Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w 124 230ce 88a probleem mehaanilise pritsega .
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
jälle siis probleem mu mersuga kuhu ei hakka isegi kohalike remondi meeste mõistus peale . nii vahetatu küünlad, juhtmed, jagaja kaas koos rootoriga ja nüüd lõpuks asendatud katkine summutaja pott Mercedes-Benz uue originaaliga aga ikka jamab kohapeal turtsub. apsoluutselt mingit kiirendust. tegu muide automaadiga. kütte kulu ikka märgatavalt suurem kus juures vahepeal kohal käimise ajal gaasiga mängides paugub nigu kaheraudne lasin ka süüdet vaadata, samuti paigas nüüd siis see hetk kui mõistus otsas, räägiti pritse süsteemist et see mehaaniline ja läbi (pidi maksma minema 5000-6000 eeki).
on kellegil sellest pritsest aimu või sama jama olnud mulle endale toodi põhjenduseks et surved kõik paigast ja selle pärast põleb ka asd ja abs et see kõik on ühentatud . enam ei oska kuskilt alustada kas tahavad pügada mu rahakotti või on võimalik et ongi kõik nii kutu nagu räägiti töökojas. lisan veel et mootor on vahepeal jõuetu vahepeal tõmbab jälle . 88a 2.3 97kw
Eesti keeles algab lause suure algustähega, oled kursis sellega?
Vastik on selliseid tekste lugeda ja arvesta, et oma tahumatu teksti tõttu võib mõni potensiaalne aitaja lihtsalt selle lugemata jäta.
Surved paigast ja sellepärast põlevad ASD ja ABS??? Kus "remonditöökojas" sellist juttu aetakse?

Alusta sellest, et vaheta ära või jooda üle ülepingerelee ja asjad lähevad paika.
Sorry muidugi vigade pärast üritan meelde jätta. Aga kuna ma suht võhik siis äkki seletad kus asub ülepinge relee kui tüli ei tee , saan üle vaadata mis seis on .
Kui ma nüüd ei eksi, siis peaks see relee asuma aku taga. Selline hõbedast värvi 3x3cm piklik karp, mille peal, läbipaistva kaane all 1 - 2 kaitset. Võtad selle küljest ära ja laua peal lahti ja sees joodad kõik trükiplaadi ühendused üle korralikult.

Ja räägi mulle ka et kus töökojas räägiti, et ABS ja ASD on seotud mootori tööga?
See töökoda on mu kodukandis rakkes. Seal mees ütles jah et asd on ka seotud survetega pritse süsteemis , küsisingi sellepärast et saada arvamusi teistelt kuna endale tundub ka see jutt imelik. Eks ma vaatan selle relee üle homme loodan ikke et saab korda kuna väga hea auto kokkuvõttes ja ei taha uskuda ühe teise remondimehe juttu kus käisin et on võimalik et ei saagi korda enam seda pritset.
(23-01-2011, 08:18 PM)Nustu826 Kirjutas: [ -> ]Kui ma nüüd ei eksi, siis peaks see relee asuma aku taga. Selline hõbedast värvi 3x3cm piklik karp, mille peal, läbipaistva kaane all 1 - 2 kaitset. Võtad selle küljest ära ja laua peal lahti ja sees joodad kõik trükiplaadi ühendused üle korralikult.

Ja räägi mulle ka et kus töökojas räägiti, et ABS ja ASD on seotud mootori tööga?

Just.
Ja ära sellel "töökojal" seda teha küll lase.
Ma arvan et selles sissepritse mures oskab sind aidata Märten Kadrinast(kasutaja wdb240)