Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K: Kas w202 kasutab CAN võrku?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Küsimus siis jah selline, et kas w202 kasutab CAN võrku või on tavalise elektrisüsteemiga? Huvitaks siis just mootori ja automaatkasti elu. Ja kui siis kustmaalt ta seda kasutab. Kahtlen et päris esimestel (hakkas ju toodang 93a) seda kasutusel oli. Huvitaks just diiselmootoriga isendid. Eriti 2,5TD(110kw), või siis 2,2D(70kw).

Teen veidi eeltööd, kuna plaan oleks siis panna selline vähe võimsam diisel projektina teise kere peale, millele vanakooli R6(108kw) kahjuks ei mahu...
Mootor ja kast minuteada suhtlevad omavahel CAN-i kaudu, ei oska öelda kas kõikidel kahepoolestel turbodiislitel on juba flipkey, uuematel smartkey, ja nende mõlemaga ka immo. Ka immo suhtleb CAN-iga, Kui salongipeeglil on roheline ja punane tuluke, siis ka peegel on ühendatud CAN võrku (peegel on flipkey puhul IR-vastuvõtja)

See jutt 2.5TD kohta
See on küll paha uudis... Siis tuleb ikkagi panustada w124 mootori peale. Sellel ka versioon 2,5TD(93kw). Kuigi see üsna vähelevinud mootor...
124-jade lõpumudelid ju kaa flipkey-ga, ning vastuvõtja ploki kood algab numbritega 202, seega 124-jadel ka CAN juba kasutusel?
Vai kurja... Aga mis oleks siis järgmine selline mootor R5? 83kw? või peabki jääma selle 66kw-se peale. See vähemalt kindla peale tavaline...

Kas seda vanatüübi R5 üldse ka turboga toodeti?
Aga mis takistused selle 110kW mootori paigaldamisel siis on? Hiljaaegu oli müügis c124 (ilma filpkeyta ehk vanem, vist oli 93aasta) millel oli peale pandud OM605 110kW paigaldus oli tehtud Lätis.
Takistuseks olekski saanud seesamune CAN, kuna see oleks ajanud asja liiga keeruliseks lihtinimesele... Tavalise elektriga saan veel miskitmoodi hakkama... W210 mootorit ju ei ole niisama lihtsalt võimalik näiteks w124-le peale panna, kuna CAN nõuab ju kõikide komponentide koostööd(abs-id jms). ABS aga näiteks minu algmaterjalil puudub... Niisamuti kõik muu elektrooniline...

Eelduseks olekski see, kui saaksin võtta ainult mootori(ja ilmselt ka kasti) koos juhtmestikuga ja lihtsalt teise kere peale ümber tõsta. Ilma igasuguste immode jms. jurata... Sesmõttes olekski vanakooli diisel kõige parem valik, aga see jälle natike lahja vast. Kuigi parem ikka kui 49kw...
No 605 on ju veel tavalise reaspumbaga, mis CAN-isi siin veel vaja on?
Neid teemasi internetis ikka on, kus OM605 110kW läheb mõne vanema kere peale...
Näiteks selline projekt http://www.w201w124.com/forum/viewtopic....1297f0d350