Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB C200 CDI, W202, 1999 aasta, Autosse ei puhu sooja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure suur ja huvipakkuv, vähemalt endale.
Eile sai sõidetud 20 kilomeetrit. Huvi hakkas pakkuma alates mootori temp 60 kraadi juures kus ikka veel salongi sooja ei tulnud. Mootor saavutas temperatuuri 85 kraadi ent siiski ei tulnud salongi sooja, igal kiirusastmel puhus salongi vaid külma õhku, lülitasin kliima välja jnejne. Mure ei kadunud.
Täna käisin taas korra sõidul ja ikka sama värk, mootori temp. on ideealne aga sooja ei tule salongi, vaid jääkülma.
Jahutusvedlikku oled kunagi vahetanud? Kui ei, siis ilmselt salongi radikas vedelik klimpis.
Ega jah, liiga lahja jahutusvedelik, vii sooja garaazi ja sulata üles ning vaheta ära.
Sai kontrollitud, tosool 5+ seisukorras.n Sain Silberisse aja reedeks, telefoni teel mainiti, et nähtavasti termostaat on lõpetanud koostöö minuga.
(14-02-2011, 08:37 PM)Westmark Kirjutas: [ -> ]Mootor saavutas temperatuuri 85 kraadi ent siiski ei tulnud salongi sooja,

termostaat lõpetanud koostöö?
Ega jah, kui sul temperatuur jõuab ilusti 85 kraadini, siis ei tohiks küll küsimus olla termostaadis. Kaua ta sul 80-85 kraadini läheb praeguste ilmadega, 10-20min?
Termostaat reguleerib ju vee voolu radiaatorisse mitte salongi. Väikene ring toimib ilma termostaadita.
Kui mootor on soe ja tuba külm, tasub otsida põhjust, miks ei jõua vesi soojendusradikasse. Põhjusi võib olla palju, kuid esimese asjana ma välistaks külmumise.

Kas väikesed lõdvikud ikka on pehmed? -25 lööb lahjema vedeliku üsna süldiks.
Kui sellel on elektriline ringluspump (ilmselt on), siis ka see peaks ikka toimima. Mittetoimiv pump võib üsna edukalt ringlust takistada.
Kas vedeliku ringlust takistavad klapid on ikka lahti? Teadjamad, kas sellel on veel lihtsa juhtimisega või juba "targad" klapid?
Kas külma tuleb kõigist avadest?
Lõdvikud pehmed täiesti. Ise samamoodi jäin mõtlema, et termostaat ei tohiks seda ju mõjutada.
Soojaks läks kahtlaselt kiirelt, kuigi lisasoojendi oli taga läks 10 minutiga umbes soojaks, kuna väljas oli -22,5 siis ehk kuidagi liiga kiiresti, aga ei pruugi.
Klappide kohapealt olen küsinud siit ja sealt, keegi ei tea kas on targad klapid peal...eks siis reede saab targemaks. Ehk on kuskil mõni sülditükk ikkagi ees.
Ega liiga kiiresti ei lähe ükski auto soojaks juhul kui see kiire soojenemine ikka 85 kraadi kandis lõppeb.
Miks sa Silberisse lähed?
lesven.ee on alternatiiv.
Kuna asun Rakveres siis viin Silberisse, sest olen enam kui kindel, et sõit Tallinnasse selle autoga oleks väga suur katsumus .
Vaadates ilmateadet ei ole oodata taandumist neil külmadel seega Silberi minek, Muidugi läheks võimaluse korral Lesveni, aga antud juhul ei ole võimalik see.
(16-02-2011, 12:35 PM)Westmark Kirjutas: [ -> ]Kuna asun Rakveres siis viin Silberisse, sest olen enam kui kindel, et sõit Tallinnasse selle autoga oleks väga suur katsumus .
Vaadates ilmateadet ei ole oodata taandumist neil külmadel seega Silberi minek, Muidugi läheks võimaluse korral Lesveni, aga antud juhul ei ole võimalik see.

Rakveres muid kohti ka, näiteks Jaanise juurde......lihtsalt arvan, et tuleb soodsam.
Sai siis täna Silberi viidud auto, tuli välja, et siiski tosool oli niivõrd lahja, et külmumispunktiks mõõdeti -15.
(18-02-2011, 06:49 PM)Westmark Kirjutas: [ -> ]Sai siis täna Silberi viidud auto, tuli välja, et siiski tosool oli niivõrd lahja, et külmumispunktiks mõõdeti -15.


M.O.T.T.
(18-02-2011, 06:51 PM)Karl Kirjutas: [ -> ]
(18-02-2011, 06:49 PM)Westmark Kirjutas: [ -> ]Sai siis täna Silberi viidud auto, tuli välja, et siiski tosool oli niivõrd lahja, et külmumispunktiks mõõdeti -15.


M.O.T.T.

Vist peab paika, et naiste loogika algab sealt kust meeste oma lõppeb. Sügisel sai merel oldud ja naine helistas andis teada, et paisupaagis on tase madal, soovitasin osta tosooli ja normini täis valada, ent siiski otsustati hea kogus vett sinna lisada tosooli asemel. Tulemus lausa käega katsutav Smile