Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 300 d 88 r6 kõrgsurvepumba reguleerimine.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Auto võtab natuke palju kütust sooviks teada kuda reguleerida?
Käib ka diisli kohta jube erksalt.
Äkki keegi paneb lingi siia kui teema läbi käinud ?
Tervitus!

Et pumbast küttekulu reguleerida tuleks minna regulaatori kallale, aga seda põlveotsas paikka saada on kahtlane.
Kui palju on palju?
Väga heas korras 3,0D automaadiga 60% maantee ja 40% linn oli kuluks 8~
Natuke kulunud mootor ja pihustid, ning mitte väga hea vedrustus, pidurid tuleb 10L sajale vabalt.

Peaülekanne on õige? Õhufilter puhas?
(01-02-2011, 12:01 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Tervitus!

Et pumbast küttekulu reguleerida tuleks minna regulaatori kallale, aga seda põlveotsas paikka saada on kahtlane.
Kui palju on palju?
Väga heas korras 3,0D automaadiga 60% maantee ja 40% linn oli kuluks 8~
Natuke kulunud mootor ja pihustid, ning mitte väga hea vedrustus, pidurid tuleb 10L sajale vabalt.

Peaülekanne on õige? Õhufilter puhas?
i
Ega mõtleisn järgi et tasub äkki ootada kuni saab õige venna juured minna , kes maomeetriga timmib .
Linnasõidust saan veel aru aga maanteel võik kütte kulu väiksem olla , olen nelja rattalistega vägagi rahuliku sõidu stiiliga.
Mootor ise käib nagu kell 5+, ainult külmast peast on pöörded madalt alla 500
Mõtlesin uurida et äkki on lihtne regullida (keeran ühte kruvi kuulan tiksumist jne)
Segan natuke teemat aga kuidas ma ise saan teada kas ülekanne õige?
Mul ka 300D 87 ja enamus ütleb et 90kmh peaks olema 2000 pöördred aga mul pea 2500.

(01-02-2011, 12:01 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Tervitus!

Et pumbast küttekulu reguleerida tuleks minna regulaatori kallale, aga seda põlveotsas paikka saada on kahtlane.
Kui palju on palju?
Väga heas korras 3,0D automaadiga 60% maantee ja 40% linn oli kuluks 8~
Natuke kulunud mootor ja pihustid, ning mitte väga hea vedrustus, pidurid tuleb 10L sajale vabalt.

Peaülekanne on õige? Õhufilter puhas?
(01-02-2011, 12:37 PM)reinhold Kirjutas: [ -> ]Mootor ise käib nagu kell 5+, ainult külmast peast on pöörded madalt alla 500

Mootor ise peale tõstetud bensuka asemele? Pöörded peavad olema 650 +-10
Elektriliselt hoitakse tal pöördeid. Tahokas töötab?
(01-02-2011, 01:21 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]
(01-02-2011, 12:37 PM)reinhold Kirjutas: [ -> ]Mootor ise käib nagu kell 5+, ainult külmast peast on pöörded madalt alla 500

Mootor ise peale tõstetud bensuka asemele? Pöörded peavad olema 650 +-10
Elektriliselt hoitakse tal pöördeid. Tahokas töötab?
Tahokas töötab ei olenud enne pensukas vaid TD .
(01-02-2011, 01:01 PM)2015c Kirjutas: [ -> ]Segan natuke teemat aga kuidas ma ise saan teada kas ülekanne õige?
Mul ka 300D 87 ja enamus ütleb et 90kmh peaks olema 2000 pöördred aga mul pea 2500.
minul on ülekanne 3,47 kütet läheb 9-10 sajale, sõidan ainult linnas ja lühikesed otsad.
Difri ülekandearvust rääkides tasub mainida ka käigukasti tüüpi. 5 manuaal ja 4 automaat peavadki erinevaid difreid omama ja kütusekulus ka neil vahe.
Mul 2:65 ülekanne ja automaat 4k. 100kmh on kuskil 2500 pöörded...

Ja kui palju on palju? Mul keskmine kuskil 7,5. Orig. läbisõitu kuskil 800 000 kanti ja pihustid ammust aega vahetamata. Vähemalt 200 000 olen samade otstega sõitnud ja enne mind ei tea kui palju...

Aga ökosõitu tehes olen saanud keskmiseks 6,9...

Teemaväliselt kah: Ega juhuslikult ei ole auto nr. 608 BBP ???