Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S300 w140, 130kw ei käivitu...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mida soovitate? auto talvel garaazis seisnud, enne seisma panekut ka väga halvasti käivitus. ise arvasin, et eelsüüte kyynlad läbi aga tuli ilusti syttib ja kustub. nende kyynalde vahetuseks peab kollektori vist maha võtma? punnil 210 sama mootor. teab keegi nende kyynalde vahetusest? aga muidu võib aku tyhjaks käijata ilma, et käivituks, tagant tuleb musta suitsu juba, ja vähe lubas ka aga milles võib viga olla? musta tossu ajab siis kyte peaks ju liikuma? ootasin just paari soojakraadi, et teha käivitus aga ei õnnestund. liigub küte liiga vähe?
Hei!

Ega juhuslikult pole sees suvine kütus?
Soovituslik oleks ära vahetada küttefilter kontrollida ka paagis oleva pumba sõela, eelsüüte küünlad uued võibolla ka pihustite puhastus/remont.
Ehk tegevust on, mõni õhtu garaažis ja usun, et saab ilusti käima.
(04-02-2011, 02:52 PM)500sel Kirjutas: [ -> ]
(03-02-2011, 06:50 PM)dizze Kirjutas: [ -> ]Hei!

Ega juhuslikult pole sees suvine kütus?
Soovituslik oleks ära vahetada küttefilter kontrollida ka paagis oleva pumba sõela, eelsüüte küünlad uued võibolla ka pihustite puhastus/remont.
Ehk tegevust on, mõni õhtu garaažis ja usun, et saab ilusti käima.

muidugi suvine jäi sisse. aga mõnda aega oli juba 0-2 soojakraadi, mõtlesin, et see suvine vast ei loe ja tossu ka tagant tuli. aga jah ilmselt kütus siis kehvasti liigub, ebapiisavalt, paks ja...

Suvine kütus peaks hanguma alles -16 kraadi juures, seega ei pruugi asi veel selles olla.
Tsitaat:Suvine kütus peaks hanguma alles -16 kraadi juures, seega ei pruugi asi veel selles olla.

Seda küll, aga kui ta juba korra külmade aeg hangunud on siis kuskil +5 juures hakkab parafiin uuesti segunema
(03-02-2011, 05:23 PM)500sel Kirjutas: [ -> ]Mida soovitate? auto talvel garaazis seisnud, enne seisma panekut ka väga halvasti käivitus. ise arvasin, et eelsüüte kyynlad läbi aga tuli ilusti syttib ja kustub. nende kyynalde vahetuseks peab kollektori vist maha võtma? punnil 210 sama mootor. teab keegi nende kyynalde vahetusest? aga muidu võib aku tyhjaks käijata ilma, et käivituks, tagant tuleb musta suitsu juba, ja vähe lubas ka aga milles võib viga olla? musta tossu ajab siis kyte peaks ju liikuma? ootasin just paari soojakraadi, et teha käivitus aga ei õnnestund. liigub küte liiga vähe?

Kas kütus on alla vajunud või ära külmunud. Keera mõni pihusti lahti, vaata kas starterit andes kütust tuleb? Nii tee kõik pihustid läbi.
(05-02-2011, 12:19 AM)500sel Kirjutas: [ -> ]
(04-02-2011, 08:36 PM)soul Kirjutas: [ -> ]
(03-02-2011, 05:23 PM)500sel Kirjutas: [ -> ]Mida soovitate? auto talvel garaazis seisnud, enne seisma panekut ka väga halvasti käivitus. ise arvasin, et eelsüüte kyynlad läbi aga tuli ilusti syttib ja kustub. nende kyynalde vahetuseks peab kollektori vist maha võtma? punnil 210 sama mootor. teab keegi nende kyynalde vahetusest? aga muidu võib aku tyhjaks käijata ilma, et käivituks, tagant tuleb musta suitsu juba, ja vähe lubas ka aga milles võib viga olla? musta tossu ajab siis kyte peaks ju liikuma? ootasin just paari soojakraadi, et teha käivitus aga ei õnnestund. liigub küte liiga vähe?

Kas kütus on alla vajunud või ära külmunud. Keera mõni pihusti lahti, vaata kas starterit andes kütust tuleb? Nii tee kõik pihustid läbi.

kuhu alla ta vajub? tossu ju tagant tuli juba Icon_eek

Alla vajumine selle mootori nn kerge tüüpviga ja toss seda näitab, et kütet ei tule õigelt peale. Pihustid käivad kergelt plast kaane alt lahti, siis ka kohe näha kas tuleb kütuste või ei.
Kindlasti on variant, et mõõda üle oma masinal eelsüüte küünlad või kontrolli nende korras olekut kuidagi muud moodi.
Isiklikult olen kontrollinud nii, et keerasin küljest ja krokodillidega käisin kõik küünlad üks haaval läbi.
Sedasi saad selgeks, et eelsüüte viga ei ole. Järgmiseks kütus, siis alles pihustid.
Üldjuhul starteriga ei käija ka piisavalt, et külm mootor käima suudaks minna.
Et musta suitsu tuleb, siis võibolla peaks surved üle mõõtma. Muidugi alustada tuleks siiski küünaldest.
Kõik diisel MB mis on toodetud peale 85a. käivituvad -20c vabalt. Loomulikult siis kui kõik asjad on korras, ja sees korralik diisel.
Kui ei käivitu, siis on midagi viga, külma süüks pole vaja ajada.
kas ostsid selle ära?

http://www.auto24.ee/used/787255
(13-02-2011, 10:01 PM)500sel Kirjutas: [ -> ]
(13-02-2011, 06:39 PM)kaido Kirjutas: [ -> ]kas ostsid selle ära?

http://www.auto24.ee/used/787255
ei mitte selle, siit Lõokese käest.
(13-02-2011, 06:03 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Kõik diisel MB mis on toodetud peale 85a. käivituvad -20c vabalt. Loomulikult siis kui kõik asjad on korras, ja sees korralik diisel.
Kui ei käivitu, siis on midagi viga, külma süüks pole vaja ajada.
ma tean jah, et korras käivitub kiiresti ja koheselt iga Mercedes-Benz a arvad, et see ei loe, et autol suvine kyte sees ja mitu kuud seisnud, paks parafiin ju siis? kyynlad on ka muidugi kindlasti läbi see oli enne seismajätmist juba soojaga halb käivitus aga suvise kyttega ple mõtet vist vägistada

Alusta küünalde vahetusest.