Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 99a w210 käimakoti mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
nimelt sai ostetud üks avariiline Mercedes-Benz.

käimakott töötab kuna iganes tahab.

vahel paned sisse R siis läheb mõni sekund aega ja alles siis hakab liikuma. teine kord ei juhtu midagi ja oleks nagu tühikäik.

samad lood on ka D käiguga. 123 juurde kang üldse ei liigu.

samuti on ka äärmiselt kahtlane teine mure. nimelt võid gaasi tallata niipalju kui tahad aga masin tõmbab lihtsalt pöörded alla ja ei tee midagi. siis kui väga vaikselt gaasi hakad vajutama läheb pöörde ja töötab. SEE Viga esineb ainult siis kui käiguvalits on asendis R või D.
oled sa siin kirjutatud käigukasti teemad läbi lugenud?
kasuta alustuseks otsingut.

küsiks ainult niipalju kas õli tase on normis?
kuidas seda mõõta sellest on ka juba foorumis juttu olnud.
Siin foorumis on terve ajakirja jagu juttu. Pane otsingusse kastipesu ning hiljem 236.14 ja loe. Ilmselt on kastis mitu viga, aga enne teemasid valdamata pole mõtet neist jahuda. Õnneks on see kast kuradima tugev ja selle saab veel korda.
aga millest tuleneb see et d ja R asendis ei lähe masin pöördesse?
ja millest see et D allapoole kang ei liigu
Kui pidurit vajutad, siis osad masinad ei lase pööret tõsta. Selle petmiseks tuleb korraks gaasi pedaal lahti lasta ja siis uuesti vajutada. Aga noh võibolla on ka autol niivõrd nõrk mootor, et kast hoiab teda lihtsalt kinni.

Kang ei liigu - mingi mehaaniline rike (näiteks kinni kiilunud, sest pole kunagi kasutatud).
Siis ka ei lähe pöördesse, kui õli pole(loe õli rõhku pole kasti systeemis). Kui kast ei näe peale (D) asendi sisselülitamist kastis kiirusandurite seiskumist, siis ei lubata kastipoolt üle CAN võrku mootoril väänet suurendada.
Ühesõnaga kui käik ei lähe sisse ,siis ei lubata mootoril gaasi anda.
sai käigukangi moodul pulkadeks võetud, sees pesitses kuldkett ja kõrvarõngas.

siiski polnud asi selles.

nimelt üli üks vastav liikuv detail kinni roostetanud.

nüüd liigub kang sinna kus peab.
kas too on see punnsilm mis ykspäev oli 10 000.- eeku müügis, osteti 1 päevaga ja teinepäev 19 000.-eek ja ka ühepäevaga läks kaubaks?
(10-01-2011, 11:21 PM)500sel Kirjutas: [ -> ]kas too on see punnsilm mis ykspäev oli 10 000.- eeku müügis, osteti 1 päevaga ja teinepäev 19 000.-eek ja ka ühepäevaga läks kaubaks?


jamh seesama.

auto ikka plaanis teie abiga korda teha ilusti. läheb aega palju läheb.
noniii. täna ostsin dex 3 õli. igaksjuhuks võtsin 7 L.

keeran mina õlivanni punni lahti, ei tule tilkagi. võtsin siis panni alt ära, ja ikka ei tule tilkagi, vähemalt polnud metallipuru. se pool L õli mis seal oli see oli tumepruun ja mitte väga hägune.

panin siis esialgu 5L uut õli sisse, uus tihend ja filter kah, vahetasin hoolduse mõttes ka õlifiltri ja mootoriõli ära.

esialgne prooviring on paljulubav. masin sõitis nii edasi kui tagasi, number 1 2 ja 3 peal. külmalt siiski lülituvad käigud väikse kolksuga. aga natuke soenedes väga sujuvalt. ainuke mis häirib on vibratsioon mis tekib siis kui käigu sisse paned ja pidurit all hoiad. samuti häirib ka see et masin tahab kuidagi liiga jõuga ära minna. nt tõmbad N pealt D peale, ja hakab kohe ratas kaapima, muidugi jää võib ka asjas süüdi olla.

hetkel mõistatan kuidas kurat ei tööta se klapp, mis takistab teiste käikudega käivitamist kui P.

samuti hetkel võid hoopealt igat käiku lahmida. ühegi käigu jaoks pole pidurit vaja vajutada.

