Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Miks auto roostetab.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus) 13:29 27.09.05


Jah vaielge vastu aga pikne lööb maast taevasse mitte vastupidi. Valgus liigub tõesti ülevalt alla sest ühendus tekib pilvepiiril. Kuidas muidu suudab pikne nii täpselt üles leida piksevarda. Piksevarda ots tõstab maapinnaühenduse üles ja selle tõttu tekibki elektrilahendus piksevarda otsast üles mitte vastupidi. Samas on tegelikult maakera + (pluss) mitte miinus nii nagu kunagi ammu arvati. Suur põhjus, et autod roostetavad on selles, et auto kere on miinus polaarsusega ja maakera pluss polaarsusega. Sellest tingituna ioniseerub niiske õhk auto kere ja maapinna vahel mis aitab suuresti kaasa korrodeerumisele. Ka pleki kvaliteet mängib oma osa see on selge

[quote=Ermo]
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus) 13:29 27.09.05


Jah vaielge vastu aga pikne lööb maast taevasse mitte vastupidi. Valgus liigub tõesti ülevalt alla sest ühendus tekib pilvepiiril. Kuidas muidu suudab pikne nii täpselt üles leida piksevarda. Piksevarda ots tõstab maapinnaühenduse üles ja selle tõttu tekibki elektrilahendus piksevarda otsast üles mitte vastupidi. Samas on tegelikult maakera + (pluss) mitte miinus nii nagu kunagi ammu arvati. Suur põhjus, et autod roostetavad on selles, et auto kere on miinus polaarsusega ja maakera pluss polaarsusega. Sellest tingituna ioniseerub niiske õhk auto kere ja maapinna vahel mis aitab suuresti kaasa korrodeerumisele. Ka pleki kvaliteet mängib oma osa see on selge


Kuni aastani 60 või61 oli vene autodel + keres.
well isand Mait Miller vist vaatas füüsika tunnis tydrukudid. Polaarsus on suhteline ja maa suhtes ei ole auto kere ei pluss ega viirus. Miinus in auto kere ainult autos joksva pluss kaabli suhtes. Kui auto aku pluss ots otsapidi maasse toprgata, vot siis alles on auto kere maa suuhtes miinus. Auto kere roostetab ka ilma elektrilise ergutuseta piisavalt, raud lihtsalt on hapnikus kergesti reageeriv metall, midagi pole teha.

Aga isand Mait Miller on oma lollustega varemgi auto24's silma paistnud, yhe korra ammu käisin isegi seal laki tänava ylevaatuses, ja ausõna tekkis minu kysimus, et mida tema raviarst olukorrast arvab.

Ermo: kus see postitus seal auto24's oli ?
h2x0r Kirjutas:well isand Mait Miller vist vaatas füüsika tunnis tydrukudid. Polaarsus on suhteline ja maa suhtes ei ole auto kere ei pluss ega viirus. Miinus in auto kere ainult autos joksva pluss kaabli suhtes. Kui auto aku pluss ots otsapidi maasse toprgata, vot siis alles on auto kere maa suuhtes miinus. Auto kere roostetab ka ilma elektrilise ergutuseta piisavalt, raud lihtsalt on hapnikus kergesti reageeriv metall, midagi pole teha.

Aga isand Mait Miller on oma lollustega varemgi auto24's silma paistnud, yhe korra ammu käisin isegi seal laki tänava ylevaatuses, ja ausõna tekkis minu kysimus, et mida tema raviarst olukorrast arvab.

Ermo: kus see postitus seal auto24's oli ?
Ei mäleta kahjuks kuskil "Tehnoülevaatuse" osas
ma tooks veidi lihtmsama seletuse: Auto (metallosad) roostetavad, sest meid ümbritsev keskkond soovib seda... Tundub veidi imelik, aga siiski parem, kui pikne Tongue
Aga miks auto kütust võtab?
Rolz Kirjutas:Aga miks auto kütust võtab?

Teatud kivipead võivad sulle tuua alati näiteid, et Jumal annab sulle palju ja tahab midagi vastu... (peamiselt 15 krooni kopikatega, liitrilt)

MM aga leiab kindlasti seose tähesüsteemide, hõbeda koostise, Statoili töötajate vanuste ristsumma ning piima säilivusaja vahel. Aga ette vaatust, kogu jõudu ja julgust, enne, kui talt küsida tahad - vastus võib olla raputav! Tongue
Rolz Kirjutas:Aga miks auto kütust võtab?

sellepärast et yks loll tallab pedaali.
Kui tahad peale puhastamist terasdetaili puhtana hoida, siis tuleb ühendada detail aku miinusega ja teine suvaline terasdetail plussiga.Ise katsetanud ei ole.
"100 MIKSI"võiks olla teema.
Miks Mercedes-Benz niikallis on kui teised autod?
fakt on see et niikaua kui autod on metallist niikaua nad ka roostetavad loomulikul on ainult aja kysimus millal kuna tänapääva keemia aitab rooste tulekut edasi lykkata aga mitte igavesti

kui sõidad kruusateel või tee parandustel siis saavad kive plekid ja kivi kaitsmed kui palju ja lõppux ongi rooste järgi.
Pane ka siia yhe arvamuse roostetamise kohta:
Raud roostetab sellepärast, et ta tahab minna rauamaagiks tagasi.

Tegu siis tsitaadiga metallitöö öpetajaga, ajasime niisama pula niiet ärge arvake, et ta mingi töll on.=)
Teras roostetab, raud ehk rauamaak peaks seal kusagil Uuralite taga maa sees olema.Niipalju peaks ikka õpetaja teadma.