Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w201 1,8 80kw külmkäivitus pihusti
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Külmaga auto ei käivitunud enne kui u.1 minut starteriga sai käiatud. Viga oli külmkäivitus pihustis - sellele ei tulnud voolu, nüüd vool sinna veetud tuuleklaasi vedeliku pumbast ja nüüd käivitub ilusti kuid tülikas alati käivitamisel vett klaasile pritsida. Mis võiks olla viga, et pihusti originaalis ei tööta, kas on mingi relee või andur mida peaks vaatama kuna pihusti ise ju töötab.
Külmkäivituse relee? Peaks olema ühes karbis koos bensupumbareleega.

Võid igaks juhuks testriga ahela üle mõõta.
Elegantne hädaabilahendus iseenesest. Kas nüüd klaasi pestes rakendub ka külmkäivitus? Täis tõmbama ei tiku?

Külmkäivitust juhib termolüliti - neljaklemmiline junn plokikaanes. Kus täpsemalt see konkreetsel mootoril on, oskavad öelda kogenumad.

Kas mootori muud režiimid on korras? Tühikäik, soojalt käivitumine...? Kütusekulu OK?
(04-01-2011, 02:42 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Elegantne hädaabilahendus iseenesest. Kas nüüd klaasi pestes rakendub ka külmkäivitus? Täis tõmbama ei tiku?

Külmkäivitust juhib termolüliti - neljaklemmiline junn plokikaanes. Kus täpsemalt see konkreetsel mootoril on, oskavad öelda kogenumad.

Kas mootori muud režiimid on korras? Tühikäik, soojalt käivitumine...? Kütusekulu OK?

Kõik muu toimib ideaalselt ja täis ei tõmba, käivitamisel 1-3 korda klaasipesu pumpa ja kõik sujub.
(04-01-2011, 02:38 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Külmkäivituse relee? Peaks olema ühes karbis koos bensupumbareleega.

Võid igaks juhuks testriga ahela üle mõõta.

Külmkäivitus relee võiks asuda sel autol kus ?
Vot, sama jama, 5 korraga saab toidet ja läheb kenasti käima kutsika 2.0 89 aasta bensiin.
Bensupump töötab, filter vahetatud.
Viga ka 0 kraadi juures, siis läheb umes 2-3 korraga...

Peab ka siis minema välja õhupuhastit maha kiskuma.. kurja, soe garaaz kuluks ära.

Küttepumba relee peaks olema aju kõrval, ehk aku juures.
Minu mälu järgi ei ole sellel autol eraldi külmkäivitus releed vaid seda juhib aju. Ennem kui aju hakkad vahetama kontrolli üle juhtmestik, et kõik massi ja toite juhtmed oleksid ok muidu põletab kohe ka uue aju läbi kuna võtab vaja mineva voolu läbi teise kanali ja tekib ajus ülekoormus. Oma kutsikal oli sama jama külmkäivitusega ja tuli välja, et paremal vedrupüstakul oleva klemmlaua pealt oli korrosioon külmkäivituse toite klemmi läbi närinud