Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E 320 CDI jõnksutab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Probleem selles et sõidu ajal jõnksutab. Mingil kiirusel nagu kaob ära (u.100 km h).Linnakiirusel jama.Järsult kiirendades pole midagi.Servises pandi kompuuter järgi, öeldi et käigukasti turbiin läbi.Vahetasin ära, kuid jõnks on alles.Äkki keegi oskab aidata, soovitada mida teha!!! Asjaga suht kiire.
Mis aasta auto? Rasedustest tehti? Mis tulemus oli?
Kui sel on juba adaptsioonidega kast, siis peaks ka lähtestama.

Vend R129 tunneb käigukasti pühakirja kõige paremini... Ootame, mida tema ütleb.
Vahetasid turbiini ära? Jah sellist "diagnoosi" olen ennegi kohanud. Tihtipeale ei mõelda selle peale, et turbiini juhib üks pisike klapike, ning kuna selles mängus on kaks osapoolt (turbiin ja klapp), siis tasuks mõlemaid kontrollida. Seal on mitu võimalust:
väsib üks vedru ära
klapp kulub ja laseb rõhku endast mööda
üks lisaõhk (kulunud õlitusrõhu klapist tuleb) häirib süsteemi.

Muidugi jääb ka võimalus, et glükool on kahju teinud, kuid ma eeldan, et seda juba kontrolliti. Ja muidugi eeldan, et käigukasti TURBIINI adaptsioonid lasti maha ja õpetati sisse - sellest võib ka probleeme tekkida.

Neti teel kahjuks ma seda korda teha ei oska, sõites ja proovides (vahetades osi) loodetavasti siiski.
Auto on aastast 2004.Turbiin õigemini taastati (Hollandis).Peale vahetust käisin uuesti teeninduses ja lasin ära nullida.Mul tuttaval oli ka kunagi mingi selline jama ja ta oli lasnud uue tarkvara peale panna ning see oli aitand.Võiks see miskit aidata???
(09-12-2010, 06:52 PM)svenkotov Kirjutas: [ -> ]Võiks see miskit aidata???

Jah, võib. Oleneb kaua selle kastiga sõitnud juba oled?
Enne turbiini taastust u.2500 km, pärast u 500 km.
no selle aja peale võiks juba nagu miski muutus olla. Peaks arvuti taha panema ja vaatama trahvo juhtimist - kuidas rõhu muutus toimub kui jõnksutamine käib. Siis saab järeldused teha.
Minul aitas kasti läbipesu õigete vahenditega.