Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 CDI käivitamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi nõua anda:

W210 220 CDI 01 aasta - külmaga on tulnud selline probleem, et hommikuti ei lähe käima. Keerad võtit, teeb ainult mingi plõksu ja ei hakka üldse starterit vedama. Proovisin juhtmetega, esimese korraga sama asi, teise korraga vedas ilusti käima.

Kas antud autol võib olla probleem akus (üldjuhul isegi nõrga akuga veab starterit ju autodel ringi aga kehvalt) või on sellel nii, et ei hakka isegi ringi vedama, kui aku nõrk? Kui juba korra käima läheb, siis uuesti seisma jättes ja uuesti proovides jälle töötab ja läheb korralikult käima.

Kuna automaatkast - kas siis võib olla probleem ka mingis anduris, mis on jukerdama hakanud ja ei lase näiteks mootorit ringi vedada?

Ilmselt vaja akule tester järgi visata, kuid ehk keegi oskab miskit ka niisama öelda?
Kontrolli ja puhasta ja määri starterisse minevad juhtmed samamoodi kere ja aku vahelised massid.

Antud mudelil on juhtmete oksüdeerumisega küllaltki tihti mureseid.
Oma kogemusest saan väita et kui tõesti paljud teised margid venitavad tühja akuga hädiselt vau vau ringi siis ka minu W210 CDIl teatud pingest alates ei reageerigi. Kas on asi elektrooniliselt sätestatud või starter sedasi ehitatud et alates mingist pingest tõmberelee ei rakendu - las seda ütlevad spetsialistid.
noh aku teemat saad ju kohe testida, pane ööseks aku laadima ja hommikul on pilt selge, reeglina annab laadija ka maltsale niipalju voolu et starterit korraks ringi veab.
kui aku tühi siis jah starter ei rakendu.
Minu masinal esines samuti sama probleem, mille põhjustas starteri pendiks. Just hommikuti hakkas trikitama, sest siis on mootorit kõige raskem käivitada. Pildil nr 20 http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m....919398edc3
Ma kahtlustan ise ka seda, et aku pinge on madal ning lihtsalt ei lase starteril rakenduda. Samas tuled ja asjad põlevad ja mitte just väga kollaselt...

Audil oli näiteks selline süsteem (A8), et ühtegi muud asja ei lasnud järgi lülitada või ei rakendanud tööle, kui starterile "jättis" alati 1-e käivitamise voolu.

Aga proovin aku ära laadida või vahetada, siis pilt selge.
Aku klemmid võiks ka ära puhastada, kui väga oksüdeerunud siis väiksemaks tarbimiseks võib vool kenasti läbi minna, aga kui starter rakendada siis tõmbab toa pimedaks.
Käivitamise probleem lahendatud, viga oli siiski akus. Panin uue 100 A aku peale ja kohe "teine tubakas".

Teist laadi küsimus ka: autos on pidevalt tunda kerget diislivingu ja hommikuti kapoti al nagu "sutsuks" kergelt miskit - ise arvan, et on kollektori tihend, kuid peale natukest käimist kaob see anomaalia ära - kas on veel häid ideid, kust vingu salongi pääseks?
Mingi pihusti laseb läbi - asi võib suhteliselt kurvalt lõppeda. Vaja on pihusti kätte saada, alumine pind SPETSIAALSE kaheosalise freesiga ära puhastada, ning uus polt, koos tihendi ja spetsmäärdega alsemele panna. Siin foorumis on üks teema olnud, seoses pihusti välja sikutamisega. Korralikel firmadel on olemas spetsiaalne press - 15tonni tõmbejõudu, kuid ma olen ise näinud kuidas mõnikord ka sellest väheseks jääb. Saab ka näiliselt odavamalt, kui viid masina mingi Kolja kätte. Tean ühte inimest kes VITOl läks niiviisi pihusteid välja raiuma - lõppes sellega, et kõik pihustid keertati tuksi.
Pihusti osas ma kahtlen natuke, kuna salongis ei ole mitte diislikütuse hais, vaid väljalaskegaas ehk "diisliving", ilmselt väljendasin ennast valesti. Pihustid ca 3 kuud tagasi käisid maas ning vahetati neil tihendid Lesvenis. Käima läheb ilusti, mootor töötab ühtlaselt.
No kontrolli üle, sest kui pihusti põhjasid ära ei freesita, siis võib ka uue tihendi vahelt "sutsuma" hakata.
(03-01-2011, 02:19 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]No kontrolli üle, sest kui pihusti põhjasid ära ei freesita, siis võib ka uue tihendi vahelt "sutsuma" hakata.

OK, vaatan õhtul üle - kui pihusti lekib, siis peaks ju kusagilt diislit sealt vahelt välja tulema? Või sutsutab ainult nö õhku?
(03-01-2011, 02:59 PM)sst Kirjutas: [ -> ]
(03-01-2011, 02:19 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]No kontrolli üle, sest kui pihusti põhjasid ära ei freesita, siis võib ka uue tihendi vahelt "sutsuma" hakata.

OK, vaatan õhtul üle - kui pihusti lekib, siis peaks ju kusagilt diislit sealt vahelt välja tulema? Või sutsutab ainult nö õhku?

Ikka õhtku sutsub (põlemisgaasid) mis keevitavad muu nõega selle pihusti peaaegu et üheks plokikaanega.
Lihtsalt infoks, kellel analoogne probleem võib tekkida. Oligi lekkiv pihusti. Ütleme nii, et pilt, mis seal avanes, oli juba lühikese ajaga päris "huvitav". Nüüd asi korras, nagu peab, tänud R129 ja WDB240!
Üks anomaalia autole tekkinud, enne, kui diagnosti lähen, ehk keegi oskab miskit viidata: kohalt minnes on auto nagu jõuetu, ei lähe normaalselt pöördesse - vajutad gaasi põhja, jube uimaselt läheb minema, mida külmem mootor, seda uimasem. Kui pöörded jõuavad sinna 2500 kanti, läheb elu lõbusamaks aga pole nagu ikka päris see. Kast tundub käike vahetavat normaalselt, mingeid tulesid kusagil ei põle. Katsetasin ka turbo leket, kuid ei tundu olevat. On kellelgi ideid, kogemusi? W210 220 CDI 105 KW siis.
Ei ole kellelgi mõtteid, kust hakata viga otsima?