aga algus siiski tehtud. peaks isegi teema autost tegema.
(11-01-2011, 05:16 PM)speed fighter Kirjutas: [ -> ]
(10-01-2011, 11:21 PM)500sel Kirjutas: [ -> ]kas too on see punnsilm mis ykspäev oli 10 000.- eeku müügis, osteti 1 päevaga ja teinepäev 19 000.-eek ja ka ühepäevaga läks kaubaks?


jamh seesama.

auto ikka plaanis teie abiga korda teha ilusti. läheb aega palju läheb.
krt mul nii kahju, et ninaeest ära võeti, hea aasta ja hea mootor...10 k krooni. õhtul oli kuulutus, järgmine hommik läind, ja teine tyyp siis teenis ka 1 päevaga ca pea 10 kilo vahelt vist. sa ostsid siis ise mis hinnaga? kympa või kahekymnega? ma teisena pärast ei tahtnud ka osta muidu esimene tyyp saab pea kympa lambist peale kuigi oli ka veel hea hind.
Selline liigne jõud meenutab kinni jäänud trahvot, valet juhtimist või ka teatud juhul vale õli. MB kasti ei käi DIII õli vaid õli mis muuhulgas täidab ka DIII nõudeid. Õige õli ei ole kallis - 150 eek liiter.
esimene küsimus oleks et kuhu kastist õli kadus?
kas midagi oli väga lahti et lühikese aja jooksul sai kast tühjaks?
kui ei siis sõideti ilmselt pikalt peaaegu tühja kastiga.
õli läheb sisse 7L kanti.
ma usun et see käiguvalitsa liikumine erinevate käikude vahel erinevates olukordades on sul praegu kõige väiksem mure.
kas kast on W reziimi peal?
S reziim (esimene käik seistes) kangutab ka autot rohkem edasi. Kraapima muidugi ei tohiks ikka hakata.
see w ja s nupp ei muuda mitte midagi, kuskil pole isegi midagi aru saada et midagi muutuks.

õlipanni tihend lekkis.
nii täna sai pikemalt proovitud sõita, kõik on väga tore, aga..

kui paned sisse R on kõik tip top.
kui aga D siis vahepeal selline tunne et 3 sec on n peal ja siis hakab alles minema.
Kuigi kui d sisse tõmbad siis auto hakab vaikselt veerema, aga gaasi andes tõstab ainult pöördeid, kuni mingihetk käib lihtsalt tagasillast räige kolks läbi ja siis hakab vedama.

milles see probleem võib olla?
oota kas õli on siis normis? viitab selle puudumisele kui kolks väljaarvata.
(15-01-2011, 12:24 AM)speed fighter Kirjutas: [ -> ]nii täna sai pikemalt proovitud sõita, kõik on väga tore, aga..

kui paned sisse R on kõik tip top.
kui aga D siis vahepeal selline tunne et 3 sec on n peal ja siis hakab alles minema.
Kuigi kui d sisse tõmbad siis auto hakab vaikselt veerema, aga gaasi andes tõstab ainult pöördeid, kuni mingihetk käib lihtsalt tagasillast räige kolks läbi ja siis hakab vedama.

milles see probleem võib olla?

Kas oled läbi lugenud KÕIK R129 postitused käigukasti teemal? Tasub kaeda ka Secmani käigukastisaagat ja Heinari kirjutisi sel teemal...

Miks siis sellised küsimused? Kui õlitase on normis ja kast ikkagi imelikult käitub, tuleb lahkama hakata. Neti teel seda ei tee. Ilmselt parim hinna ja kvaliteedi suhe on R129 teenusel, kuid sel on omad miinused (peamiselt asukoha mõttes).

Samas pole käigukast tuumafüüsika ja üks mõtlemisvõimeline ning elementaarset hügieeni tunnistav remondihuviline saab sellega hakkama küll. Iseasi, kas detailide remonditarbe määramiseks vajalikku silma just igaühel on...

Aga kuluvosade vahetamisega on mitu inimest täitsa ise hakkama saanudNod

Ning väikese offtopikuna tundub, et käiguskasti mure on selle auto kõige väiksem probleem.
õli ja filter said just vahetatud.

panin ka diagnosti talle külge.

vanu veakoode oli päris toredalt. viimane oli neist:

Transmission is slipping kiriBig Grin


kustutasin nad kõik ära, ja pisikese sõiduga uusi ei tekkinud.