14-12-2010, 12:38 AM
14-12-2010, 05:10 PM
Saab vahetada. Koos töö ja uute juppidega 4300-
16-12-2010, 12:55 PM
Kui V-klassil õhu tava vedrude vastu vahetad siis parem osta omale vito.
Tavavedrudega sõidad kui puki otsas.
Kui kompressor iseenesest töötab siis vaja vaid klapid (ventiilid) ära vahetada ja asi tahe.
Klapid vahetatud siis need mastiksiga kokku ja kestavad kauem.
Tavavedrudega sõidad kui puki otsas.
Kui kompressor iseenesest töötab siis vaja vaid klapid (ventiilid) ära vahetada ja asi tahe.
Klapid vahetatud siis need mastiksiga kokku ja kestavad kauem.
16-12-2010, 10:52 PM
Vaevalt, et sul terve süsteem nüüd korraga saba on andnud? Mis täpsemalt katki on? Vedrude panek v-klassile... sama mis S klassile läti spoilerite paigaldus
28-12-2010, 10:24 PM
Tere taas MB omanikud.Sai vähe kaevatud ja uuritud,kompressor möllab tublisti aga tagumik ei tõuse.Mida võiks veel nokkida,et asi tööle hakkaks?
04-01-2011, 12:00 PM
Peale kompressorit on vaid kaks asja, klapid ja õhkpadjad. Kui õhk patjadeni ei jõua siis klapid ei avane. Vähemalt eesti kliimas need klapid suhtkoht tihti kuluv kaup. Kuskil foorumis oli õpetus ka kuidas klappide tööd kontrollida vist isegi tava patareiga voolu peale andes. Töökorras klappidel on avanemine ja sulgemine klõpsuna kuuldav.
Kui endal peaks midagi saba andma siis vaatan selle poole -> http://www.v-klasse-presser.de/shop/scri...roduct=235
Kui endal peaks midagi saba andma siis vaatan selle poole -> http://www.v-klasse-presser.de/shop/scri...roduct=235