011, 06:32 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]Naersin ikka korralikult seda linki lugedes-hea teada kuidas aastal 2011 Euroopa Liidus klienditeenindus toimibThumbsup

Ehk siis Ville viitas sellele vist (üsna pikalt müügis olnud): 7/2004, 23.000.-, nr hea 444BBB, samas hooldusraamatut polnud märgitud, muidu sisu väga lux valge nahk/hele puit kuid väline värv veidi igav, piltidel tundub töesti korralik:

http://www.auto24.ee/used/803170

Jep, sama pill. Nägin seda ka kohapeal, tundus töesti nagu uus! Käima ei pannud ega muud ka ei uurinud, olin BRC-s seoses yhe teise autoga.
Aga kui CL-i valid, siis vaata kindlasti Distronic-u ja keyless-iga, teevad su elu oluliselt mönusamaks.
500-stel vist mingit olulist vahet enne ja pärast facelifti polegi, sisu ja välimust muudetud, tehnika vist sama.
Kui mina nyyd uuesti w215-t vaataks, siis seaks pilgu CL 600 bi-turbo poole (kui mina ostsin, siis polnud myygis Sad ). Mainitud masin peaks ikka päris loom olema- köva mootor (368kw)+ parim käigukast! Yhte myydi suvel, hind oli 299000 (hind väga hea!). Praegu seisab sama masin Uue-Maailma tänaval.
Aga pidamisest nii palju, et söita on hea, väga hea. Kulud samuti suured, väga suured. Pead valmis olema 30-50000 (eeki) välja käima iga hetk, kui masin seda nöuab. Varuosad on vörreldes teiste autodega väga(!) kallid.
Palju räägitud ABC on tegelikult ysna töökindel (ptui,ptui,ptui), seda ma eriti ei kardaks, pigem hoian ennast kaugele Airmaticust (seda w215-l önneks pole). ABC hoolduse teeb sulle ära kasutaja R129.
Ära kippuvad veel väsima ka uste/akende tihendid.
Pidurid, kettad/klotsid maksavad kokku ca 8000 (eeki)
Ukselukk ca 6000 (eeki) ja pump oli vist 10000 (eeki)
ABC-pump 21000 (eeki)
Generaator 26000 (eeki)
Starter 19000 (eeki)
Kyynal koos kummilutiga 325 (eeki) tk 500-sel neid vist 16 tki (kui on 2tki silindrile, pole päris kindel) ja 600-sel 24tki.
Amordid olid vist 21000 tk esimesed ja 24000 tk tagumised.
Lambdad 5600 originaal ja 2200 Bochi oma.
Öötsad 5500 tk.
Kojamehed 1700 originaalid, teisi ei tasu osta.
Originaal AGM aku 7000.

Rohkem ma ei mäleta ega pole väga tähtis ilmselt ka. Sry, et hinnad eekides, aga töesti ei viitsi neid eurodesse ringi arvutada.
Soovitan kindlasti ennem osta korralik, kuid kallis auto, kui odavat jama. Pärast paned sinna 100k eeki nii sisse, et ei saa aru ka. Igasugu liisingusse tagastatud jms unusta kohe ära!
Kus lasta kontrollida (pöhjalikult)? Silberauto-rohkem nagu ei teagi, kes suudaksid seda autot täielikult (!) kontrollida. Kuid on veel yks variant (vaata, et köige parem), kui suudad ära rääkida WDB240 & R129- oleks kindla peale minek. Kahjuks ei tea, kas nad sellist teenust pakkuvad :/.

Aga ei muud, kui edu auto otsingutel!
Hetkel jääb 24k euri liiga paljuks, umbes kuni 15k euri vaatan pille, eeldan, et peaks ka selle raha eest korraliku saama või eksin rängalt? Igal juhul kui ei saa selle rahaeest, siis ilmselt hetkel jääb ostmata. Kuldset värvi ei ostaks ka, kas must või hõbedane, pigem must. Kuidas nende saksa saitidel olevate isenditega on, sealt omal jõul toomine vist suht riskante teema???
Sellisel juhul see:

http://www.auto24.ee/used/743241

Kuid Rolz teadis rääkida et pidavat 99% kellelegi K.Kukele? kuuluma ja olema varem oluliselt suurema ls-iga müügis mis tekitab jällegi kahtlusi-igatahes endal küll absoluutselt usaldus kadunud Eesti automüüjate suhtes.

Kusjuures analüüsides neid 8 müügisolevat W215 siis BRC oma tundubki parima hinna/kvaliteedisuhtega kuid jah ka endal pole beezh just lemmikvärv-pigem viimaste seas-eelistaks ikka musta/valget/hõbedast. Samas sisu kõige ilusam kuna see tava hallikasmust/tume puit jube igav.

Paistab ka et kevad juba W215 suhtes alanud kuna lühikese ajaga 1 vist müüdud ja 2 bronnitud.
Lehti: 1 2 3