Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W203 (c240) kiirendades poob kinni, diagnostika ei aidanud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
mudel w203/2,6l bensukas, 3000 pöörde juures poob kinni ja kiirendus kaob ära, sujuvalt kiirendades kõik ok, probleem tekib kui kiirendan pedaal põhjas. Diagnostikas käisin, soovitati kütusefilter vahetada, vahetasin kütuse- ja õhufiltri, kuid probleem ikka endine. Oskab keegi mingit nõu anda?
Mine paremasse diagnostikasse on võist kõige õigem öelda.
See on jaa natuke kahtlane, et diagnostika ei aidanud aga foorumis ütleme sulle mis jupid vahetusse lähevad
Mul olid c140'l täpselt samad nähud vigase õhulugejaga. Samuti mitte ükski diagnostika ei näidanud midagi.
Siis tõenäoliselt näitaks kui sõitmise ajal arvuti taga oleks - tehakse üldse nii neid asju? Pole väga kursis...
Ideeliselt ju peaks saama sest mul omal kogemus olemas, pannakse juhe taha ja kõik bueno, lähen sõidan ringi siis viskab alles vead ette. Kuidagi süvenematuse/laiskuse teema.
(14-02-2011, 09:13 PM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Siis tõenäoliselt näitaks kui sõitmise ajal arvuti taga oleks - tehakse üldse nii neid asju? Pole väga kursis...
Ideeliselt ju peaks saama sest mul omal kogemus olemas, pannakse juhe taha ja kõik bueno, lähen sõidan ringi siis viskab alles vead ette. Kuidagi süvenematuse/laiskuse teema.

Noh Silberauto ei hakka kliendiautoga niiviisi majandama. Aga Märten on minuo madega nii teinud küll jaka vead alati kätte saanud.
(14-02-2011, 10:18 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Noh Silberauto ei hakka kliendiautoga niiviisi majandama. Aga Märten on minuo madega nii teinud küll jaka vead alati kätte saanud.

Loomulikult sõidetakse kui vaja.
(15-02-2011, 02:32 AM)marek Kirjutas: [ -> ]
(14-02-2011, 10:18 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Noh Silberauto ei hakka kliendiautoga niiviisi majandama. Aga Märten on minuo madega nii teinud küll jaka vead alati kätte saanud.

Loomulikult sõidetakse kui vaja.

Aga vajadus tuleb alles ÄÄRMISEL tingimusel Smile
täna töökaaslane lasi oma naise 1,8 bensuturbo A4 tagumistest summuti püttidest välja ca 3 liitrit vett, mõlemast, ja jõud tuli tagasi.

eelmine talv ajas ära kadunud jõudu taga nagu loll, enne kui suure jälitamisega jõuti kondenssi täis püttideni.

paigaldati mõlemale pütile üks kuuene polt ja nüüd hea lihtne siristada.
Tänud kõigile vastamas, käisin uuesti diagnostikas ja nüüd näitas õhulugeja viga.