Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w220 S320CDI Probleem spidomeetriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mercedes-Benz s320 cdi 2000 aasta w220

Spidomeeter kiilus kinni 110 peal. Kiiredades tahab nagu tõusta ja pidurdades langeda kuid tõksib kohapeal.Seisis päeva peale seda ja siis hakkas 100 pealt töötama nagu sada oleks 0.km/h ja kui 150km/h oli sees siis kiirus oli 50km/h tegelikult. Peale seda kiilus jälle kinni liigub aint pidurdades ja kiirendades.
Spidomeeter kiilus kinni 110 peal. Kiiredades tahab nagu tõusta ja pidurdades langeda kuid tõksib kohapeal.Seisis päeva peale seda ja siis hakkas 100 pealt töötama nagu sada oleks 0.km/h ja kui 150km/h oli sees siis kiirus oli 50km/h tegelikult. Peale seda kiilus jälle kinni liigub aint pidurdades ja kiirendades.
Kombi Instrumendi kiirusseieri hammasmehanismis defekt. Vaja ilmselt doonor Kombit sul. Kui hästi mõtleb, siis võibolla isegi kuskilt mõtlen välja.
(07-02-2011, 08:47 PM)Oll55 Kirjutas: [ -> ]Mercedes-Benz s320 cdi 2000 aasta w220

Spidomeeter kiilus kinni 110 peal. Kiiredades tahab nagu tõusta ja pidurdades langeda kuid tõksib kohapeal.Seisis päeva peale seda ja siis hakkas 100 pealt töötama nagu sada oleks 0.km/h ja kui 150km/h oli sees siis kiirus oli 50km/h tegelikult. Peale seda kiilus jälle kinni liigub aint pidurdades ja kiirendades.

Vaheta spido ära kui se ei aita siis on viga anduris Jm.
(07-02-2011, 08:47 PM)Oll55 Kirjutas: [ -> ]Mercedes-Benz s320 cdi 2000 aasta w220

Spidomeeter kiilus kinni 110 peal. Kiiredades tahab nagu tõusta ja pidurdades langeda kuid tõksib kohapeal.Seisis päeva peale seda ja siis hakkas 100 pealt töötama nagu sada oleks 0.km/h ja kui 150km/h oli sees siis kiirus oli 50km/h tegelikult. Peale seda kiilus jälle kinni liigub aint pidurdades ja kiirendades.

Kinni kiilumine küll anduri viga nagu ei tähenda. Tagasi peaks ikka vajuma. Seal ju süsteem ikka seieriga, mitte hammasvööga nagu W211-l. Facelift ja pre-facelift seieri süsteem ikka sama - mootor ja eriliselt konksus seier seal display taga, vahel ja ees. Arvestades su auto aastaarvu, siis ehk on valgustust juba remonditud ja midagi kehvasti kokku pandud... Anyway, kui muidu abi ei saa ja Eestisse satud, siis võin vaadata. Mul üks W220 kombiplokk varuosadeks olemas.
(07-02-2011, 10:43 PM)virgo Kirjutas: [ -> ]Seal ju süsteem ikka seieriga, mitte hammasvööga nagu W211-l. Facelift ja pre-facelift seieri süsteem ikka sama - mootor ja eriliselt konksus seier seal display taga, vahel ja ees.

Retard Ah muidugi w220 ma ise panin puusse.
Väga hea. Kus kandis harjumaal asute? Ja kas teil oleks võimalik ka ise vajalikud asjad vahetada?
(08-02-2011, 08:22 PM)Oll55 Kirjutas: [ -> ]Väga hea. Kus kandis harjumaal asute? Ja kas teil oleks võimalik ka ise vajalikud asjad vahetada?

Minu kontaktid ja asukoha leiad: www.harteron.ee Toimetan õhtuti ja nädalavahetusel. Helista 1-2 päeva ette. Teine kellade plokk on varuosadeks olemas. Kas saab asja korda, see selgub kohapeal.
Viga käes ja spidomeeter korras. Viga seisnes sellest,et spidomeetrimootori üks mähis oli läbi.