Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E300 TD chip- i paigaldamine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Autoks W210 E300 TD 1998 130 Kw

Kas keegi on paigaldanud CHIP-i sellele mootorile.
Kas aju vahetamisel on vaja mõningad osad paremate vastu vahetada ?

Kui kellelgi o kokkupuudet olnud või teab kust infot saaks siis palun andke teada .

Parimat
TAF
Helista Joonasele Lesvenis (5232198), ta saab sulle selle asja orgunnida. Hind jäi sinna kuskile 3000 eesti vana raha kanti ja saad mingi 15-20 jõudu juurde. Mõtlesin ka ise, aga ma eelsitan ökonoomsust jõule.
Kas chip mitte ökonoomsemaks samuti ei tee?
(02-02-2011, 05:27 PM)voodoo Kirjutas: [ -> ]Kas chip mitte ökonoomsemaks samuti ei tee?

Füüsika seaduseid ei saa siiski eirata. Sellel mootoril saab võimsust juurde ainult turborõhu tõstmisega ja sealt tekib kohe ka suurem kütusekulu.
Huvitav mille arvelt ta võimsamaks ja ökonoomsemaks teeb - pange loogika tööle. Kas mega suurte ajudega tehase insenerid ei tulnud selle peale, et rohkem kütet/rohekm õhku mootorisse lasta? Millegipärast saadi peale pikkasid arvutusi just need mootori konfiguratsioonid, mis on keskkonna, kütusekulu ja mootori vastupidavuse seisukohalt parimad.
See pisike võimsus tuleb kas keskkonna või mootori ressursi arvelt, niisama ei saa te midagi Smile
(02-02-2011, 05:46 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]...
See pisike võimsus tuleb kas keskkonna või mootori ressursi arvelt, niisama ei saa te midagi Smile

Ning arvestades tänaseid mootorite projekteerimise suundumusi, siis keskkonna arvelt saab ikka päris üksjagu tagasi võtta... Arvestage, et üle poole diiselmootrite sissepritsesüsteemide arengus tehtud tööst on kulunud justament puhtama põlemise saamiseks... Kasvõi mitmeastmelise sissepritse viimane annus - see on vajalik ainult põlemisprotsessi puhtuse tagamiseks. Kütusekulu ja heitgaaside temperatuuri ainult kergitab...
Mina oma lolli loogikaga saan kogu sellest chipindusest aru nii: heitgaaside puhtus üldjuhul saadakse igasuguste nö lisavidinatega: katid, igast klapid jne jne. Chip ei tee miskit muud, kui suurendab õhu (turborõhknäiteks) ja kütusekogust kolvil, mis viiakse suuremaks, kui optimaalne ettenähtud kogus. Seega saadakse võimsust juurde ühtepidi keskkonna aga 95% ikkagi mootori ressursi arvelt.

Seda ma ei taha hästi uskuda, et kütusekogust suurendades suureneb ka säästlikkus.
Eks põlemise temperatuur mõjutab ühelt poolt nii keskkonda, mootori ressurssi kui ka kütuse kulu.

Mida kõrgem temp silindris, seda kõrgem kasutegur, kuid ...