Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kustutada
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kustutada
Minu teada V mootori kastile Rida mootor ei istu. Seega müüd/vahetad ilmselt kasti ja mootorit.
Kui teha, siis ikka teha asi komplektselt.
Ja mees, kui 4.2 l mootor hästi toimib, õli ei söö ja kuumaks ei lähe, siis ära hakka seda diislit sinna panema
(08-02-2011, 10:00 PM)Renkju Kirjutas: [ -> ]Kui teha, siis ikka teha asi komplektselt.
Ja mees, kui 4.2 l mootor hästi toimib, õli ei söö ja kuumaks ei lähe, siis ära hakka seda diislit sinna panema

Õigust räägid.
Kui sa just aastas vähemalt 40-50tuhhi läbi ei uha, on asi suht rahakotile miinuspoolele minemas.
Korras 4,2- trassil 9,5 linnas 13,5- keskmine 11,5-12liitrit sajale.
3-ne diisel sööb samad numbrid miinus 1liiter, kuna 126 suht raske auto.
Arvesta siia veel vahetusega kaasnevad nn. igasugused "pisikulud", mida alguses arvestada ei tea - ja saadki juba selle raha eest mõne tuhade läbimiseks besuraha.
Mitte, et ma diisli vastane oleks, aga aretused reeglina ei lõpe hästi.
Tehase poolt paigaldatud diisel- miks mitte?
Müü oma kuus maha ja otsi kohe diiselversioon- säästad üsna mitu kotitäit närve.

Edud.
Janek.

P.S. Kui sa ise vahetad mootorid ja teed kõik vajaliku pakun vahetust-
sinu 4,2 minu kaubaliftile minu 3,0 r6(1992a., ls290tuhhi) sinu kuuele.
+minupoolne mingisugune komp...
(08-02-2011, 09:30 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Minu teada V mootori kastile Rida mootor ei istu. Seega müüd/vahetad ilmselt kasti ja mootorit.

Sorry minu viga!!!
Mootor käigukast!!!MÜÜA....Kellel huvi võtke ühendust!!!Hind kokkuleppel!!!
UP!!!
UP!!!
Soovib keegi motot koos käimariga?????
UP!!!
UP!!!
Kas Sul on hetkel 4,2 veel oma auto küljes?
Tahaks võib-olla väikese testsõidu teha selle mootoriga.
(12-08-2011, 02:19 AM)Iphica Kirjutas: [ -> ]Kas Sul on hetkel 4,2 veel oma auto küljes?
Tahaks võib-olla väikese testsõidu teha selle mootoriga.

Kahjuks on nyyd probleem plokikaane tihend andis otsad!
Olen huvitatud püsikiiruse hoidja mootorist (on mootori enda küljes)
Lisa teemale kontaktandmed, et saaks ühendust võtta.
(18-08-2011, 10:31 AM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Olen huvitatud püsikiiruse hoidja mootorist (on mootori enda küljes)
Lisa teemale kontaktandmed, et saaks ühendust võtta.

Tel 56753288 ma ei tea kas pysikiiruse hoidja moto toimib kuna pole ise sellega palju sõitnud!eraldi nagu maha juppe myya ei taha tahaks nagu tervest motost lahti saada!
(18-08-2011, 02:51 PM)smokey Kirjutas: [ -> ]
(18-08-2011, 10:31 AM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Olen huvitatud püsikiiruse hoidja mootorist (on mootori enda küljes)
Lisa teemale kontaktandmed, et saaks ühendust võtta.

Tel 56753288 ma ei tea kas pysikiiruse hoidja moto toimib kuna pole ise sellega palju sõitnud!eraldi nagu maha juppe myya ei taha tahaks nagu tervest motost lahti saada!

No mul istub praegu W126 peal man. kastiga (W123 oma, kui ma ei eksi) R5 3.0 diisel. Alles sain selle (koos autoga Big Grin) ja remondin hoolega (ka praegusel hetkel istub paranduses - pihustiotsad ja kõrgsurvepump ka, kui leian selle).
Ning ausalt öeldes olen huvitatud selle vahetamisest V8 vastu - kas siis 4,2 või 5.0.
Seepärast tahakski teada, kuidas 4,2 liigub, enne kui asjaks läheb.
(19-08-2011, 11:03 PM)Iphica Kirjutas: [ -> ]
(18-08-2011, 02:51 PM)smokey Kirjutas: [ -> ]
(18-08-2011, 10:31 AM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Olen huvitatud püsikiiruse hoidja mootorist (on mootori enda küljes)
Lisa teemale kontaktandmed, et saaks ühendust võtta.

Tel 56753288 ma ei tea kas pysikiiruse hoidja moto toimib kuna pole ise sellega palju sõitnud!eraldi nagu maha juppe myya ei taha tahaks nagu tervest motost lahti saada!

No mul istub praegu W126 peal man. kastiga (W123 oma, kui ma ei eksi) R5 3.0 diisel. Alles sain selle (koos autoga Big Grin) ja remondin hoolega (ka praegusel hetkel istub paranduses - pihustiotsad ja kõrgsurvepump ka, kui leian selle).
Ning ausalt öeldes olen huvitatud selle vahetamisest V8 vastu - kas siis 4,2 või 5.0.
Seepärast tahakski teada, kuidas 4,2 liigub, enne kui asjaks läheb.

Mul on mootoriga väike probleem nagu teemas yhele inimesele ytlesin...Plokikaane tihend on peetis mina olen selle masinaga umbkaudu sõitnud 50km MAX.Enamus ajast ma olen masinat ainult remontinud tutikaid juppe peale krudinud.rootsist toodud vanamehe käest ls 302 353.Moto toimib iga ilmaga kui aku hea.alles yleeile keerasin korra võtit ja plaks masin töötas.ma ei oska pead anda kui heas olukorras see moto on...kahjuks.Ja hetkel ei tea mis ma selle mb-ga teen kas vahetan teise auto vastu või saan kuskilt hea hinnaga w126(3.0d) millel võib olla kereläbi et saaks oma autot edasi ehitada. ja siis myyks maha moto koos käigukastiga.Ja endal mul seisab 123 r5 d ls 130 000 millegiga aga ma ei saa seda peale panna kuna mul pole käimarit ega taga reduktorit.
Igal juhul. Kui oled huvitatud mootori müümisest/vahetamisest, anna teada, kui sõidukorda saad.
Tahaks korra katsetada, kuidas see 4,2 on...
(20-08-2011, 05:26 AM)Iphica Kirjutas: [ -> ]Igal juhul. Kui oled huvitatud mootori müümisest/vahetamisest, anna teada, kui sõidukorda saad.
Tahaks korra katsetada, kuidas see 4,2 on...

Kui ma moto korda teen siis pole mõtet mul seda myya!ega vahetada!
(20-08-2011, 12:56 PM)smokey Kirjutas: [ -> ]
(20-08-2011, 05:26 AM)Iphica Kirjutas: [ -> ]Igal juhul. Kui oled huvitatud mootori müümisest/vahetamisest, anna teada, kui sõidukorda saad.
Tahaks korra katsetada, kuidas see 4,2 on...

Kui ma moto korda teen siis pole mõtet mul seda myya!ega vahetada!

Ja... milleks siis see teema? Olid nõus müüma mittekorras mootorit, aga kui korda teed, siis enam mitte?
Lehti: 1 2