Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 E220CDI avantgarde automaat 1999 küttekulu.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
L/Tere

Nimetatud auto küttekulu praeguste ilmadega keskmine 10L/100km.
Nagu palju võitu.
Tehas ütleb linnas 9.8, maantee 5.5, kombineeritud 7.1

Iseenesest mootor töötab ilusti, käivitub normaalselt, kõik justkui korras.
Kas peaks midagi uurima või on see norm ja tänu talvele on kulu selline?
kümme on palju. tegemist väga öko mootoriga. turbo rõhku oled mõõtnud?
see sul muidu 105kw-ine?
Palju auto mootor kohal käib (sooendamiseks näituseks)?
Palju on lumes sumamist?

Tehase kulu on suvel puhtal teel sõites. Liitrike tuleb lumes kergesti, kümmekond minutit kohaltiksumist on kah klaasike...
turbo rõhku mõõtnud ei ole, aga turbo radikas sai spetsialisti poolt üle vaadatud, survestatud ja peaks korras olema, lõdvikud on hiljuti otsa pandud.
mul 92 kw.
kohapeal ikka veidi käib, hommikuti nii 5 minti nagu manual ette näeb Smile
kohapeal lõksudes ei tohiks eriti kütust võtta minuteada.
eks lund on muidugi ka omajagu old, aga ikkagi.
sõidustiil on ökonoomne.
ostad auto mõtled et saad ökopilli keskmine 7-8, hakkad sõitma ja keskmine ikkagi 10.Crybaby

webastot ei kasuta
mida võiks veel vaadata?
Tühikäigul korraga palju ei võtagi - liiter-paar tunnis. Aga seda tühikäiku võib üksjagu koguneda...

Kütusekulu tõstavad hoodlamata ja seadest väljas mootor, pealejäänud pidurid, madal rehvirõhk, suurema veeretakistusega rehvid (korralikud ja hambulised talverehvid on sihukesed näiteks), katusel kaasaveetav kola (sealhulgas lumi ja jää), lisakilod autos (meite säästuka koobastes ja muudes õnarustes võiks olla kokku nii sadakond kilo jääd ja lundIcon_mad)...

Ümmargune kümme ei olegi praegustes oludes nii palju - sügav lumi, külmkäivitused, kohal soojendamine...

Kui pika aja peale see 10 on saadud? Nii kümnekonna paagiTÄIEGA võiks hakata kujunema välja tegelik kütusekulu number...Eusa_whistle
Mina kasutan 320CDI mootoriga isendit. Kui lund ja suurt külma veel polnud siis tuli keskmine 10-11, nüüd aga 13-15liitrit sajale, mis on täiesti normaalne sellistes oludes.
Kui juhust, siis tee mõni pikem tripp ja pane enne/pärast paak kurguni täis. Kas masin käib muidu ilusti ja ei tossa?
käib jah küll täitsa ilusti ja nurrub kui kiisu.
aga jah see 10L on saadud alles mõne paagitäiega.
kui soojaga ja lumeta ikka vähem on siis pole hullu midagi.
igasugused rehvirõhud jms. on ikka paigas.
Ainus asi mis on tegemata on sillaregull.
see plaanis teha peale seda kui üks logisev ülemine kont on vahetatud.
ongi plaanis varsti toast garaazi astuda ja see töö ette võtta.

tänan kirjutajatele ja kui kellegil veel mõtteid/arvamusi siis neid on tore lugeda.
Kasutan sama mootoriga isendit ja talviti webasto annab alati lisa, muidu ei saa mootorit soojakski. Küttekulu arvestan tankimisest tankimiseni, kuna täidan alati paagi silmini. Põhisõidud maanteedel, linnas vaid sedavõrd kui poodlemine käsil või ametiasjad ajada. Väikseim kulu mille olen saanud on 5,8 (eeldan et konditsioneer ka vist töötas aeg ajalt). keskmine kuskil 6,5-6,8. Talviti ikka kipub 7 ja viimane tankimine näitas lausa 7,9. Hetkel pool paaki läinud ja sai päris palju parklates jorutatud. Eeldan et kisub samuti 10 juurde see keskmine kulu. Lumised teed, külm ilm, väiksed soojendused seistes ja enne sõitu ning 2 l juurde on lihtne tulema.

Teooria veel siia juurde:
1. Webasto tõstab otse küttekulu aga soojendab mootori kiiremini, mis tagab väiksema küttekulu.
2. Webastot mittekasutades soojeneb mootor kauem ja seetõttu suureneb ka küttekulu sest külm mootor kulutab rohkem kütet kuna koostamise juures on arvestatud kõik lõtkud ja istud tegelikul töötemperatuuril töötamiseks.

Ei ole siin maailmas ainsat tõde, kõik kahe otsaga...