Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W215 madaldus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist

Lugu siis järgmine ,et sooviks CL500 madalamaks lasta.
ABC kõige madalam reziim on tegelikult ikka päris kõrge.
Oskab keegi siit öelda mis lahendust oleks kõige mõistlikum ?
Kas on mingit chipi or something ?

Terv
A
Noh, Madaldus-Allan kindlasti oskab soovitada.
Kas ma sain õieti aru ,et mehaaniliset tehes jääb ta ühele kõrgusele ja hiljem kui näiteks müüma hakkan siis võtan selle maha ja saan autot tõsta ja alla lasta jälle ?
Ega see softiga madaldamine hea pole, sest padjad on pidevalt tühjemad ja on oht, et seetõttu ka rutem purunevad.
PS kas sa ABC süsteemi oled lasknud läbi pesta (ca 20+Lõliga), sest see EI OLE ELUAEGNE ja olen näinud pille kohe hulgim millel klapid kinni enam rõhku ei pea või veel hullem pump viletsa õli tõttu üles ütleb.
(16-12-2010, 08:51 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Ega see softiga madaldamine hea pole, sest padjad on pidevalt tühjemad ja on oht, et seetõttu ka rutem purunevad.
PS kas sa ABC süsteemi oled lasknud läbi pesta (ca 20+Lõliga), sest see EI OLE ELUAEGNE ja olen näinud pille kohe hulgim millel klapid kinni enam rõhku ei pea või veel hullem pump viletsa õli tõttu üles ütleb.

Nii on. Ja neid pille on palju. Pumba hinnaks oli vist 19000 pluss vahetus ca 4500-5000. Soovitan soojat see hooldus ära teha, hinnaks kujuneb umbes 3500.
Nii.Auto on siis esimene generatioon kuni 2003...mis on õliamortidega.
õlivahetus on tehtud 2kuud tagasi.Ma nüüd ei saa siiamaani päris täpselt aru ,et sellel siis ei ole patju ?
Palju siis allapoole vaja saada oleks? Natukene petta annab tegelikult. ABC puhul on auto siiski ikkagi tavalise metall vedru peal õtsuv. Auto ja amordi vahel on aga hüdro silinder, mida siis kiiresti täis või tühjaks pumbatakse. Selliselt siis see stabiilsus ka saavutatakse. Esimesena vist tuli katsetusena W202-le.
INFOKS: Miks üksgi ABC vedrustust omav MB omanik kunagi stabika varda puksi ja konte vahetama ei pea??????? Sest sellel autol on stabikas tarkvaraline Icon_razz

Aga õli saab seal julmalt peksa pidevalt ja detailid üli täpselt valmistatud. Väiksemgi kuumine võib tööhäireid põhjustama hakata. Täna on uuetüübi filter süsteemile tehtud, mis peab püüdma kinni rohkem väiksemaid osasi kui vana. Läbipesu ja õlivahetus mitteametlikult kohustuslik.
no ma ei tea kas sellest natukesest siis abi oleks.
3-4cm tahaks ikka ma arvan.Kas se petmine seisneb selles ,et sa resetid need kõrgused süsteemis ära ja annad uued kõrgused kätte ?
(16-12-2010, 03:23 PM)Boamadu Kirjutas: [ -> ]Noh, Madaldus-Allan kindlasti oskab soovitada.

Icon_lol See oli hästi öeldud, heas mõttes! Thumbsup

Aga tegelikult ootaks selle auto kohta teemat ka ikka veel.....Sheik....
(17-12-2010, 02:28 PM)Karl Kirjutas: [ -> ]
(16-12-2010, 03:23 PM)Boamadu Kirjutas: [ -> ]Noh, Madaldus-Allan kindlasti oskab soovitada.

Icon_lol See oli hästi öeldud, heas mõttes! Thumbsup

Aga tegelikult ootaks selle auto kohta teemat ka ikka veel.....Sheik....

Teen korralikud pildid siis tuleb ka teema Smile
(17-12-2010, 02:19 PM)Sheik Kirjutas: [ -> ]no ma ei tea kas sellest natukesest siis abi oleks.
3-4cm tahaks ikka ma arvan.Kas se petmine seisneb selles ,et sa resetid need kõrgused süsteemis ära ja annad uued kõrgused kätte ?

Põhimõtteliselt jh. Õpetad uue null koha. Seda aga väga palju ei kannata muuta. Siis peab silla andurite signaale petma hakkama.