Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 tagadiffer
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tänu suurepärasele talvele, on tõsiseks probleemiks w124 üherattavedu. Kodust ei saa mäest üles kuidagi.

Oleks nagu kuskilt lugenud, et osad difrid on ka sellised, mis veavad mõlemat ratast korraga, mitte ainult seda mis libeda pealt kergemini ringi võtab. On's see tõsi ?

Alustuseks peaks vist teadma, mis differ mu masinal hetkel üldse on. Ning siis, kas seda on võimalik asendada effektiivsemaga ?!
Auto admed:
w124 3,0D 4käiku automaat aastast '87. Abs on, turvapatju pole. Igasugu veojõuasju ka pole.
VIN WDB1241301A553581
Ise olen mõelnud kinni keevitamise peale. Mul ka 300d aga manuaal ja 5 käiku. Diffriluku jaoks ka nagu hetkel raha ei jätku. Kui sul raha on siis võib sind aidata kasutaja Hents. Keevitamis varianti ka väga ei tahaks, sest kui kevadel lumi sulab siis suht nõme sõita kui 1 ratas koguaeg järgi lohiseb.
Ei kujuta ette mis 3,0d difrid maksta võivad.
Oleks teine kohe kevadel alla panna siis keevitaks ühe kinni küll.
Üks mõte käis veel peast läbi, aga see pole ka vb kõige parem. Kui keevitaks ainult sateliitidele niipalju peale et need enam ringi käia ei saaks, kevadel paneks uued sateliidid sisse ja olekski korras jälle. Aga see ka võibolla loll mõte. Ei tea kas neid sateliite nii kerge vahetada ongi ja kui hästi neid üldse saada on, tavaliselt tahetakse ikka tervet diffrit ühes tükis müüa. See talv paistab rohke lumega tulevat ja kaheratta vedu oleks igati abiks.
Odavaim lahendus on pooleldi rakendatud käsipidur. Nii tundub diffrile et mõlemad rattad on ühtlaselt koormatud ja ongi selline osaline kaherattavedu. Imesi ei tee aga teinekord kui auto kinni, siis on abi küll olnud.
Keevitamine teeb elu huvitavaks. Ning on liikluses keelatud.

ASD on iseenesest hea, kuid vajab hüdraulikaplokki. Võid ju teha käsilülitusega...

Odavaim on vast Hentsi pakutav liba-LSD.
iga talve teemaIcon_razz
enda ASD sai ka nüüd korda ja nüüd liigub lumes nagu tank.
pmtl. kui originaalis midagi peale paigaldatud pole siis kiire ja odav lahendus, mis ka töötab, on minna kasutaja Hentsi juurde ja lasta paigaldada liba-LSD. selle keevitusega on nii ja naa - rohkem nagu naa.
ehk siis igapäeva liikuril ei tasuks seda teha.
Saatsin Hentsile sõnumi.

Kui lihtne/keeruline on 124 difri alt võtmine ? -20'ga õues kannatab ka teha ? Icon_razz Mis kõik laiali peab lammutama, et kätte saada ?
kui sul garaaz-i pole siis on asi hapu. vähemalt ise ma talvel õues küll midagi remontida ei sooviks. aga kui kuhugi sooja saad siis võid ise tiba pusida küll. ma pole ise tifri kallal käinud aga kui tifril kaan maha võtta, et siis peaks selle tifri vast kätte saama küllIcon_rolleyes
Ööga niipalju targemaks saand, et 2x6 polti lahti pooltelgedest, kardaan 3 polti lahti ja diffril 3 polti lahti ning kukubki alt ära.
(13-12-2010, 10:44 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]Odavaim lahendus on pooleldi rakendatud käsipidur. Nii tundub diffrile et mõlemad rattad on ühtlaselt koormatud ja ongi selline osaline kaherattavedu. Imesi ei tee aga teinekord kui auto kinni, siis on abi küll olnud.
Kui seisupidur poolenesti peale tõmmata siis ajab mõlemat tagaratast samaaegselt ringi?
Teoorias ajab jah mõlemat ratast ringi, kuid ainult siis, kui seisupidur rakendub mõlemale rattale võrdselt.