Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w201 vanade 2.0 ja 2.3 mootorite erinevused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas 2.0 mootori aju ja muud vidinad sobivad kokku 2.3 mootoriga. Vana mootor läks kotti ja ma tõstsin 2.3(sama aasta) mootori vahele. Aga mootoril oleks nagu süüde täiesti paigast ära ja kohati ainult turtsatab ja ei muud.
Mis aasta masinatest (mootoritest) me räägime? Kõige parem, kui teaks mootori koode... Eeldan, et tegemist on pritsemootoritega.

KE-JETi eeliseks on aju mittevajalikkus elementaarseks tööks - pritse ise peab käima (tõsi, töösoojal mootoril) ka ilma elektrita. Seega "aju" olemasolu käimist ei mõjuta.

Kas asendusmootor enne mahatõstmist käis ilusti? Veendusid selles ise või ostsid jutu põhjal?

Mida rohkem ma ottomootoritega kokku puutun, seda enam hakkan vihkama nende silmakirjalikkust - üks sümptom võib olla põhjustet nii süüte- kui toitesüsteemi rikkest. Otsi siis seda viga...Icon_evil

Kas säde on ikka olemas ja korralik? Süütejuhtmed vastu näppe ei anna? Kas küünlad lööb märjaks?
Pritse mootorid jah 2.0 oli 87kw(-89) ja uuem 2.3 97kw(-92).
Säde olemas, küünlad lööb märjaks jah. Korra viskas rotameetri õhuklapivahelt leeki.
Kas jagaja käis ka vahetuses? Jagaja rootor on õiges asendis? Küünlajuhtmed on õiges järjekorras? Need kõige elementaarsemad asjad, mida vaadata tuleks. Ütlesid sa ju ise ka, et süüde justkui paigast ära.
Kus juures jah jagaja käis maas küll. Küünla juhtmed on igal juhul õiges järjekorras ja korralikult peal.
Põhimõtteliselt on ju nii, et keeran väntvõlli märgid paika ja siis keeran jagaja vastavalt paika.
(15-01-2011, 12:34 AM)herkki Kirjutas: [ -> ]Kus juures jah jagaja käis maas küll. Küünla juhtmed on igal juhul õiges järjekorras ja korralikult peal.
Põhimõtteliselt on ju nii, et keeran väntvõlli märgid paika ja siis keeran jagaja vastavalt paika.

Põhimõtteliselt saab siin hulga vigu teha.
Mõlema mootori tööjärjekord on 1-3-4-2
Jagaja pöörleb päripäeva.
Väntvõlli märk on paigas iga ring, kuid, 1 silindri süütemoment ja vända märk ühtivad iga 2 ringi järel. Tähendab peab olema kohakuti väntvõlli märk ja nukka märk, ning samal ajal olema ka jagaja 1 silindri kohal.
Need asjad on ikka teada?
Kui mina mootorit vahetasin, siis käis asi old-school meetodil. Esimene silinder ü-s-s ning kuna jagajakaan on fikseeritud ju pm ühte kindlasse asendisse, väikese muutumisraadiusega, siis asetad ka rootori nii, et silma järgi vaadates peaks impuls minema esimesse silindrisse. Seejärel on katse-eksitusmeetod. Paned kaane peale tagasi, polti päris kinni ei keera. Keegi annab starterit ning Sina keerad jagajakaant. Ükskord ärkab ta sul ellu niikuinii!
tegin ka seda old school meetodit ja masin käib, aitähh